3-Hissizlik

345 22 5
                                    

Koniçiva minna bu aralar yazmıyorum çünkü kendi kafamdan biletler üretmeye çalışıyorum ama olmuyo ilham perileri ile pek iyi geçinemiyoruz boş yaptım iyi okumalar.

Kahramanlar gelmişti . Bakugou'yu kurtardıktan sonra Midoriyayı azarlamaya başladılar.
-Arkadaşın ölebilirdi aptal neden bize haber vermedin.
Midoriya sırıtarak
-Biz arkadaş değiliz değilmi katsuki?

Bakugou şaşırmış bir şekilde "katsuki"diye tekrar ettikten sonra sanki biri onu dürtmüş gibi kendine geldi ve

-Sen bana ne cüretle ismimle hitap edersin lanet inek.

Midoriya hiç duymamış gibi davrandı ve sönra arlasını dönüp gitti.Bu durum bakugou yu daha da uyuz ediyordu.

-Evinin yerini biliyorum. lanet deku bunu sana ödeticem.

Midoriya eve biraz  geç  gelmişti. Bu yüzden annesiyle küçük bir tartışma yaşadı. Akşam yemeği yemedi . Hayatı için yeni bir anlam arıyordu.

"Zaten anlamlıydım, benim gibi özgünlüksüz biri nasıl kahraman olacaktı ki? Küçüklüğümden beğri bundan başka laf duymadım yada duymak istemiyordum🥺 "

Telefonunu almak için çantasını karıştırdı. Not defterini fark etti. Kahramanlarla ilgili not tuttuğu defterdi , istemsizce gözünden birkaç yaş damladı .
İlk önce sayfaları kurcaladı, sonra da bir hışımla defteri pencerede aşşağıya fırlattı Karnı açtı ama ne zaman bişey yemeye çalışşa miydesi bulanıyordu.Sonrasında üzerine bir ağırlık çöktü, kendini yatağa bıraktığı gibi uyudu

Sabah kalktığında yanında saate baktı 7.50 idi (soru sormayın akşam sekizde uyudu işte bide çocuk çalışkan sizin gibi mi yani 😁)

Yanında bir not vardı şöyle yazıyordu

İnko- İzuku dün biraz fazla üzerine gittim farkındayım ama hepsi seni çok sevdiğim için kahvaltın mutfak ta hazır akşam eve biraz geç gelebilirim beni merak etme tamammı seni seviyorum benim birtanecik brokolim

Midoriyanın yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Ne zamandır gülmüyordu . Kendini duygularını kaybetmiş gibi hissediyordu .Hissettiği birkaç duygu vardı onlar ise nefret,öfke ve üzüntüydü. Yüzündeki herzaman olan o gülümsemesi gittiş yerine hissiz bir ifade bırakmıştı .

Saate baktı 8.00 idi. Okula hala yetişebilir di 45 dakikası vardı. Hemen üstünü deyiştirdi ve çantasını hazırladı . Banyoya gidip yeşil lenslerin taktı.
Hala vakti vardı kahvaltısını yaptı sonra kulaklıkların takım okula doğru gitmeye başladı. Okula yetişemeyeceğini biliyordu ama yinede yavaş yürüyordu. Okula vardığında saat 9.05 geçiyordu.Yirmi dakika geç kalmıştı ve bunu bilerek yapmıştı . Öğretmeninden özür diledi ve sırasına geçti. Tenefüs  vakti  geldiğinde bakugou her zamanki gibi  midoriyaya  saldırmaya başladı .

-Bugün de mi okula geldin lanet Deku eğer bir daha buna cüret edersen patlatırım seni aptal piç

Evet burda bitiriyorum çünkü neden olmasın ? Devamını yağrın atmaya çalışıcam dekunın kendini geliştirmeye çalıştığı bir bölüm olacak neyse sayanora minna 💕💕🔪

390 kelime

Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin