Celou noc se nic nedělo.Nikdo se nesnažil utéct,takže to byla pecka.Vyšli jsme z hotelu autobus už tady nebyl.,,Přesně podle plánu"Řekla Kate.Stály tam dvě auta.Bílý a červený Chevrolet camaro.Hezký auta.,,Kdo pojede semnou ?"Řekla jsem a šla jsem k bílému camaru.Zamnou šel Harry,Louis a Zayn.S Kate jel Niall a Liam.Všichni jsme si sedly do aut a vyrazily na cestu.Jely jsme po dálnici hodinu a ještě půl hodiny před sebou.Všechno se nám daří a toho se nejvíc bojím,že se to na poslední chvíli všechno posere.Doufám,že ne.Půl hodina uběhla jak nic.Dojeli jsme na místo.Stojíme v ulici kde se nic neděje,ale ve vedlejší ulici se točí nějaký seriál a je tam i herec,kterýho my potřebujeme.,,Seďte v klidu."Řekla jsem a vystoupila jsem Kate mi šla naproti.,,Co s nimi uděláme ?"Zeptám se.Chvilku se kouká někam za mě a pak řekne.,,Svážeme je.Jedna to nezvládne.Musíme být rychlý ať si jich nikdo nevšimne.",,Dobře"Otočím se a každá si jde ke svému autu.Otevřu kufru a vyndám fofr pásky.Zavřu kufr a jdu otevřít dveře vzadu kde sedí Louis a Zayn.,,Ruce dopředu.",,Zase ?"Zeptá se Louis.,,Bohužel musím mít jistou."Řeknu a usměju se.Zavážu jim pro jistotu i nohy.Zavřu dveře a otevřu je v předu.Kde sedí Harry.,,Ruce"Harry se ani nehne.,,Hele neser mě."Nic nedělá a jen sedí.Vezmu fofr pásku a svážu mu nohy.,,Ruce"Řeknu po druhý a čekám.Už jsem zase nasraná a to ani nic neříká.Vezmu mu ruku,ale on tu mojí chytí a pevně ji drží.Snažím se,aby mě pustil,ale je silnější.,,Pusť mě".,,Proč bych to dělal.",,Harry nenuť mě to udělat.Říkám ti naposled pusť mě."Harry mě furt drží.Zahodím pásky co držím v druhé ruce.A zatlačím rukou kde jsem Harryho bodla.Harry zařve bolestí a pustí mě.Já mu vezmu ruce a svážu mu je.Zavřu dveře a zamknu auto.Kate už čeká a je opřená o auto.,,Co si mu zase udělala ?",,Nechtěl,abych mu svázala ruce,tak jsem mu trochu zatlačila na ránu."Kate se na mě koukne a,,Ty si fakt magor."Nic ji na to neřeknu a jdeme na místo kde se natáčí.Samozřejmě by nás jen,tak nepustili,tak nám chlápek co nám obstaral auta se postaral i o kartičky.Já jsem Camilla a Kate je Nathali.Máme líčit lidi.Už jsme před karavanem kde se mají líčit,když v tom nás zastaví chlap.,,Kdo jste ?"Jak já mám sto chutí říct Ernesto a Carlos,ale udržím se.,,Já jsem Camilla a mám tady líčit.",,Já jsem Nathali a taky tady mám líčit."Ukážeme mu kartičky.Chlap si nás prohlídne a nechá nás jít.Otevřeme dveře.Jsou tam nějaký lidi,který neznám.A na konci zahlídnu tvář,kterou potřebujeme.Kate jde pro něj.Za chvilku už jdeme z karavanu a vedle nás jde Dylan myslím,že Kate říkala,že se tak jmenuje.Jdeme s námi dobrovolně,takže to jde v pohodě.Kate mu řekla,že má jít někam natočit nějaký záběr.Už jsme vyšli z ulice kde se to natáčí.,,Ale tady se nenatáčí.",,My víme."Řekne Kate a chytne ho za předloktí.Dojdeme až k autům.,,Hele podej mi fofr pásky mě došli.",,Jo už pro ně jdu."Otevřu dveře ve předu,protože jsem je nechala na palubce.Kouknu se na Harryho a je furt nasraný.Jak malý dítě.Nechám otevřený dveře a jdu za Kate.Kate,ale u svého auta není.Za chvilku vyjde a je udýchaná.Před sebou táhne Dylana.,,Ten kretén mi utekl."Musím se začít smát.,,Asi rád běhá,protože běžel fakt rychle."Když se kouknu na Dylana je vyděšený.Svážu mu ruce.A Kate mu říká.,,Neboj my ti neublížíme.",,Nevěř jim!!"Zařve Harry.,,Ty sis to,ale zasloužil."Řvu na něj zpátky.Dylan je ještě vyděšenější.,,Neboj se."Uklidňuje ho Kate.Posadí ho dozadu do auta a sváže mu nohy.Niallovi a Liamovi nožem odřízne fofr pásky.Dál už ji nesleduji a jdu zpátky k autu.Jdu dozadu a odříznu pásky Zaynovi a Louisovi.Nůž si dám do mikiny a pistol taky.Tašku se zbytkem věcí vrátím do kufru.Sednu si za volant a chci nastartovat.,,Mě to jako nesundáš ?",,Ne"Nastartovala jsem a zavolala jsem Kate.,,Kam teď jedem."Zeptám se ji.,,Jela bych zpátky na motel a tam všechno vyřešíme.",,Dobrý tak zatím.",,Zatím"Típla jsem to a uklidila jsem telefon zpátky do kapsy.Po hodině jsme zastavili na benzínce.Koupila jsem pití a nějaký jídlo Kate taky.Šla jsem do auta a sedla jsem si.Vytáhla jsem nůž a rozřízla jsem Harrymu pásky z rukou a nohou.Dala jsem jim pití a jídlo.Po deseti minutách jsme zase vyrazili na cestu.Kate jela přede mnou.Když už jsme byli skoro tam,volá mi Kate.Zvedla jsem ji to a telefon podala Harrymu.,,No co je ?",,Je to v prdeli.",,Co se stalo ?"
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...