-Ne yaptığınızı zannediyorsunuz insanlıktan yoksun yaratıklar?
-Ölmek mi istiyorsun ver artık kendi işine bak!
-Merak etme ilk önce sizin gibilerden kurtulup sonra da dünyayı kendimden kurtaracağım.
Lenslerimi takmamıştı bu yüzden gözleri gerçekten ürkütücü görünüyordu. Kenardan bir tahta sopa kaptı. Kaptığı gibi gençlere saldırdı. Birisinin kafasını sopa ile parçalayarak öldürdü.
Diğerini ise bıçakları ile öldürdü. 8 bıçağı vücudunun farklı yerlerine sapladı. Ama 2 bıçağı özellikle gözleri için saklamıştı.
İşini bitirdikten sonra köpeği sevmek için bir kenara oturdu. Ama köpek onu ısırınca köpeğide öldürdü.
Yakınlardaki bir markete girdi. Biraz benzin ve şiddet aldıktan sonra ölüleri ve köpeği çöp kutusuna attı, sonrasında üzerine bolca benzin döktü. Ve onları yaktı. Çantasındaki yedek kıyafetleri çıkarıp üzerini değiştirdi. Sonra da kana bulanmış kıyafetlerini Ateşe attıktan sonra oradan ayrıldı.
Eve çok geç gelmesine rağmen bakugou hala ayaktaydı.Lenslerini takmamıştı,şimdi ne yapacaktı?
-Nerde kaldın lan deku
Kafasını kaldırmadan
-Bu seni hiç ilgilendirmez (Memati mood bu seni hiç alakadar etmez kdkfkdmf)
Dekunun düşünceleri tırnak işareti arasında olanlar.
"Onu öldürmelimiyim hayır hayır mitsuki san dışında kimsem yok"
-Gecenin bu saatine kadar ne halt yiyordun?!
Deku sırıtarak
-Ah katsuki benim için endişelendim mi cidden hiç senlik değil !
-Kapa çenenide git odana zıbar.
Bakugou
Fazla üstüne gitmiycem nede olsa inko-san ı yeni kaybetti.Ama geeçekten şimdiye kadar neredeydi.Yarın takipmi etsem aceba?
Deku
Ne eğlenceli bir akşamdı ama.Gerçi köpeğe biraz aşırı tepki verdim ama olsun.Ama en eğlenceli kısım bakugou'du. Birbirimizden nefret etmemize rağmen benim için endişelendimi ,hiç sanmıyorum.Zaten bir kaç gün sonra ilk bakugoudan sonrada kendimden kurtulurum.
Yazar
Deku bunları düşünürken uyuya kaldı .Bakugou ise dekunun ne yaptığını çok merak ediyordu.Yaron dekuyu takip edecekti.Sabah dekudan önce çıktı ve sokağın köşesinde onun çıkmasını beklemeye başladı.Sonunda çıktı simsiyah giyinmişti .Hiç Tanımadığı bir sokağa girdi ve karşılarında bir ceset buldular.
Bakugou
Bu bir rüyamıydı karşımızda kanlar içinde bir ceset vardı.Ben korkudan geri çekilirken deku cesede yaklaştı ve yanına çöktü .Hiç korkmamışmıydı yoksa onun ceset olduğunumu anlamadı?Evet minna burda kesiyorum çünkü neden olmasın?Eğer sonraki bölümü okumak isterseniz yorumlara yazın ben atarım bu arada lütfen hikayeleri oylayın hayalet okuyucu olmayın 🥺🥺🥺🥺 Sizi seviyorum sayanora minna💕🔪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku
Teen FictionÇevresi ve idolu tarafından reddedilen , kahraman olma hayalleri yıkılan bir çocuğum karanlık tarafa geçişi.