6-Nefret

305 19 0
                                    

Hey minna nasılsınız bu gün bölümü biraz geç ettım özür dilerim iyi okumalar

Eve dönmek istemiyordu.
Çünkü bakugou nun olay çıkaracağını biliyordu.
Zaten kendini orada bir fazlalık olarak görüyordu.Ama mecburdu . Saat yaklaşık 10 a geldiğinde eve gitti aşşağıda hiç durmadan direkt odasına geçti.Perdeleri çekti ve bilgisayarının başına oturdu.Kahramanları küçük düşürmek ve intikamını almak için ne yapabilirdi?
Kapı çaldı
-İzuku yemeğe gelmiycekmisin?
- Birazdan aşağıda olurum mitsuki-san.
Bilgisayarını kapatıp aşağı indi.
Sofraya oturdu herkesin üstünde bir suskunluk vardı.
Söze mitsuki başladı
-İzuku küçüklüğünden beri en büyük hayalin kahraman olmak değil miydi?
Biraz bekledikten sonra
-Cevap vermek zorunda mıyım mitsuki-san ?
-Yasal olarak annen benim yani evet.
- İlk olarak annemin ölümüne sebep olan şey bir kahraman hatasıydı.İkinci olarak idolüm olan kahraman bana kahraman olmayacağımı söyledi.Üçüncü olarak özgünlüğüm yok yağni yeterli sebebim var değilmi ?
- Demek sonunda işeyaramazın teki olduğunu anladın inek?
Deku boş bir ifade ile bakar
Bokugou anlık bir sinirle
-Madem özgünlğün olmasını bu kadar çok istiyorsun git bir çatıdan atla ve sonraki hayatında Özgünlüğünün olmasını dile.
Deku arkasını döndü ve gülümsedi
-tavsiye için teşekkürler
Bu sefer sessiz kalan bakugou olmuştu.

Okullar kapanmıştı ve 1,5 ay sonra UA sınavı vardı.
Deku katılmasada "aptal sarışının"( nan nanna na selena selena) ne yapacağını merak ediyordu
Canı sıkılıyordu ,evden uzun süredir çıkmadığı için psikolojisi bozulmuştu. Aklında bir fikir vardı. Tuhaftı ama sırıtma sana neden oluyordu.
Eğlenceli olacaktı.
Hemen üstünü değiştirdi. Mitsuki ye akşam eve biraz geç geleceğini ve onun yemeğe beklemelerini söyledi. Yakınlardaki bir markete girdi, yaklaşık 10 adet katlanabilir bıçak aldı.
Normal insanların yürümeyeceği sokağa girdi.
Planet belalı birilerini bulup gücünü test etmekti. Sonunda bulmuştu. Eziyet eden iki gençti.
(Sırıtarak)
Ne yaptığınızı zannediyorsunuz insanlıktan yoksun yaratıklar?

Evet minna bu bölğmüde attım inş beğenirsiniz sizi seviyorum sayanora minna

Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin