6.

143 6 1
                                    

-Lemegyünk egyet sétálni?-kérdezte Draco.
-Nekem még van egy órám. Gyógynövénytan....Harryék mellé biztos nem ülhetek majd.- amint kimondta egy könnycsepp folyt le az arcán. Draco megfogta a lány arcát finoman, majd a hüvelyk ujjával letörölte a könnycseppet.
- Mellém majd ülhetsz.- mondta lágyan a szőke fiú majd megcsókolta.-Szeretlek!- a homlokát a lány homlokához nyomta.
-Én is!- válaszolt Hermione majd hirtelen látogatók érkeztek.

-Szálj le Malfoy a csajomról!!!- szólt dühösen Harry. A szőke csak értetlen arcokat vágott.- Jól hallottad!!
-Ez igaz?- kérdezte Draco, és közben próbálta nem remegtetni a hangját. Majd a lányra nézett.
-Nem ez nem i.......-felelte Hermione.
-De hogy nem!!- szólt közbe Harry.- Szóval Malfoy kopj le!!- Harry már szinte ordította. Draco pár megvető pillantást tett, majd az eddig összekulcsolt kezeit elvette a lány kezéből és elment.

- Micsináltál!!!?!? Mért montad azt hogy csajom?!?- kérdezte Hermione Harrytől értetlenkedve.
- Hogy megvédjelek!!-azzal faképnél hagyta a lányt. Hermione csak maga elé bámult, nem értette Harryt. Felszaladt zogokva a szobályába.

Hermione naplója:
Kedves naplóm!
Régen írtam, bocsi. De nagyon jó volt Dracoval. Harry.. meg egy önző dög!!
Egycsapásra tönkretette az életemet! Valószínűleg itt fogok zokogni, és hagyni hogy az önsajnálat elemésszen. De majd este azért lemegyek a partra, hátha ott lesz, és meg tudom magyarázni. Draco volt az életem értelme, a szőke hercegem😢.

Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin