11

51 2 0
                                    

Dylan pov

Kate spadne.Vůbec nevím co se děje.Rozhlížím se a nikoho nevidím.Kleknu si ke Kate a ucítím štiplavou bolest v ruce.Kouknu se a vidím,něco co připomíná hrot od šípu.Pak už jenom elektrický šok a tmu.

Kate pov

Probudím se a otevřu oči.Párkrát musím zamrkat,abych si zvykla na světlo,které tady je.Když se můžu konečně podívat.Jsem v betonové místnosti.Je mi to tady strašně povědomé.Chvilku se koukám a pak si to uvědomím.Jsem v mučící místnosti mého táty.Do teď mi to nedošlo.Jsem svázaná na židli.Chci pohnout rukama,ale mám je svázané za zády.Leknutím sebou cuknu,když se otevřou dveře.Jsou za mými zády.Nevidím kdo vejde dovnitř.,,Hoďte tam toho zmrda."Podle hlasu poznám,že je to táta.
Před očima vidím jak Dylana hodí na zem přede mnou.Dva vysocí a svalnatí bodyguardi.Nic neříkám a čekám co se bude dít dál.Dylan sedí naproti mně a nepřestává na mě koukat.,,Klekni si na kolena."Zařve na něj táta.Dylan tak udělá.Vidím strach v jeho očích.Chci něco říct,ale jako by se mi hlas zaseknul v krku.Strach nemám,ale je mi hrozně na hovno,že nemůžu nic udělat.Začnu sebou cukat ve snaze,že se dostanu z téhle zasraný židle.Táta stojí vedle mě a kouká na mě.,,Můžeš"Řekne táta.Vůbec nechápu jaký to má význám.Vysoký chlap co stojí vedle Dylana si stoupne vedle něho a dá mu pěstí.Začnu sebou cukat ještě víc.,,Další".Řekne můj zasranej táta.Chlap nečeká ani chvilku a dá mu další.,,Jestli se furt budeš hejbat neskončí to jenom u pěstí."Řekne a kouká na mě.Dylana znám jenom pár dní,takže mi je u prdele jestli umře.Tohle si jenom nalhávám záleží mi na něm.Pro jeho bezpečí sebou přestanu cukat.,,Tak konečně můžeme začít."Koukne se na mě a začne mluvit dál.,,Co s El máte v plánu."Když mluví kouká se mi přímo do očí.,,To ti může být úplně u prdele."Táta se zamračí a pokyne rukou chlapovi.Chlap začne Dylanovi dávat pěstí jednu za druhou.Snažím na sobě nedát znát,že mi je ho líto.,,Přestaň"Řekne mu táta.,,Tohle asi nebude stačit."Řekne a vytáhne nůž z kapsy.Hodí ho chlapovi ten to nechytí a spadne mu na zem.,,Ty píčo ani nůž neumí chytit."Neodpustím si moji poznámku.Chlap začne dýchat v pravidelných intervalech.Asi jsem ho tím nasrala.,,Zeptám se naposled,jaký máte plán ?"Trochu naseru i tátu.Nemám v plánu mu říct jaký máme plán.,,Měli jsme v plánu se po nějakou dobu schovávat a pak je zase vrátit zpátky."Řeknu a sklopím hlavu.Tátovi se zvednou koutky.On je,tak tupý.Cítím,že se na mě kouká.Nevydržím to a začnou mi cukat koutky.Nevydrží to jenom u toho a začnu se smát úplně.,,Ticho".Zařve.,,Udělej mu malinkou jizvu."Řekne a ďábelsky se usměje.S úsměvem na tváři k němu přijde a řízne ho do nohy.Dylan zařve a sedne si.Chytne si krvácející místo a koukne se na mě.Nechci vidět jeho strach z očí,tak uhnu a radši se rozhlížím po místnosti.,,Dneska asi nic neřekneš,tak přijdeme zítra."Řekne táta a odchází.,,Ale Dylan krvácí."Řeknu.Táta nic neřekne a odejde.Oba dva chlapy odejdou.Za chvilinku se vrátí jenom jeden a sváže Dylanovi ruce a nohy.

Unešení  (H.S.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat