Koniçiva minna bugün biraz fazla aktifim ve dedimki neden yeni bölüm atmıyım iyi okumalar
Deku yine boş bir ifadeyle bakugou ya bakıyordu.
Biraz dalmıştı ki bakugounun sırasını devirmesiyle kendine geldi-Ne yaptığını zannediyorsun katsuki-san
-Neden birden bire bana ismimle hitap etmeye başladın lan inek .
-Kaccan dememin hoşuna gitmediğini zannediyordum .
-Tch hoşlanmıyorum zaten aptal
Bakugunun Gözünden
O aptal aniden bana ismimle seslenmeye başladı.Ve neden gülmüyor.Neden bana kaccan demiyor!?Sanki birden değişti eski deku nerede?!Sürekli bana hayran olup peşimde dolaşan o deku gülücükler saçan o aptla ne oldu ki.
Dekunun Gözünden
Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Sinirlendiğini belli etmemeye çalışsada siniri yüzünden okunuyor .
Sanırım ismi ile seslenmem yüzünden,kaccan ha ne aptalca bir lakap şimdiye kadar bu aptalca şeyi nasıl fark edemedim!Yazar
Okuldan sonra deku yine evine doğru yürüyordu.
Düşünceliydi çünkü özgünlüğü olamdığı için kendisini koruyamayacağını biliyordu.En azından kendini bokugouya karşı korumak istiyordu.Eve gitmeden doğrudan hastaneye ilerledi.Doktor ona bir diyet listesi ve spor programı verdi
Ertesi gün deku programına başlamıştı. Kahvatısını etti ve hemen spor için dışarıya çıktı. Günlerden cuma idi . Ve akşam eve erken dönmek zorunda değildi.
Okula gitmedi sporuna devam etti.6 ay sonra
6ayın sonunda ızuku gerçekten güçlenmişti.
Annesi yine sabah erkenden çıkıp yanına bir not bırakmıştı .
Akşam eve geç döneceğini yazmıştı.Okula gitti dönüşte bir kaza ile ilgili birkaç dedikodu duydu ama kafasına takmadı. Eve gittiğinde saat 10.30 olmasına rağmen kapıyı çaldığında kimse açmadı. Kendi anahtarıyla kapıyı açtı ve içeri geçti televizyonu açtığımda ise annedinin kaza yaptığını öğrendi bir iki dakika sonra ızukuya arayıp haber verdiler .
İzuku altına siyah pantolon üstüne ise siyah bir sweatshirt giydikten sonra hastaneye doğru koşmaya başladı. Vardığında annasini çoktan ameliyata aladıklarını öğrendiKazaya neyin sebep olduğunu ögrenmeye çalışıyordu.Bulduğunda ise şok olmuştu. Bir kahraman hatası yüzünden annasi ölebilirdi.
Yukardan bir ses yükseldi anam şaglo ananın parloğ
Şaka şaka böle bişi olamadi kskdkfkdldö
İçerden gelen sesle iyice yıkıldı.'HASTAYI KAYBETTİK BAŞINIZ SAĞ OLSUN"
Ses kafasının içinde yankılanıyordu.
Hey minna burda bitiriyorum çünkü neden olmasın yağrında bir bölüm atmaya çalışacağım bb 💋💕💕🔪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku
Teen FictionÇevresi ve idolu tarafından reddedilen , kahraman olma hayalleri yıkılan bir çocuğum karanlık tarafa geçişi.