-A bál királya pedig Zayn Malik! Nagy tapsot a királyi párnak! – kiabálták a mikrofonba majd feltették a koronát Zaynre és Eleanorra. Zayn illem tudóan előre engedte a királynőt. -Most pedig kezdődhet a keringő! – El és Z elkezdtek táncolni majd egyre többen csatlakoztak hozzájuk.
-Nekem akkor is te vagy az egyetlen herceg. Táncolunk? – kérdeztem mire bólintott.
-Mindenki minket néz, igaz? – kérdezte picit zavartan mire bólintottam.
-Ők is látják, hogy mi vagyunk a legszebb pár. – mondtam mire helyeslően megcsókolt. Egy két osztálytársunk még elismerően füttyentett is mire bele nevettünk a csókba.
Már lassan éjfél van, de még mindig táncolunk. Nem mondom, hogy sikerült ital nélkül végig bulizni, de még nem vagyunk részegek. A negyedik vodkás narancsot már nem hagytam, hogy megigya Harry. Most éppen pihenünk egy kicsit. Ő Liammel beszélget én pedig megkeresem Niallt. Félek, hogy szegény csatak részegre issza magát, amiért egyedül van. Elindultam keresni a büfé asztaloknál, de nincs itt. A színpad mellett ült a földön egy tálca muffinnal.
-Haver? Mennyire vagy részeg? – nevettem majd leültem mellé.
-Az a baj, hogy majdnem teljesen józan vagyok. – meglepett, hogy tényleg nem hallottam a hangján, hogy itt volna.
-Niall gyere oda hozzánk. Nyugi nem leszel harmadik kerék. Amúgy is már hozzánk csapódott Liam és a partnere. Gyere... – húztam még a karját mire sóhajtott.
-Ezt a pár sütit már megeszem utána oda megyek. Menj csak nyugi eljutok odáig.
-Niall...
-Louis! Oda fogok menni ígérem. – féltem mivel a legjobb barátom, de csak bólintok majd vissza megyek Harryhez. Viszont ő egy ismeretlen lánnyal beszélget. Harry nem tűnik túl vidámnak attól, amit mondott neki a csaj. Most mit csináljak? Menjek oda?
-Sziasztok. – léptem oda Harry mellé, aki szinte rögtön elmosolyodott.
-Szia. Most már megyek jó szórakozást és bocsi Harry. – intett a barna hajú lány.
-Miért kért bocsánatot? – fordultam a pasim felé, aki szomorúan nézett rám.
-Jasmine volt. Nem tudja ide adni a kulcsot. Bassza meg! – túrt bele idegesen a hajába.
-Miért?
-A pasijánál töltötte volna az estét, aki most Lilyvel smárol a mosdóba. Nyílván így nem akar át menni hozzá és úgy tenni mintha mi sem történt volna. – morogta majd sajnálkozva nézett rám.
-Jasminenek hívják ugye? – kérdeztem vissza mire kicsit értetlenül bólintott. Elindultam a csaj után Harry pedig ijedten jött utánam. Valószínűleg azt hiszi le akarom cseszni a csajt, hogy hogy gondolta ezt. -Jasmine! – szóltam utána miután megtaláltam az egyik asztalnál.
-Ömm... szia ismét. – köszönt zavartan.
-Ha tudok valaki mást, akivel féltékennyé tudnád tenni a pasidat..
-A volt pasimat.. – szólt közbe.
-A volt pasidat és tényleg helyes és kedves van esély, hogy ismerkednél vele?
-Azt hittem Harry veled van. – vigyorgott, de láttam az arcán, hogy poénkodik.
-Harry az enyém. De akit én tudok az heteró és soha nem csalnak meg.
-Kezdem úgy érezni, hogy ez az ember nem létezik.
-Szóval van rá esély, hogy vele tarts? És hogy megkapjuk a kulcsot? – néztem a lányra kérlelően, aki egy kicsit hezitálva nézett rám.
YOU ARE READING
Látni akarlak (Larry ff.)/Befejezett/
FanfictionAz NN.-t a két iskola összehozása miatt hozták létre... Louis utálja az összes sport sulist, de megváltozik e a véleménye? "-Mennyi esély van arra, hogy kedves, helyes és meleg legyen? - néztem rá majd rácsapott a combomra a konyharuhával. -Ne légy...