S Kate už máme vymyšlený plán jak by všechno mělo proběhnout.Snad se nám nic nepokazí a my je zachráníme.I když oni to tak neberou.Teď se trochu můžeme uvolnit.Už asi hodinu si povídáme a jsou docela v pohodě.Dylan jenom mlčí občas něco řekne.Zrovna sedíme na postelích a hádáme se jaká zmrzlina je nejlepší.Ani nevím jak jsme se k tomuto tématu dostali.,,Já vám říkám,že vanilková je nejlepší."Řeknu.Všichni na mě začnou řvát,že čokoládová je nejlepší.Přes řev slyším policejní sirény.,,Buďte zticha."Zařvu.Všichni ztichnou a poslouchají.,,To je v prdeli."Řekne Kate a začne hledat svoje věci.,,Každý si vezměte pistoli nebo něco."Řeknu a začnu každému rozdávat pistoli.Kate rozdává krabičky s nábojema.Já si beru nože a dávám si je do pouzdra a za pásek.,,Po vás nejdou,tak běžte ven a do aut.Přijedete za motel my tam s Kate budeme."Řeknu.,,A nepodělejte nás."Řekne Kate a ukáže na ně prstem.Hodíme jim klíčky.Všichni vyběhnou z pokoje a zavřou dveře.,,Modli se."mluví na mě Kate.,,Bůh nám teď nepomůže.",,No to máš pravdu."Koukli jsme se na sebe a šli jsme na to.Kate otevřela okno a vyskočila na malou stříšku,která tam byla.Já jsem se naklonila a už teď se mi udělalo špatně z té výšky co tam byla.Strach jsem překonala a skočila za Kate.K zemi zbývalo ještě dost metrů.,,Co teď ?"Zeptám se.,,Vidíš ten kontejner.",,No",,Musíme na něj skočit.",,To nedám."Řeknu a začnou se mi klepat ruce.,,El koukni se na mě.To dáš."Za kývu hlavou,že to dám.Kate se otočí a skočí na kontejner.Když seskočí z kontejneru přijedou kluci v autech.Trochu se uklidním,že nešli na policii.Ale strach z výšek je silnější.I kdyby na mě mířili zbraní nemám takový strach jako teď.,,Kde je ?"Slyším tlumeně Harryho.,,Nahoře bojí se skočit."Řekne Kate.Harry vyleze z auta a podívá se nahoru.,,To dáš policajti už jsou tady.",,Ne ne ne.Já jdu předem."Řeknu a otočím se,že vylezu zpátky do okna.,,Už budou skoro u vašeho pokoje.Jestli neskočíš budeš mrtvá."Má pravdu.Nemůže to být,tak hrozný.Otočím se a podívám se dolů.Couvnu víc dozadu.Už se mi ne klepou jenom ruce,ale i nohy.Začnu hluboce dýchat a uklidňovat se.Najednou uslyším jak se rozrazí dveře v pokoji.Myslím jenom na to,abych přežila jdu co nejvíc ke kraji a skočím.Dopadnu na kontejner a seskočím dolů.Sednu si za volant.Harry si sedne na místo spolujezdce.Krátce se na Harryho podívám. Nastartuju a vyjedu za Kate.Vyndám telefon z kapsy a vytočím Kate.,,Carlosi kam teď jako pojedeme ?",,Musíme je setřást a urychlit náš plán.",,Jasný,tak zatím.",,Zatím"Už jenom slyším pípání hovoru.,,Jak se jmenujete ?"Zeptá se Harry.,,To je jedno.",,Mě by to taky zajímalo."Řekne Zayn.,,Teď na to nemáme čas."Dořeknu a slyším sirény.Kouknu se do zrcátka a vidím dvě policejní auta.Odbočím,abychom nebyli,tak snadný cíl.Jedno auto jede za mnou a druhý za Kate.Začnou po nás střílet.,,Harry střílej po nich.",,Co když někoho zabiju.",,Ježiši marja.Podrž volant."Harry chytil volant.Vzala jsem si zbraň.Otočila jsem se a naklonila jsem se z okýnka.Střelila jsem je do gumy.Oni,ale jeli dál.Sice jsem nikoho zabít nechtěla,ale když to jinak nejde.Chtěla jsem vystřelit,ale slyšela jsem výstřel.Auto zpomalovalo.Řidič byl mrtvej.Já jsem ho,ale nezabila.Kurva táta.Určitě tady má snipera.,,Zavolej K...Carlosovi."Řeknu Harrymu a podám mu telefon.Za chvilku to zvedne.,,Je tady táta.",,Já vím už nás sledujou.",,Kolik aut jede za váma.",,Dvě."Kouknu se do zrcátka a řeknu.,,Nás jedno.Bude lepší,když zastavíme.",,Můžeme zastavit u tý opuštěný nemocnice.",,Jo to by jsme mohli."Típne to a já vyrážím směr nemocnice.Za chvilku jsme tam.Všimnu si,že za Kate už stojí jenom jedno auto.Asi se ho zbavila.,,Vy zatím zůstanete v autě."
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...