" Yüzleş artık"
" Yapamam "
" Niye lan niye niye.? "
" Çünkü....çünkü beni asla affetmicek "...............
Cumali: hemen gelmen lazım yamaç hemen..
Yamaç telaşlanmış ve yatağından kalkmıştı;
Yamaç: Abi ne oluyo ya...ben nasıl geliyim oraya.?
Cumali: Oğlum kaç yıllık evinimi unuttun sen he...tellerin ordaki delikten gir babamın odasına gel çabuk....
Yamaç yüzünü sıvazlayıp;
Yamaç: Tamam geliyorum hemen...
Deyip kapatmışlar dı, yamaç ne olduğunu anlamamıştı birine bişeymi oldu olmadı mı olacak mı beyni allak bullak olmuştu telaştan ne yapacağını şaşırdı üstüne bi ceket aldı ve hemen çıktı üstündeki eşofmanı bile çıkartmamıştı...çünkü mesele aile meselesiydi...
Yamaç tellerin oraya geldiğinde o deliği farkedip yanına gitti, ordan geçip etrafa baktı ağaçların ordan içeri girdi ve kapıdakilere görünmeden karşı tarafa koştu mutfağın ışığı sönük tü ama yinede temkinli bi şekilde babasının odasına girdi ve ayakta dolanıp duran cumaliyi görüp hemen içeri girip kapıyı kapattı sinirle, cumali farkedip arkasını döndü;
Yamaç: Ya abi sen ne yapıyosun ya ne oluyo anlatmıyosun ağzında bişeyler geveliyo bulmaca gibi konuşuyosun....
Cumali: Bebe bi dur ya önemli olmasa buraya çağırırmıydım sence..
Yamaç cama baktı yanına gidip perdeyi kapattı ve devam etti..
Yamaç: Tamam anlat dinliyorum...
Cumaliyle yamaç biraz bakıştıltan sonra cumali elini kaldırıp açtı içindeki ilaç kutusunu gösterdi, yamaç cumalinin eline bakıp tekrar abisine döndü kaşları çatılmış bi şekilde...
Yamaç: Bu ne.?
Cumali meşhur ağız hareketini yaptı ve korkuyla anlatmaya başladı;
Cumali: Ben bunu salihin çekmecesinde buldum...
Yamaç: Nasıl yani.?
Cumali: Yani....şöyle salih o çekmeceyi hep kitliyodu hiç açık görmedim o çekmeceyi...telefonumu arıyodum...bizim bi işimiz vardı teslimat işi biraz sorunlar vardı bu ara onla uğraşıyoduk etrafı böyle plan yapmak için dağıtmış işte...bende burda telefonumu ararken farkettim çekmece birazı açıktı açtım içinde bu ilacı gördüm içindeki hapları saydım 18 tane ama üstünde içinde 30 tane var yazmışlar...yani..
Gerisini şoka uğrayan yamać yere bakıp korkuyla tamamladı;
Yamaç: Kullanılmış....
Cunaliy le yamać bakıştılar ve sandalyeye oturdular.
Yamaç: Ya belki başkasınındır illa salihin olacak diye bişey yok salih iyi niye ilač kullansın...he...
Cumali gözlerini kaçırdı biraz...yamaç bunu fark edip...
Yamaç: Salih iyi dimi..abiiii...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇUKUR EVİMİZ SALİH BABAMIZ
Fanficbu hikayede 5.sezon olarak yazıyorum finalden itibaren kendim final yazdım ve devamını getirdim" ÇUKUR EVİMİZ SALİH BABAMIZ"