2 fejezet

1.7K 162 39
                                    

Niall: Megkaptad???

Niall: Azt ne mond, hogy ennyire érdekel a biosz...

Én: Megint engem basz majd le a tanár miattad

Niall: Stréber

Én: Bekaphatod

Niall: Fúj

Én: Mit kaptam e?

Niall: Nyugdíjat.

Niall: Szerinted??

Niall: Martin nekem elküldte emailbe a számot és egy linket. Akkor gondolom neked is

Én: Megnézem – próbáltam a pad alatt a lehető legkevésbé feltűnően megnyitni az emailt. A számom: 1290. Túl kíváncsi vagyok, ahhoz hogy hazáig várjak. Szétnéztem a padok között és nem csak én vagyok az egyetlen, aki már nem tud és nem is akar figyelni az órára. Mr. Ross csak sóhajtott egyet majd vissza tette a krétát az asztalára. Ő azon tanárok egyike, aki 30 éves kora ellenére ragaszkodik a kréta és szivacs kombóhoz.

-Csak szimpla kíváncsiág, hogy a sport tagozatosak is úgy figyelnek e, mint ti. Kinek írtak már vissza. – mosolyogva dőlt hátra Mr. Ross, a kérdésre az osztálytársaim több, mint a fele már beszélget egy idegennel. Attól függetlenül, hogy egymás mellett van a két iskola nem igazán ismerjük őket. Ha őszinte akarok lenni én eddig se, de most sem szeretném őket annyira megismerni.

-Maga szerint ez az egész jó ötlet? – kérdezte Lilly.

-Igen. Ha már egy kicsit jobb lesz a viszonya a két iskolának, akkor teljesen megérte. – és arra nem gondolnak, hogy van egy csomó kortárs táncos, akiket előszeretettel vernek össze a sportosak.

A csengő után szinte pillanatok alatt ürül ki a terem. Most van a hosszú szünet ilyenkor mindig kiülünk Niallal az udvarra. Elég durva, hogy már most mindenki írkál. Niall is szinte használhatatlan. Csak a telefonját nyomkodja és egy idegennel beszélget. Ez a nap így nagyon hosszú lesz.

💬💬💬

-Haza értem! – kiabáltam a konyhából mikor becsuktam magam mögött az ajtót. A cipőmet ledobtam, ami miatt anya biztosan mérges lesz, de most nem érdekel. Egészen kíváncsi vagyok kivel dob majd össze az NN. Igen ez az app neve. Megnyitottam a linket majd beírtam a számsort.

[#3662]

Én: Szia

3662: Lány vagy? Ha igen küldj képet lehetőleg ruha nélkül

Én: Nem

[#3662 Blokkolta ezt a beszélgetést] – ez most komoly? Nem is tudom mit vártam. Ha nem vagyok csaj és nem tud megfektetni, akkor töröl? Mindig tudtam, hogy szánalmasak. Vagy lehet direkt arra játszanak, hogy igazgatóit kapjunk mindegy. Utálom őket teljes szívemből, komolyan.

[#7005]

7005: Szia – se egy szopj le, se semmi?

Én: Szia

7005: Milyen napod volt?

Látni akarlak (Larry ff.)/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora