8-İntihar

272 18 0
                                    

Hey minna gıcık yazarınız bu gün bölüm atmayı unuttu o yüzden geç kaldın diye şikayet etmeyin 😇🔪

Deku
Karşımda bir ceset vardı nedenini bilmiyorum ama korkmadım.Nabzına baktım atmıyordu.Öldüğünden emin oldum,peki neden ölmüştü!?
Araştırmak için (Ç)alıntı kısım
Bıçagımı aldım ve çantamdan bir adet şeffaf çıtçıtlı poşet çıkardım.Derisinin altından biraz numune aldıktan sonra cesedi çöpe attım ve yaktım. Parmak izi bırakmayı göze alamazdım nede olsa o güzel ateşi biraz izledikten  sonra duvardan atlayıp oradan uzaklaştım.
Bakugou
Rüyada mıyım ? Cesedi yakıp
öylece gitti .Çocukluk arkadaşımın geldiği son hal bu mu? Gözleri neden kırmızı? Sanki bambaşka biri ateşe aşkla bakıyordu.
Yazar
Deku işlek bir caddeye çıktı çiçekçiden kırmızı güller aldıktan sonra mezarlığa,annesinin mezarına gitti.
Deku
Merhaba anne ben geldim. Beni özledin mi? (Ağlamaya başlar)Sen gittiğinden beri çok yanlızım!(Bağırmaya başlar)Neden beni bıraktın ?!
Tekrar seninle olmak istiyorum anne!Ama artık ölsemde seninle birlikte olabileceğimizi zannetmiyorum!Sen yokken oğlun berbat biri oldu anne.
Neden bu kadar erken gitmek zorundaydım ki merak etme kavuşacağız ama ilk hedefim edndevaur denen o piçi mahvetmek olacak . Kahramanlardan da bu dünyanın düzeninden de hepsinden nefret ediyorum.
(Deku reis içindekileri döktü sonunda.) Omzunda bir el hisser.
Yazar
Belinden bıçağını çıkardı ve karşısındakinin boynuna dayadı. Karşısında bakugou vardı. Bıçağı geri çekmesi ile kafasını eğmesi bir oldu.Lenslerini takmamıştı. Öyle görünmek istemiyordu.
B-Deku seni anlıyorum ve yaptıklarını polise anlatmıycam.Benimle eve dön.
Deku sinirle başını kaldırdı.Öfkesi gözlerinden okunuyordu .
D-Çek lan elini beni anlıyormuş falan filan.Beni nasıl anlıycan lan .Anne babanı kaybetyinmi?Özgünlüksüzmü doğdun beni nasıl anlıycan.Seni hiç ezikledilermi.
Çantasını kaptığı gibi koşmaya başladı.
Gözüne kestirdiği bir binaya girdi.Bakugou onu takip ediyordu.
-Elveda kaccan artık anneme kavuşmak istiyorum
-Duuur
Kendini bıraktı ve birkaç saniye sonra korkudan bayıldı.Havada bir kız onu yakaladı.
-Kugogiri san yakaladım onu geçidi etkinleştir.
-O kim ki
-Tomura san ın aradığı çocuk hani şu not tutan
-Tamam
Geçiten geçip ortadan kayboldular bakugou hemen karakola gitti ve deku yu aramaya başladılar.

Koniçiva minna burda bitiriyorum çünkü neden olmasın (Bad)dualarınızı bekliyorum sizi seviyorum Bu arada dekuyu kurtaran kız sizsiniz şimdi kudurun
SAYANORA MİNNA♥️🔪

Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin