Niall: Rohadt ideges vagyok!
Én: Baszki szerinted én nem???
Niall: Tuti vissza fog menni Tomhoz én meg ott leszek mint egy hülye gyerek
Én: Nyugodtan oda jöhetsz hozzánk akkor
Niall: És akkor álljak oda hozzátok azok után amit meséltél?
Én: Nem azt mondtam hogy az ágyig gyere velünk
Én: Harry a legjobb ember akivel valaha találkoztam. Biztos nem bánná ha végre megismerkednétek
Niall: Majd meggondolom rendben?
Én: Szurkolok neked tesó
Niall: Na de öltözz! 3 óra és kezd a bál!!!!
Harry ajánlata után még idegesebb vagyok. Tudom mire készülünk ma este, így még jobban tartok ettől az egész naptól. Persze rögtön igent mondtam neki, de nem akarom rá erőltetni sem. Ha mégis úgy jönne ki a lépés, hogy oda jutunk semmi képpen nem akarom, hogy úgy érezze kötelező megtennünk.
A lányok egy fél óra alatt segítettek készülődni. Lottie beállította a hajam, Félicité pedig segített rendbe rakni a ruhám és az idegeim. Nyílván őket azért nem avattam be a részletekbe...
Én: Cicám hogy állsz? <3
4596: Egész jól <3
4596: Annyira izgulok. De tudom hogy mellettem leszel és valahogy végig csináljuk.
Én: Végig melletted leszek!
Nem szeretném, ha érezné, hogy én is ugyan olyan ideges vagyok e miatt. Most állunk a két iskola elé, mint egy pár és ez Harrynek nem kis dolog. Nem vagyok egy izom pacsirta, de megvédem, ha valami balul sülne el. Még utoljára a tükör elé állok és megigazítom a nyakkendőm. A levegőt kifújom majd elindulok. Show time!
Én: 10 perc és nálatok vagyok ;)
Idegesen nyomtam le a csengőt Harryék ajtaján. Szerintem nem telt el fél perc mire a világ leghelyesebb pasija nyitott ajtót. Fekete öltönybe és tökéletesen megcsinált göndör hajjal mosolyog rám én pedig még mindig csak bámulok ki a fejből, mint egy idióta.
-Csodálatosan nézel ki. – simítottam végig az arcán mire mosolyogva megcsókolt.
-Köszönöm te is nagyon jól nézel ki. – válaszolt miután elváltak ajkaink. Ujjainkat összefűzte majd elindultunk a helyszín felé. Ez amolyan szokás, hogy gyalog megyünk. Ennek is megvan a maga hangulata.
A kastélyhoz érve Harry keze egyre jobban izzadt. Bíztatóan szorítottam rá a kezére. Azt akarom, hogy érezze bármilyen is lesz az emberek reakciója én mellette maradok. Csak remélni merem ő is mellettem. Amint beléptünk már Harry osztályból egy csoport sugdolózni kezdett. A szerelmem vett egy mély levegőt majd maga felé fordított és megcsókolt. Annyira kimondhatatlanul büszke vagyok rá.
-Hozzunk valamit inni? Puncs? – kérdezte majd a pulthoz is mentünk. Én még félszemmel hátra pillantottam a „nézőinkre", de nem láttam rajtuk semmilyen undort.
-Hogy vagy? – cirógattam meg a hátát mire elmosolyodott.
-Egész jól. De most már inni akarok valamit, aminek van egy kis alkohol tartalmat. – mondta majd intett az egyik srácnak, aki a pult alatt kicsúszott egy üveg Whiskyt. Nem tudom mennyire jó ötlet az, hogy már most ivással kezdi a bált...-Biztos, hogy már most szeretnél inni? – kérdeztem finoman jelezve mire vissza rakta az üveget.
-Oké.. viszont akkor gyere velem enni valamit! – húzott a büfé asztalokhoz. Innen rögtön bevillant Niall, akit még nem láttam.
-Lecserélt... – szólalt meg mellettem az említett mire majdnem szívrohamot kaptam. -Nem maradok veletek nyugi! Jó szórakozást és Lou... vigyázz rá! – kacsintott a szőkeség mire megöleltem.
-Na, hogy érzitek magatokat? A királyi pár koronázása után beindítjuk a bulit addig is gyertek ide a színpadhoz! – beszélt a mikrofonba Charlie. Mi ott maradtunk a pultnál míg Harry azért imádkozott, hogy ne az ő nevét mondják be.
-Az este bálkirálynője nem más, mint.... Eleanor Calder! – kiabálta be az eredményt mire már a picit becsípett Eleanor felbicegett a színpadra. – A bálkirály pedig...Sziasztok 💙💚
Na, kin lesz a másik korona? Már egyszer említtem azt, hogy közeleg a vége... egy rész van már hátra ebből a kis történetből. DE! Van még nagyon sok ötletem történetekre. Nem ígérem, hogy egy héten/hónapon belül lesz, de majd meglátjuk 😉(persze csak, ha szeretnétek olvasni még tőlem)
Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰
YOU ARE READING
Látni akarlak (Larry ff.)/Befejezett/
FanfictionAz NN.-t a két iskola összehozása miatt hozták létre... Louis utálja az összes sport sulist, de megváltozik e a véleménye? "-Mennyi esély van arra, hogy kedves, helyes és meleg legyen? - néztem rá majd rácsapott a combomra a konyharuhával. -Ne légy...