-Mennünk kell.-szólalt meg Harry, Hermione aprót bólintott.
•⚫️⚫️•
-Az mi?-nézett a lány a fiú kezére, mikor már beletörődött hogy elveszíti barátját.
-Dumbledoortól kaptam. Az első arany cikeszem.
-Harry erre írtak valamit!- meredt a cikeszre Hermione.Ott nyílik
Ahol zárulEkkor a lány a fiú szájához nyomta az arany golyót, és az kinyílt.
-A feltámadás köve..-vette kezébe a barna hajú lány-Tessék! Nyomta a fiú mancsába.4 szellem jelent meg előttük. James Potter, Lily Potter, Sirius Black, Remus Lupin.
-A bátor fiam!-nézett Lily, Harry anyja a fiára.
-Fájni fog?-kérdezte a legifjabbik Potter-Fájni fog amikor meghalok?
-Gyorsabban jön mint az álom..-Fordult felé Sirius, Harry keresztapja.
-Anya, Apa szeretlek titeket és Lupin-fordult Remus felé-a fiad...
-El akartuk mondani neked-szakította félbe Lupin-lennél a keresztapja?
-Igen.-felelte kurtán a fiú- Ugye, végig itt lesztek velem?
-Mi mindig ott vagyuk, voltunk, leszünk veled.-felelte James Potter, Harry apja.
Majd mind eltűntek, mivel a sebhelyes fiú elejtette a követ.
-Készen állok!-fordult Hermione felé. A lány megölelte a fiút
-Menjünk.-nézett szemébe a lány.•⚫️⚫️•
-A kis Túlélő! Hát eljött meghalni-törte meg a csendet Voldemort hangja-és a Sárvérű Granger, aki eljött, hogy elvegyem erejét!
-Őrültség volt ide jönnetek!-szólt közbe Hagrid akinek a nyakán láncok voltak.
-Csöndet!-intett a nagyúr a megkötözött óriás felé-Fogjátok le!-mutatott Voldemort Hermione felé. Bellatrix már ott is termett, pálcát szorított a nyakához.
-Na mi van aranyom?-suttogta-Malfoyként jobban tetszettem neked?-kérdezte gúnyosan mosolyogva. Hermione megsemmisülve nézett maga elé.Hermione szemszöge
Megláttam. Őt. Aki nekem mindennél többet jelentett nekem. Nem bírtam tovább. Csettintettem. Ekkor megállt minden körülöttünk az időbe. Csak én és Malfoy mozoghatott.
-Hogy tehetted?-kérdeztem miközben magam elé bambultam-Miért?
-Figyelj én szeretlek!-jött oda hozzám és megfogta a karomat.
-ENGEDJ EL!-förmedtem rá!-TE DRACO K@B@SZ@TT MALFOY!!! Te nem is szeretsz engem....-hajtottam le a fejem-TUDOD AZ LENNE A LEGKISEBB PROBLÉMA HA NEM SZERETNÉL DE TE AZT HAZUDTAD NEKEM A SZEMEMBE HOGY SZERETSZ!!!!-néztem a szemébe.-Utállak.-suttogtam.
-ÉN SZERETLEK!!-hirtelen magához húzott és megcsókolt. Ekkor csettintettem. Újra mozoghatott mindenki.
-Draco?-ugrott egyet hátra Bellatrix-Hánynom kell!-mondta undorodva.//Sziasztok! Úgy fogok kirakni részeket, hogy 1 héten 1 rész. Remélem így oké😅//
ESTÁS LEYENDO
Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅
FanficHello! Draco Malfoy vagyok! 15 éves. A Roxfortban 5. éves mardekáros. Kviddics csapatunk fogója is egyben. Anya kérésére elkezdtem NAPLÓT ÍRNI!!!! Jól hallottad NAPLÓT ÍRNI!!!! Mert ma reggel anyu azt látta a reggeli prófétában hogy: a gyereke nem n...