Én: Jó reggelt cica!
4596: Jó reggelt pingvin!!!
4596: Milyen órád van?
Én: Művészet történet
4596: Nekem irodalom
Én: Részvétem
4596: Szeretem az irodalmat 0:) Okos vagyok
Én: Kis herceg ma hány órád van? <3
4596: 7 :(
Én: Nekem 8 akkor nem tudunk együtt menni. Mondjuk 4kor a mozi előtt?
4596: Ott leszek
Én: Mertem remélni
4596: Chhh...
4596: És ha mégse akarok menni??
Én: Túl jól csókolok
4596: Nagyon magabiztos vagy...
Én: Nincs igazam?
4596: De.
4596: Kár hogy a mozival vége lesz a randinak :(
4596: Ha mondjuk.... beszélnék anyával.... valamelyik hétvégén vagy pénteken... nincs kedved nálunk aludni?
Én: Imádnám <3
4596: Ne éld még bele magad mert nem adagoltam még ezt be anyának. Fogalmam sincs hogy reagálna rá hiszen nem vagyunk együtt meg ilyenek...
Én: Szeretni fogom anyukád ha igent mond erre
4596: Kezdjek féltékenykedni?
Én: Szívem olyan vagyok mint a radiátor. Szerintem nem kell aggódj
4596: Xddd
4596: Minden aggodalmam elszállt xd
Én: Mi vitte el?4596: Galamb
Én: Nekem a nagyi farmján volt egy kedvenc galambom. Kevinnek hívtam xd
4596: Akkor Kevinnel szállt xd
***
Már az utolsó órákon ülök, de szinte nincs olyan perc, hogy ne nézném a telefonomon az időt. A tanárnő túlságosan bele van merülve a dokumentum filmjében, amit már vagy százszor nézhetett végig...
-Randid lesz vagy mi? Hova sietnél? – lökdös meg Niall. Eddig ő is feküdt a padon, de gondolom már ő is megunta ezt a szart.
-Igen az lesz. – vigyorogtam rá mire közelebb tolta a széket. A kis pletyka fészek..
-Mi? És ezt nekem mikor akartad elmondani Tommo?! Azt hittem legjobb haverok vagyunk! Ez mélyen megsértett! Bele tapostál a lelkembe!
-Ne dramatizáld már túl! Most elmondtam.
-Na, akkor ki az? Gondolom nem vak randi lesz. Hogy néz ki? Ismerem?
-Te kit nem ismersz? Igen ismered, de még titok meg amúgy se vagyunk együtt...
-Akkor gondolom nem dugtatok még... – mondta hangosabban mire bele rúgtam a lábába.
-Nem. De nem akarom kihasználni!
-Nagyon jó pasinak kell lennie, ha elengedted a hercegnő típust.
-Nem feltétlen engedtem el. Ő nagyon csinos, vékony és egy egész picit nőies. – írtam körbe annyira Harryt, amiből még biztos nem lehet rájönni.
-Baszki te már bele szerettél? – hogy mi?!
-Nem!
-A francokat nem! Szerelmes Mr. Utálok minden sportsulist mégis egyikre gerjedünk úr!
-Jesszus Niall! – nevettem el magam. A tanárnő vetett ránk egy mérges pillantást majd egy Harrys cica nézessél hárítottam. Nem gondolok mindig rá....
-A melegeknél ez ciki? Nálatok gáz szerelmesnek lenni? – kérdezte most egész halkan és tényleg kívancsian és egy picit sajnálkozva.
-Nem az csak... tudod ő nem nyíltan meleg. Fél, hogy elítélik én meg... én meg nem akarok pofára esni, ha inkább a hírnevét válassza helyettem. – sóhajtottam egyet majd az állam a padra tettem.
-Ahj tesó! Ha azt válassza helyetted, akkor nem is érdemel meg igazán. De őszintén. Mennyire tetszik? – Niall tényleg a legjobb barátom szóval...
-Nagyon...
-Ahw... volt már valami?
-Csók. – mosolyogtam rá mire az ő arcán is mosoly terült szét. Innen is lehet tudni, hogy Niall igaz barátom. Ő velem örül és nem ellenem van. Ilyenkor szeretem ezt az idiótát.
-Jól csókol? – erre nem válaszoltam csak bólintottam egyet. -Volt már pasi ágyában?
-Nem... – mire ezt kimondtam minden tudóan elvigyorodott. Miért is válaszoltam én erre... -Mi van?
-Akkor ezért nem rohantad még le... Szegény fejem... egyszer az ágyába kerülsz másnap vigyorogni fogsz, mint egy idióta! Ijesztő lesz... - drámázott Niall mire tarkón csaptam.
***
4596: Én már itt vagyok :)))
Én: Sietek! Egy 5 perc!!
Én: Még amúgy is csak 50 van. Nem 4re beszéltük meg?
4596: De csak én túl izgatott voltam és nem tudtam tovább várni
-Szia! – lihegtem a kocogás miatt.
-Szia! Ennyire azért nem kellett volna sietned. – szinte meg se várta, hogy levegőhöz jussak már magához ölelt.
-Ezért megérte sietni. – suttogtam majd még szorosabban öleltem meg.
-Mit fogunk nézni?
-Azt, aminek a leghülyébb neve lesz vagy, ami szimpatikus lesz! Jó lesz úgy? – mentem a menthetetlenül, mert igazából meg sem néztem mit vetítenek ma.
-Tökéletes. Képzeld tegnap este ráírtam Liamre. Igazából még az elején az a klisés szöveget toltuk, hogy milyen napod volt, hogy vagy, család?
-Jesszus. Mint a 40+-os család apák? – kérdeztem nevetve mire szerencsére ő is elmosolyodott majd kiöltötte a nyelvét.
-Igen. Ma mellém ült és úgy érzem lassan, de kezd vissza térni a régi kapcsolatunk.
-Ennek nagyon örülök. Én pedig ma egy lelkizésen vagyok túl Niallal. Egész jól viseltem, mondjuk most nem értékelni kellett pasikat, de ez is nagyon a határaimat súrolta.
-Büszke vagyok rád pingvin! – hogy lehet valakinek ilyen szép mosolya?!
-Köszönöm. Mit szólsz mondjuk a... Fekete Özvegy?
-Oké.
Gyorsan megvettük a jegyeket majd beültünk a helyünkre. Az egész teremben még csak 5 ember volt. A film pedig még így is csak percek múlva kezdődik. Van annak előnye, hogy mi ülünk a leghátrébb így senki nem figyel ránk. A kezem rátettem a combjára mire közelebb húzódott hozzám. A fejét a vállamra tette és onnan nézett fel rám. Annyira szép volt ez a pillanat míg a telefon vakuja és Zayn ördögi arca tönkre nem tett mindent...
Sziasztok 💙💚
Túl szép volt eddig a pillanatig... Most egy picit szabad utálni Zaynt. (Szerintem jogosan) Mi lesz ez után? Véleményeket vagy gondolatokat osszátok meg velem!
Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
Látni akarlak (Larry ff.)/Befejezett/
Fiksi PenggemarAz NN.-t a két iskola összehozása miatt hozták létre... Louis utálja az összes sport sulist, de megváltozik e a véleménye? "-Mennyi esély van arra, hogy kedves, helyes és meleg legyen? - néztem rá majd rácsapott a combomra a konyharuhával. -Ne légy...