2

120 4 0
                                    

Tak dneska je ten den.Musíme je unést dřív než gang našeho táty.Oni mají v plánu je unést po koncertu na hotelu.My je musíme stihnout unést po koncertu,když půjdou nasedat do autobus.Vlastně je uneseme i s autobusem.Tašky jsme si do auta dali včera večer.Na sebe jsme si vzali černé džíny,černé tričko a černou mikinu.Nějaký boty a jdeme.Už je čas.,,Jdeme".Řeknu.Beru klíčky a Kate jde za mnou.Zastaví nás táta.,,Kam jdete ?Myslel jsem si,že tady budete chtít být až je přivezou.",,My se jedem projet za chvíli jsme zpátky."Ujme se slova Kate.,,Tak to jo."Rozloučili jsme se.A teď jsme na cestě.Po necelý hodině už stojíme na parkovišti před halou.Kde se odehrává koncert.,,Tak jdeme na to."Řeknu a vystoupím z auta.Kate mě následuje a jdeme ke kufru.bereme si tašky a nasazuju si masku a Kate taky.Jdeme za halu kde mají autobus.Byl tam jenom jeden hlídač.Bylo lehký ho zneškodnit.Dostal od Kate taserem.Zaťukala jsem na dveře autobusu.,,Co tady chcete ?"Zeptá se chlápek ve středním věku.,,Autobus",,To by ne....",,Zbytek se asi nedozvíme,protože dostal taserem.Jdeme do autobusu a u stolu sedí starý chlap.Chlap se na nás překvapeně koukne a řekne.,,Kdo jste ?"My se na sebe podíváme a řeknu s úsměvem na rtech.,,Ernesto a Carlos",,Cože ?",,Slyšel si dobře."Dořeknu to a z venku se ozve jak fanynky řvou.,,Tak a teď si sedneš za volant a neřekneš ani slovo.Je ti to jasný.",,Ano"Zvedne se a jde si sednout.Jsme vzadu a čekáme.Za chvilku slyšíme jak se otevírají dveře.Něco řeknou a jdou si sednout.,,Můžeme ?"Zeptám se.,,Jo jdeme na to.Ještě musíme pro jednoho."Masky jsi necháváme furt na sobě.Beru si pistol a dávám si ji do mikiny,Kate udělá to samý.Do ruky si vezmu pět fofr pásek.A jdu dopředu.Kate jde zneškodnit řidiče a já je jdu svázat.Když vyjdeme zezadu.Jsou dost překvapený.,,Tak teď uděláte co řeknu.",,Proč by jsme to dělali ?"Zeptá se kluk s hnědými vlasy.,,Protože mám tohle a je mi jedno kdy to použiju."Řeknu a vytáhnou zbraň z kapsy a namířím mu ji na hlavu.,,Tak už mě budete poslouchat."Nikdo nic neříká a jenom kývnou hlavou.,,Dejte ruce před sebe."Všichni to tak udělají a já jim dám fofr pásky na ruce.Řidič už leží na zemi a Kate řídí.Masku už nemá na sobě,tak si ji taky sundám.,,Kam nás vezete ?"Zeptá se blonďáček.,,Hele v tašce mám i pásku,takže jestli nebudete mlčet zalepím vám pusu".,,Buďte v klidu."Řeknu a jdu za Kate dopředu.,,Myslíš,že jim mám vzít telefony ?Nebo jsou dost posraný,že nic neudělají.",,Já bych jim je vzala.Nikdy nevíš co udělají.",,To máš pravdu."Jdu zpátky k nim.Když přijdu leknou se.Nad tím se musím zasmát.,,Kde máte telefony.",,V kapse."Odpoví černovlasý kluk.Sedí úplně na kraji.,,V jaký kapse ?",,V levý."