Sabah erkenden uyandım.
Herkes tarafından tanınmak istemiyordum. Yüzüme bir maske taktım. Kafamada ceketimin kapşonunu geçirdim. Diğerlerini etkisiz hale getirdikten sonra yüzümü sadece katsuki ye gösterecektim. Gerçekten güçlenmiştim. Kötüler birliği'ndeki en güçlü kişiler olan Mi ve Dabi kadar güçlenmiştim. Planımıza göre 13,aizava ve all might orada olmalıydı. Yapımında yardımcı olduğum biyomühendislik harikası nomu da orada olacaktı. Planımız biz (Dabi,Mi ve ben) all might ı yoğurduktan sonra nomu'yu all might ın üzerine salmaktı.
Bunun için Tomura-san bana çok güveniyordu. İşleri baktırmayacaktım. Herkes hazırlandıktan sonra planın üstünden bir kez daha geçtilek. Kim nerede kimi oyalayacak her şey belliydi. Grubun en güçlü 3 kişisi yani Ben, Dabi Ve Mi Bir ekip oluşturmuştuk. Aslında kötüler birliğinde ki herkes üçerli gruplara ayrıldı.
Zamanı geldiğinde kugogiri-san geçiti açtı ve kendimizi UA nın eğitim alanlarından birinde bulduk. Planda olduğu gibi herkes dağıldı. Bir süre all might ın gelmesini bekledik. Sonrasında gelmeyeceğini aldığımıza Tomura-san savaşmamız için Emir verdi. Birkaç kişiyi öldürürsek all might ın geleceğini söyledi. Ben de gözüme çok batan, kısa boylu, mor saçlı bir çocuğu öldürdüm. Çünkü ona cidden sinir olmuştum. Tek kelimeyle sapıktı. Yaşamasının anlamı olmayacağına kanaat getirdikten sonra onun işini bitirdim. Madem all might gelmeyecekti ben de katsuki ile eğlenebilirim. Ama gruptan ayrılmamı yasak. Kugogiri-san a söylesem zaten izin vermeyecekti. Madem öyle ben de kaçtım.
Birkaç dakikadan zarar gelmezdi değil mi. Etrafı aradığımda onu bulamadım. Cidden gelmemiş miydi, sinirlerimi bozulmuştu. Sonrasında bir ses duydum. Herkes all might ın geldiğini söylüyordu. Hızlıca koşup ekibin yanına vardım.
All might ı yormaya çalışıyorlardı. Aslında bensizde gayet iyi idare ediyorlardı. Ama tabii ki bunu onlara bırakmayacaktım. Gerçekten de güçten düşmüştü. Yorulduğunu fark ettiğimizde Tomura-san nomu'ya emir verdi. Ne oldu gerçekten güçlüydü. Onu hayranlıkla izliyordum . All might on yenileceği sırada katsuki arkadan fırladı. Nomunun zayıf yönü olan beynini patlattı. Sinirden deliye dönmüş tüm. Kapşonumu ve maske mi çıkardıktan sonra-çok oyunbozan sın kac-chan
Dedim kafasını bana çevirdiğinde gözleri şokla açılmıştıKoniçiva minna tam burda bitiriyorum çünkü 300 kelimeye ulaştım ve ulaşmasamda borakacaktım sırf heyecan olsun diye hikayeyi oylamayı unutmayın sizi seviyorum (Bad)dualarınızı bekliyorum
CANEE!😊😇🔪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku
Fiksi RemajaÇevresi ve idolu tarafından reddedilen , kahraman olma hayalleri yıkılan bir çocuğum karanlık tarafa geçişi.