BU ARADA ARKADAŞLAR AÇIKLIYORUM FİNALE GELMEDEN ŞAHRAM ÖLDÜ YAMAÇ OĞLUNA KAVUŞTU SALİH YEĞENİNİ GÖRDÜ O SAHNELER VAR ONDAN SONRA AMCA ATTI SUYA ONU ŞAHRAM IN İNTİKAMI İÇİN YAMAÇ I KAÇIRDI VE SUDA BOĞDU BÖYLE OLMASINI İSTEDİMMM VE MURTAZAYI SORARSANIZ O DA AYŞENİN ÖLDÜĞÜNÜ VE AMCANIN ÖLDÜRDÜĞÜNÜ ÖĞRENİYO VE İNTAAR EDİYO AMA YAMAÇIN ÖLÜMÜNDEN SONRA ÖĞRENİYO ORALARI PEK YAZMİCAM AMA ÖLMÜŞ OLUCAKLAR OKEYMİ....İYİ OKUMALAR İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ CANLARIM....
///////////////
Yamaç suda ölüm kalım savaşı veriyo du, murtaza suya atladı ve yamaçı çıkardı sudan ama yamaç nefes almıyo du murtaza dışarı çıktı, salihlerin yanına gitti ve acı haberi verdi salih yere yıkıldı, mahvoldu babasınınoğlunu kaybetmişti çünkü, kardeşini, tutunacak dalı kalmamıştı artık akın astım krizi geçirmişti cumali olduğu yerde ağlıyodu .......
Çukur sokaklarında yamaç koçovalının tabutu dolanıyodu tabutun bi tarafı salihte diğer tarafı cumali deydi.....yamaçın bedenini toprağa vermişlerdi salih üstüne toprak atarken burnu kanamaya başlamıştı ama devam etti kardeşinin toprağını atmaya bembeyaz kefen kan olmuştu damla damla akıyodu aktı aktı aktı.....
Herkes gidiyodu teker teker. " başınız sağolsun...başınız sağolsun....başınız sağolsun"
Salih ayakta dururken kocaman çınarın altında bi gölge gördü o tarafa baktı ama kimse yoktu tekrar önüne döndü başı ağrıdı tam düşecek ken cumali tuttu sarıldı kardeşine salih omzunda ağlamaya başlamıştı....
Salih: Gitmemiştir abi çıkaralım onu ordan çıkaralım ölmez ki o ölmez o valla.....
Ağlamaya devam eder...cumali de salihin dedikleriyle gözlerini yumarak ağlar.....herkes gitmiştir, sultan yamaçın mezarında ağlarken salihle cumalinin yanına gider cumaliyi kolundan tutup çeker salih ten, salih neye uğrağını şaşırmaya vakit bulamadan sultandan tokat yer cumali annesinin ne yaptığını anlar ve köşeye geçer...
Sultan: Ne yapıyosun sen he....gidip kardeşinin intikamını alıcağın yerde gelmiş oturmuş burda ağlıyosunuz...
Salih sesini çıkarmadan dinlerken birden kızarmış gözüyle kafasını yavaşça kaldırır, saadet zaten sultan bi hışımla salihin yanına gidince arkasından gitmiş kollarımdan tutarken bırakmış dolu gözlerle elleri ağzında annesi ve eşini izliyodu;
Salih in gözünden yaş gelerek kafasını hayır der gibi salladı....
Salih: Benim tutunduğum dalımı ke...kestiler....ben yıkıldım düştüm o düştüğüm yerde parçam kalmadı....be..benim tutunucak bi dalım vardı onu da kestiler be...
Sultan salihin dediğiyle sinirlendi;
Sultan: O zaman git...git ve o dalı kesen elin parmaklarını kökünden kopar....git ve yap..
Salih kafasını olumsuz bi şekilde salladı;
Salih: Yapamam...gücüm kalmadı artık....yapamam..
Sultanın sesi dahada yükseldi,
Sultan: Yapıcaksın VARTOLU....
Salihte sinirlenmişti;
Salih: Yapamam.....
Sultan: Yapıcaksın...
Salih sinirle son sesiyle bağırdı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR EVİMİZ SALİH BABAMIZ
Fanfictionbu hikayede 5.sezon olarak yazıyorum finalden itibaren kendim final yazdım ve devamını getirdim" ÇUKUR EVİMİZ SALİH BABAMIZ"