Přijdu ke dveřím a rozstřelím zámek.Rozkopnu dveře.Stojí tam čtyři chlapy od ochranky.První dva zastřelím přímo do hlavy a jejich těla spadnou na zem.Další dva nechám jim.Louis se toho ujme a zastřelí je.,,Dobrý"Řeknu a usměju se na něj.Niall z Liamem okolo těl projdou jak kdyby se jich báli.Neřeším to a jdu ke dveřím do sklepa.,,Můžete jít."Řeknu a ukážu na dveře.Liam se sebere a jde dolů Niall ho ihned následuje.Koukám jak jdou dolů po schodech.,,Snad to zvládnou."Zašeptám.Nechám je být a vydám se chodbou až ke schodům do druhého patra.Vidím,že bodyguardi běží dolů po schodech.Stojím a čekám.Už mířím zbraň,když zamnou slyším,že někdo vystřelí je to Harry.Druhýho zabije Zayn.Chlapy se svalí po schodech dolu.Uhneme ať se nesvalí na nás.Někdo mě chytne pod krkem a odrazí mi zbraň.Využiju toho,že jsme v chodbě.Chytnu se ho za ruku kterou mě škrtí a odrazím se od zdi.Přimáčknu chlapa na zeď.Při nárazu do zdi slyším křupání.Chlap mě pustí,drží se za břicho a svalí se na zem.Rozhlédnu se a hledám svoji zbraň.,,Kurva"Zařvu,když ji nemůžu najít.Ještě,že jsem si vzala nože.Vytáhnu ho a otočím se na kluky.Perou se tam.Docela to dávají.Co kecám jsou po kolena ve sračkách.Louis to nedává kvůli své výšce.Chlap co se s ním pere je otočený zády ke mně.Využiju toho a hodím nůž,který se zabodne přímo do hlavy.Chlap spadne dozadu a nůž se mu do hlavy zarazí ještě víc.,,Dík"Řekne Louis.Zayn s Harrym je nějak zvládli,protože jsem slyšela dva výstřely.Ten nůž fakt chci,takže se snažím chlapa přetočit na břicho,ale moc mi to nejde.Za sebou slyším kroky.Otočím se.Podle mého očekávání je to Kate,Dylan,Liam a Niall.Niall je sice celý zelený,ale asi to zvládli.Šla jsem ke Kate a hned jsem ji objala.Všichni stáli okolo nás a koukali.,,Nečumte tak."Řekne Kate.A je zase zpátky.To ji netrvalo dlouho.,,Na"Řeknu a podám jim zbraně.Vrátím se zpátky k tělu.,,Chceš pomoct ?"Zeptá se mě Kate.,,Jo díky."Kate ho chytne za ruku a přetočí.Já Chytnu nůž a začnu ho páčit ven.Mám ho.Řeknu si v duchu.,,Ale ale kdo se vrátil."Řekne táta a obejde mrtvoli.,,Nikdo se sem nevrací odcházíme."Řeknu a chceme odejít.Najednou uslyším výstřel.Otočím se a Dylan se drží za nohu.Dylan neváhá a střelí tátu přímo do hrudi.Svalí se na zem a krvácí.Já a Kate se na sebe podíváme.Brečet se mi nechce prostě to nejde.Na Kate vidím,že se ji možná ulevilo.
Niall pov
Jdu dolů po schodech za Liamem.Mám zbraň,takže se cítím víc v bezpečí,ale furt to není nic moc.Blížíme se k místnosti kde jsou zavřený.Stojí tam dva bodyguardi.Jsme za rohem,takže budou mít překvapení.,,Na tři"Řekne Liam.,,Raz, dva, tři"Dořekne a vyběhne.Jednoho zastřelí a druhého já.Překvapený fakt byli.,,Musel si ho střílet do břicha ?Je tady nechutně krve."Zeptá se mě Liam.,,Když jsem střílel zavřel jsem oči.Buď rád,že jsem se vůbec strefil."Řeknu a koukám jak odepíná klíč z kalhot toho chlapa.,,Mám ho."Řekne a usměje se.Zamává mi klíčem před obličejem.Fuj je na něm krev.Odemkne a otevře dveře.Jejich místo se nezměnilo od té doby co jsme na ně koukali v kameře.Liam vejde a já hned za ním.,,Přišli vaši zachránci."Řeknu.Kate nic neříká a jenom na nás kouká.Liam odvazuje Dylana a na mě zbyla Kate.Nejprve ji odvážu ruce a potom nohy.Zvedne se a protáhne se.Dylan udělá to samý i,když u toho trochu z křivý obličej bolestí,která mu jde z nohy.Když jdeme po schodech nahoru Kate promluví.,,Děkuju za záchranu."Kouknu se na ni a divím se.,,Ale určitě bez El by jste to nedali."Dodá.,,No to asi ne."Uzná Liam.Dylan za celou dobu nepromluvil.No mně to ani nevadí moc v lásce ho nemám.Vyjdeme ven a El se snaží dostat nůž z hlavy nějakýho chlapa.Fuj fuj fuj.Musím to v sobě udržet.
Jste rádi,že jejich otec umřel nebo jste ho měli rádi ?
Myslím,že to Niall zvládl skvostně.A ještě k tomu se ani jednou nepozvracel.
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...