5- Değişim

323 21 11
                                    

Koniçiva minna kendi kendime dedimki neden bölümü şimdi atmıyım o yüzeden şimdi atıcam biraz baştan sağma olabilir gomen

İzuku ne yapacağını şaşırmış durumdaydı. Hayatında onu seven tek kişide gitmişti.Hastane duvarına yaslanmış sessiz bir şekilde ağlıyordu.Göz yaşları yüzünden sweatshirti ıslanmıştı...

Çok geçmeden mitsuki(Bakugounun annasi) gelmişti. İzukuyu o halde görünce oda ona sarılıp ağlamaya başladı .

Flash back
İnko: Mitsuki eğer bana bişey olursa ızukuya gö kulak olurmusun

Mitsuki: Saç daha çok gençiz hem nereden çıkarıyorsun böyle şeyleri.

İnko: hayır sadece rüyamda sen ölmüştün ve bende katsuki yi evlat edinmiştim.
Mitsuki sakın benden önce ölme.

Mitsuki: Söz veremem
Hehehehehehehehe

Inko:hehehehhehehehehhe

Flash back son
İzuku annesini son bir kez görmek istediğini söyledi.
Annesini gördükten sonra göz yaşlarına hakim olamayıp Hastaneden koşarak uzaklaştı. Eve geldiğinde eline bir bıçak aldı ve duvardaki tüm kahraman posterlerini söküp pencereden aşşağıya attı.Sıra defterlerine geldi . Çekmeceyi açtı 16 tane olan kahraman günlüklerinin hepsini pencereden aşşağıya attı .

Mitsuki ertesi gün ani bir kararla deku ( böyle diycem diyet türlü uzun oluyor AMK) yu evlat edinmeye karar verdi arkadaşının emanetini korumalıydı.
En azından o öyle düşünüyordu.
Dekuya sorduğunda ise deku ilk başta istemedi ama şu cümle bakış açısını deyiştirdi
" SEN BANA ANNENİN EMANETİSİNN!?!)

Tabiki buna karşı çıkamazdı . Kabul etti
Hemen mahkemeye baş vurdular . Çıkan karar sayesinde Deku artık nitsuki nin  yasal olarak çocuğu idi 😁😁.

Deku mitsukilerin evine taşındı . Balugou her ne kadar kabul etmesede .
Okul için hazırlanoyorlardı. Bakugou ve Deku arasında şöyle bir diyalog geçti.

Bakugou:Hey lanet inek hala kahraman olmayı düşünmüyorsun değilmi!?
Dekunun ifadesiz yüzü birden deyişti.Yerini öfke aldı.
Bağırarak
-O aptallardan biri olamaya hiç niyetim yok katsuki!!!!!

Bokugou da Mitsukide şok olmuşlardı. Deku hızla kapıyı çarpıp çıktı.Bakugou annesine "Anne şok çok pahalı bime gidelim dedi" dermişim wqwvqxaŞzq

Okula doğru ilerliyordu bakugou bir birbuçuk metre gerisindeydi,ama onu fark etmedi
Bir kaç kere tekrarladı
"Madem kahramanlar hayat kurtarıyor neden annem ve beni kimse kurtarmadı!? neden kimse bize yardım eli uzatmadı!!"

Bakugou nun gözleri yaşardı. Cidden ona acımıştı. Yardım etmek isterdi ama geçmişte yaptığı hatalar yüzünden bunu yapması nerdeyse imkansızdı .

Koniçiva minna burda bitiriyorum çünkü neden olmasın ?! Birkaç tane düzenli okuyucum olmuş çok mutlu oldum normalde bu bölüm yarın gelecekti ama dedimki neden şimdi atmıyım sizi seviyorum bb💔💍🔪

Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin