Arkamdan bağırıyordu ama umursamadım.Bara döndüğüm de televizyonu açtım ve karşısına oturdum.
Benimle ilgili birçok haber vardı bir kısmını dinleyemedim çünkü toga ve mi göz kalemi çekeceklermiş.
Onlar yüzünden dabiyi özledim.Her saniye makyaj yapmaya çalışıyorlar.Onlar adam keserken bende bu ikisine bakıcılık yapıyorum .
Yakında bir saldırı daha düzenleyecek tik .Yaklaşık yarım saat sonra Dabi tomura ve kugoğiri geri döndü hepsi çok yorgundu.
Akşam yemeği yedikten sonra hep birlikte sohpet ediyorduk.Sonrasında bir ses duyduk.
Lanet olsun bizi bulmuşlardı. All might duvarda büyük bir delik açtı.Kaçmak için hamle yaptığımızda
Ağaç kahraman (ona böyle diycem) hepimizi yakaldı . Dabi onu yakmaya çalıştığında.Dabiyi Duvara çarptılar.All might bana yaklaştı.
All might:Merak etme genç adam arkadaşın beyninin yıkandığını söyledi seni kurtarmaya geldik .
Yüzümü görmemişti ve görmesini istemiyordum.
Deku: Kimse beynimi falan yıkamadı, defolun burdan.All might , might diyecem diyer türlü uzun oluyo
Might:Sakin ol genç adam kurtulacaksın merak etme.
Elini omzuma koydu o an deli gibi bağırmaya başladım.
Deku: Uzak dur benden!!!! Dokunma bana!!!!! Annemin katiliyken , kaharaman olamıyacağımı söyleken nasıl bu kadar yüzsüz olabilirsin!!!!
Nefret ediyorum sizden !! Geberin! Geberin! Geberin!Might şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ne diyeceğini o da bilmiyordu.Doğruydu annemin katili oydu.
Tam konuşacakken birçok geçit açılmaya başladı ,kugogiri olamazdı .O baygındı kesinlikle efendimizin işiydi . Herkes şok geçirirken ben might e sırıtarak bakıyordum.
Bardan fazla uzağa gitmemiştik. Afo bize kaçmamızı söyledi.Herkes onun söylediğini yaparken mi ve ben gitmemiştim ona yardımcı olmak istiyorduk .Ama onların hızına zar zor yetişebiliyorduk.might tam yenileceği sırada son kez gücünü toplayıp efendimizi yendi. Şok olmuştum .Mi sinir krizi ğerçirirken onu sakinleştirmeye çalışıyordum . Orda teslim olduk çünkü diyerlerinin yakalanmasını istemiyorduk.
Zaten İlk fırsatta kaçacak tık.
İlk başta bize inanmadılar.
"Kıyamet üçlüsünden iki kişi nasıl teslim olabilir"
Aldığımız çoğu yorum böyleydi. Teslim olduğumuzda ellerimizi ve ayaklarımızı kelepçelediler.
Sonrasında özgünlükleri yaklaşık 1 gün engelliyen bir iğne vurdular.Sanki özgünlüğüm olmadan ordan kaçamıyacaktum. Kahramanlar cidden aptal.
Bizi Zırhlı araçlara bindirdiler.Merkeze vardığımızda bizi sorgu odalarına aldılar.Kimse bilmesede birlikteki çoğu kişiye bende dahil özgünlük engelleyici uyuşturucular etki etmiyordu.Ama tabiki onlara bunu söylemeyecek tim.
Sorgu odasına bir dedektif girdi ve bana beynimin yıkanıp yıkanmadığını sordu .Bunlar ciddimiydi ?!
Slm bu günün ikinci bölümünü atıyorum çünkü neden olmasın sizi seviyorum
CANEEEEE♥️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku
Fiksi RemajaÇevresi ve idolu tarafından reddedilen , kahraman olma hayalleri yıkılan bir çocuğum karanlık tarafa geçişi.