Draco szemszöge:
-Neeeeee!-hallottam Hermione hangját , készültem a halálra, de Hermione beugrott elém.
-Mit csinálsz?!??!-kérdeztem hangosan. Ám mikor eltalálta az átok, akkor a szemei vörös lett, és valami burok jött létre. Az átok eltalálta Bellatrixet. Bellatrix holtan esett össze. Hermione is összeesett.
2 két halálfaló megilyedt, elment.Hermione szemszöge:
-Hol a gyászban vagyok? Megint?!?-kérdezi Hermione.-Ilyenkor valakinek válaszolnia kéne!-senki nem volt ott. Este volt. Gondolta mindenki aludt. Ekkor valaki belépet a terembe.
-Jól vagy?-kérdi egy hang. De nem olyan volt mint Dracoé.
-Ki vagy te?-kérdi a lány.
-Harry.-felelte szűkszavúan.
-Mennyinen!-sziszegte a fogai közül Hermione és át fordult az ágyban a másik oldalra.
-Kérlek ha..
-Húzz el onnan Potter!-szakította meg Draco.
-Draco!!!!-örült meg Hermione röktön felugrott, és elindult a szőke felé, de útközben összeesett.
-Úr istenem!-azzal felsegítette Draco. És megölelte. -Nem hallottad?-fordult Harry felé.
-De..
-NINCS DE!!!! HÚZZ EL INNEN MOST!!! -kiabált Hermione.
-De kérlek.....
-NEM, HÚZZ EL!!-és a pálcáját tette a torkához.-MOST!!
-Jó!-és lelógatott fejjel kiment.
-Gyere feküdj vissza.
-Rendben.
-Öhmm. Lehet egy kérdésem? A téliszünetben te haza mész?-kérdi Draco.
-Ja. Miért?
-Csak azért, mert haza már nem mehetek. A cuccaim itt vannak. És hogy lehetek nálatok?
-Szerintem igen. Csak anyuék még nem tudják, hogy van olyan hogy Draco és Hermione..
-Nagyon köszönöm. Ja és ezt neked hoztam.-nyújtot át egy csomagot.
-Jaj ezt igazán nem kellet volna..
-De hogy nem. Sőt ez kevés. Megmentették az életem!!-vágott a szavába.
-Ja de mi is volt?
-Hát nagyon para voltál.-erre a lány csúnyán nézett-Nem úgy értem.. a szemed vörösen világított. És egy burkot csináltál körénk.
-Draco! Draco!-hallatszódott a távolban Lucius hangja.
-Gyorsan bújj el!-suttogta Hermione.
Draco elbújt. Hermionelehajtotta a fejét, mintha aludna. A terem ajtaja előtt állt Lucius.
-Draco! Gyere ide! Látlak!!!-mondta mosolyogva Lucius
ESTÁS LEYENDO
Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅
FanficHello! Draco Malfoy vagyok! 15 éves. A Roxfortban 5. éves mardekáros. Kviddics csapatunk fogója is egyben. Anya kérésére elkezdtem NAPLÓT ÍRNI!!!! Jól hallottad NAPLÓT ÍRNI!!!! Mert ma reggel anyu azt látta a reggeli prófétában hogy: a gyereke nem n...