23 fejezet

1.4K 146 30
                                    

-Akkor 16:00-kor elindulok Harryhez. Lottie elmegy anyáékkal, amit elhúz este 8-ig. Olyan kilenc körül haza értek addig Félicité becsukja a szobám ajtaját és össze piszkol még egy tányért mintha én is vacsoráztam volna. Reggel pedig az ikrek szólnak anyának, hogy este mondtam nektek, hogy reggel találkozok Jackkel. Mindent megjegyeztetek? – vezettem fel ismét a tervet. Lottie szobájában ülünk, de a drága tesókáim nem nagyon figyelnek.

-Igen! Louis basszus most mondod negyedszer! Felfogtuk! – hasalt le Lott.

-Hagy menjek már reggelizni! – sipákolt a fülembe Daisy.

-Oké! Menjetek! – forgattam meg a szemeim. Mind elindultunk a saját szobánkba készülődni. A ruháimat már össze szedtem a pót iskola táskámba, amit az író asztalom mögé dugtam el. Most már semmi baj nem lehet a tervbe!

***

Én: Bolond! Anyud ma is megy kozmetikushoz anyával ugye???

Niall: Ja szerintem. Miért?

Én: Anya nem engedett el Harryhez de ha nem lesz otthon akkor nem fog rájönni hogy átmentem

Niall: Rizikós..

Én: Tudom

Niall: Oké most már indulj matekra!

***

-Írjátok a következőt! (3²)⁴ x 9³... – hogy én mennyire utálom a matekot!

-Te ezt érted? – suttogtam Niallnak, aki éppen a francia házit írta.

-Ez csak hatványozás. Persze, hogy értem... – persze, hogy érti?! Én kurvára nem értem...

-Ahogy látom Louis és Niall nagyon képben vannak! A következőt ti is megcsinálhatjátok a táblánál! – magyarázott a patkány orrú bajszos helyettesítő tanár. Már vagy egy hónapja ő van mivel a tanárnőnk terhes.

-Én... a tanár úr tökéletesen magyarázza. Meg amúgy is kényelmes itt...

-A következő ismételni való a két ismeretlenes egyenletek és a permutációk. Holnap természetesen egy emlékezet frissítő dolgozat mielőtt új témát kezdenénk. – hogy lehet egy tanár ilyen köcsög... Az ajtón kopogtak mire abba hagyta a szövegelést. Amikor megláttam, hogy Harry nyit be kénytelen voltam elmosolyodni.

-Ezt Mrs. Milburn küldi. Azt üzeni mellé, hogy az óra után menjen fel a helyettesítések miatt egyeztetni. – mondta az üzent szöveget Harry majd átnyújtott egy adag papírt. Az osztályban az összes lány sugdolózni kezdett. Annyira rájuk akarok kiabálni, hogy ne is álmodjanak, mert ő az enyém, de ez nem igaz. -De ha gondolja már most is felmehet. Az órából már csak 5 perc van.

-A jelző csak nekem szól. Még 10 perc van az órából. – morogta majd kikapta Harry kezéből a papírokat.

Én: Nagyon jól nézek ki ma is <3 – írtam neki a pad alatt. Amint megkapta az üzenetet rögtön kivette a telefont majd elmosolyodott. Azzal a gödröcskés mosolyával...

4596: Köszönöm <3

4596: Nem tudtam kiharcolni azt a 10 percet...

Én: Így is köszi ;)

4596: Szünetben kijössz beszélgetni?

Én: Miért baj van???

4596: Dehogy XD

4596: Csak hallani akarom a hangod

Én: Igen kimegyek!

-Szia... – mentem ki hozzá mikor végre letelt az a 10 perc. Harry a fal mellett támaszkodott majd oldalra biccentett jelezve, hogy menjünk ki az udvarra.

-Szia! – ölelt magához szorosan. Most is annyira jó illata van. -Akkor jössz ma igaz? – kérdezte, de még most sem engedett el. Én sem akarom elengedni.

-Persze négy után ott leszek. – feleltem mire egy kicsit elhúzódott.