Šáhnu mu do kapsy a vyndám telefon.Takhle to udělám se všemi.Telefony si vyskládám na stůl.Tak co napíšeme.Vezmu si první telefon.,,Čí je to telefon ?",,Můj"Řekne kluk v černém tričku.,,Jak se jmenuješ ?",,Harry",,Harry kde máte papíry.",,Vzadu v šuplíku."Už mě nebaví se jich furt ptát na jméno,tak to vyřeším jednoduše.Otevřu šuplíku a vyndám papíry je tam i černý fix.Vezmu to a vezmu i pásku.,,Říkejte mi jak se jmenujete.",,Zayn".Napíšu na papír a nalepím to na něj.,,Niall",,Liam",,Harry",,Louis"Se všemi udělám to samé.Postupně si beru telefony a píšu zprávy.Že už to nedávají a,že si dávají na týden pauzu.Když všechno dopíšu.Vyndám sim kartu a zlomím ji.,,Co děláš ?"Zeptá se mě Niall.A je dost naštvaný.,,Hele hele neřvi na mě kdo tady má zbraň."Koukal na mě vyděšeně.,,Zayne zvedni se."Chvíli přemýšlel s pak se zvednul.,,Nialle teď ty."Zvednul se hned.Chytla jsem ho za předloktí a Zyna jsem strčila zpátky ke stolu.Vytáhla jsem zbraň.A dala jsem mu ji na záda.,,Ne ne já tam nejdu."Říkal a couval dozadu je o hlavu vyšší,takže to nebylo lehký ho tlačit dopředu.Nakonec jsem to zvládla a dotlačila ho až dozadu.,,Teď mlč je ti to jasný."Niall za kýve z hlavou.Natáhnu se pro pásku do tašky.Vytáhnu ji a kousek odtrhnu.Zalepím mu pusu.A jdu za Kate.Když jsem u stolu kde sedí kluci.Vyděšeně se na mě koukají.,,Co jsi mu udělala ?"Ptají se všichni.,,Ještě někdo řekne nějaký slovo,tak dopadnete stejně jako on."Řeknu a jdu za Kate dopředu.,,Tak co si mu udělala ?",,Jenom jsem mu zalepila pusu,ale to oni neví.",,Ty jsi blbá,hele už budeme stavit."Nic jsem ji na to neřekla a šla jsem pro Nialla.Přišla jsem za ním a vzala ho ke stolu k ostatním.Jeli jsme ještě,tak pět minut a zastavili jsme u lesa mimo civilizaci.Kate přišla ke mě.Koukali jsme na ně a pak na sebe.Chtěla bych vědět na co myslí.Ale já přece vím na co myslí,že je chceme zabít a nechat u lesa.,,Teď nás zabijete ?"Zeptá se Harry.,,Už mě fakt začínáte srát."Dala jsem ruku do kapsy od mikiny a všichni se lekly.Já jsem vytáhla pásku.Zalepila jsem všem pusu.,,Teď je to lepší."Řekne Kate.,,Taky si myslím.",,Tak jdeme odnést toho tlusťocha."Byl fakt těžkej.Ale nějak jsme to zvládly.Když se vracíme k autobusu.Vidím jak Harry vybíhá z autobusu.Neváhám ani chvíli a běžím za ním.Když má svázaný ruce moc dobře se mu neběhá,takže ho rychle doběhnu.A skočím na něj.On spadne a já na něj.,,Au to muselo bolet."Prohodím,když se z něho zvedám.Ten se na mě jen nasraně kouká.Pomůžu mu,aby se zvednul.Vypadá,že chce něco říct.Tak mu strhnu pásku s pusy.Ten zasyčí bolestí.,,Stejně ani ty pistole nejsou pravý a vy jste jenom bláznivý fanynky."Na ty bláznivý fanynky nějak nereaguju,ale na tu pistol jo.,,Když myslíš."Vytáhnu zbraň a vystřelím do vzduchu.Když vystřelím Harry leknutím cukne.

Unešení  (H.S.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat