13 fejezet

1.6K 156 26
                                    

Harry szemszöge:

El sem hiszem, hogy igent mondott! Randim lesz egy fiúval! Egy nagyon helyes és kedves fiúval! Tökéletesen akarok kinézni! Rögtön a szekrényben rohantam majd áttúrtam a ruháimat. Az egyik túl elegáns a másik pedig túl hétköznapi! Inget terveztem felvenni, de gyorsan elvetem az ötletét mivel a táskámba tuti össze gyűrődne.

-Harry! Megbeszéltük, hogy elmegyünk vásárolni. Mi a.... Csak a városba megyünk ugye tisztában vagy vele? – kérdezte a nővérem mikor meglátta a széthajigált ruhakupacokat.

-Tudom én csak... átpakolom a szekrényem... – ennél hülyébb indokot.. gratulálok Harry....

-Indulás előtt 5 perccel? Te most tényleg ilyen hülyének nézel?

-Nem... vagyis reméltem, hogy elhiszed. – suttogtam majd feltápászkodtam a földről. -Edzés után... ömm... randim lesz. Fogalmam sincs mit kellene felvegyek, hogy jól nézzek ki... – szinte még végig se mondtam, de Gemma már sikítozva végig ugrált és szinte a ruháim közé vetődött.

-Mi történt? – jött fel anya a hangok miatt. Szuper...

-Harry randira megy! – vigyorgott Gemma majd anya is elmosolyodott és letette a konyharuhát.

-És erről mikor akartál szólni fiatal úr? Mi a neve? Az NN-es fiú az? – szállt rám anya is. Miért érzem, hogy nem megyünk vásárolni?

-Louis... – suttogtam magam elé. Na, jó ki ne lenne zavarban ilyenkor?

-Remélem vele nem leszel ilyen! Légy egy kicsit határozott, de ne túlzottan. Egy kicsit kelletheted is magad, de ne légy ribanc! – oktat Gemma

-Oké... boldogulni fogok ezek nélkül is... tényleg. Köszönöm, de meg leszek...

-Eddig bírtad, hogy ne írj neki? Chh... már most fontosabb, mint mi? Szerelem... – még nem vagyok szerelmes csak tetszik...

-Ez nem igaz! Anya...

-Igaza van. Eddig nem volt bajod azzal, ha itt voltunk... -ketten egy ellen nagyon fair.

-Most se baj csak készülődni szeretnék.

-Ő kezdeményezett? – kérdezte anya. Tényleg nem fognak kimenni.

-Hát igazából én, de elsőre bele ment...

-Ahww... mutatsz képet?

-Tényleg készülődni szeretnék szóval... – mondtam majd Gemma megforgatta a szemeit, de mind ketten kimentek.

Én: Nagyon izgatott vagyok :))))

1290: Én is ;)

1290: Ennyire unalmas a vásárlás?

Én: A nővérem meglátta hogy készülődök és elkezdtek faggatni... és nem maradt idő vásárolni

1290: Tényleg nem kell költözni

Én: oke oke

1290: Én éppen a húgaimat kínzom Muhaha...

1290: Arról faggatnak már vagy egy napja hogy ki vagy

1290: Látni akarom a döbbent arcukat ha meglátnak

Én: ???

1290: Csak azt hallgatom hogy milyen helyes vagy te, Liam és Zayn

Én: Tényleg gonosz vagy

1290: A pokolból jöttem és ha szeretnéd angyalka akkor magammal rántalak a sötétségbe...

Én: Xddd

Én: Megrontanál?

1290: Minden vágyam ;)

Én: Nincsennek nagy igényeid

1290: Ó dehogynem! 183 cm-es igényem van...

Én: Oké ez tetszett xd

Én: Nekem ilyen szempontból kis igényem van...

1290: És még én vagyok gonosz?!

1290: Figyelj cica nagyobb vagyok mint gondolod ;)

Én: Igen? ;)

1290: Én csak arra gondoltam hogy a valóságba a 172 az csak egy fejjel kisebb... te perverz...

Én: Zavar ha az vagyok?

1290: Egy kicsit se ;) de így ki ront meg kit?

Én: Majd meglátjuk ;)

***

Louis szemszöge:

Én: Hogy állsz?

4596:

Én: Tökéletes mint mindig <3

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Én: Tökéletes mint mindig <3

4596: Köszönöm <3

4596: Én már indulok. Ne késs!

Én: Nem fogok!

Sziasztok💙💚
Ti várjátok a randit? (Sorry a rövid rész miatt) Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰

Látni akarlak (Larry ff.)/Befejezett/Место, где живут истории. Откройте их для себя