-Van egy csomó popcorn, chips, üdítő, de ha valamit még szeretnél bemehetünk egy boltba is. – aggodalmaskodott Harry.

-Ugye tudod, hogy csak én megyek? Nyugi drága ennyi elég lesz. – tisztán látszott az arcán, hogy a „drága" becenévre elpirult. Annyira imádom!

-Jó csak nagyon izgatott vagyok na... – harapta be az alsó ajkát. Ezt a pillanatot képes volt megzavarni a csengő. Utálom a sulit! -Akkor ma találkozunk... – intett majd gyorsan utánam szólt. -Lou! Ömmm... kapok egy csókot? – lépkedett ide-oda zavarában aranyosan.

-Persze! – feleltem mire rögtön megcsókolt. Azt hiszem így képes leszek kibírhatatlan azt a pár órát, ami még hátra van.

***

Már itthon vagyok egy 20 perce, de anya és Lottie nem akar indulni. Mindjárt 4 óra és még mindig itt vannak. Miért nem mennek már el?! Idegesen járkált körbe a szobámba. Mintha ettől gyorsabban menne az idő...

Már elmúlt 4 óra és még itthon vannak. Lottie csak azt hajtja, hogy mindjárt mennek, de mikor bassza meg?! Mi van, ha Harry azt fogja hinni, hogy átvágtam? Vagy hasonló? Csalódni fog és azt fogja hinni, hogy egy papucs vagyok! Istenem vagy rosszabb... anyuci kicsi fia! Istenem...

Már fél öt van és most hallom csak csukódni a bejárati ajtót. Egyszerűen képtelen vagyok egy két percnél többet várni és már mászok is ki az ablakon. Konkrét két lépést tudtam meglenni mire anya torök köszörülésétől eltudtam volna sírni magam.

-Hát te? – mosolygott azzal a gyilkos tekintetével, amit csak akkor csinál mikor nagyon ideges. Szuper...

-Én csak... ma lehet kint alszok a kertben mert most kempingezni szeretnék...

-Ilyen hülyének nézel? Te is és én is látjuk, hogy esik az eső. – anya, én 1-0. -Azt mondtam, hogy nem mehetsz át. Te mégis itt vagy. Két perced van vissza mászni azon a nyomorult ablakon! – mordult rám anya mire feladva másztam vissza.

-Anya könyörgöm! Egy hónapig takarítok és minta diák leszek! Kérlek... – toporzékoltam, de anya megrázta a fejét. Idegesen csaptam be az ablakot. Egy kicsit könnybe is lábadt a szemem.

Én: Szia. Kérlek ne haragudj de nem tudok átmenni. Anya nem engedett el. Miután haza jött a szülőiről nagyon mérges volt és azt mondta büntetésből nem mehetek sehová. Mivel sokat rontottam matekból. Azért írtam neked hogy elengedett mert azt hittem kitudok szökni de anya észre vett és most nagyon ideges. Kérlek ne haragudj.

4596: Ezt miért nem mondtad? Nem haragudtam volna. Egyszerűen eltoltuk volna. Miattam nem kellett volna veszekedned anyukáddal. Nyugi pingvinem nem haragszom <3

Én: Köszönöm <3 <3

Már vagy egy fél órája nézem a TV-t mikor Lottie és Félicité konkrétan majdnem kitöri az ajtóm. Mi a..

-Louis! Kint! Van és én.. kinyitottam...

-Hülye én nyitottam! És egyszerűen bassza meg!

-Rám nézett először és ÚRISTEN!!! – mikor bolondultak meg ezek? Eddig se voltak normálisak, de nem volt ilyen rossz a helyzet eddig.

-Mi van?!

-Harry Styles az ajtónkban van! ...

Sziasztok 💚💙
Szerintem sejtettétek, hogy Lou tökéletes terve egy kicsit, hogy is mondjam  kidolgozatlan (?) és ez lesz a vége.. Véleményekkel most is nyugodtan szórjatok meg.
Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰

Látni akarlak (Larry ff.)/Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang