Hawai krásný ostrov.Tady budeme v bezpečí.Po několika hodinách jsme konečně do letěli.Celý let jsem prospala.Jak koukám na ostatní,tak ty určitě taky.Stoupnu si,abych se protáhla.Kate,která byla vedle mě udělá to samý.,,Já se hrozně těším na naše autíčka."Řekne Kate natěšeně.,,Ty camara nebyli vaše."Zeptá se Zayn.,,Ne nebyli."Odpovím.,,Co máte za auta ?"Zeptá se Louis.,,Nissana"Mluví Kate.Nic neřekne a otočí se,že jde vystupovat.Za chvilku už všichni stojíme před letadlem.,,Hezký"Uzná Louis.Všichni souhlasně za kývají.,,Aby jste se z toho třeba neposrali."Řekne po chvilce Noah,když se všichni koukají na auta.,,Stejně jsou nejlepší Audini.",,K tomu se radši vyjadřovat nebudem."Řeknu,abych ukončilo hádku která by hned začala.Po každý se hádáme o autech.Nikdy to neni jinak.Noah mávne rukou a jde ke svému autu,protože mu zrovna přijel řidič.V jakém autě samozřejmě,že v Audi.Zůstává tady stejně jako my.Bude náš dalo by se říct pomocník.Je to jediný člověk,které mu se dá věřit.Musíme si získat respekt od ostatních,pak to půjde jako po másle.Neuvědomím si,že stojím a koukám do prázdna.Rychle začnu mrkat a rozejdu se k autu.Všimnu si,že Kate už sedí v autě a něco tam dělá z volantem.Změním svůj směr a vydám se za ní.Už jsem skoro u auta a slyším jak Kate nadává.,,Do prdele s nima.",,No já se na to můžu vysrat.",,Co s tím kurva udělali.",,Co je ?"Zeptám se.,,No co převáželi to nějaký kokoti a rozbili mi volant.",,Tak to je blbý co"Řeknu provokativně.,,Běž do prdele,aby si taky měla něco rozbitýho."Usměju se a jdu konečně k autu.Sednu si a vypadá vše v pohodě.,,Mám štěstí."Otevřu okýnko a zařvu na ni.Ukáže na mě fakáče a nastartuje.Dylan už u ni sedí a ještě se k nim přidá Niall,Louis.Ke mně si sedne Harry,Zayn a Liam.Vůbec se divím,že Harry a Zayn spolu dokáži sedět v jednom autě.S Kate si celou dobu dáváme závod.Bohužel vyhrála ona.Zastavím před ni.,,To je náš hotel ?"Zeptá Liam a nakloní se z okna,aby se mohl kouknout.,,To není hotel,ale náš společný dům s Kate."Vysvětlím mu a vystoupím.,,Kurva"Řekne Kate a nakloní se k mému nárazníku.Rychle se otočím a jdu k ní.Nakloním se a kouknu se.Je tam škrábanec.Úplně to kazí moji krásně černou barvu.,,To jsou kurvy."Řeknu a sednu si na zem.Kate se začne smát a jde do domu.Zvednu se a jdu taky.Ještě,že tady máme garáže se vším možným.
,,Hele já jsi jdu opravit lak."Řeknu a jdu do garáží.Auto už jsem si sem přivezla.Takže míň práce.Nárazník jsem si obrousila a očistila teď jenom nastříkat barvou.Dodělala jsem to a jsem s tím spokojená.Až zjistím kdo to byl zabiju ho.Uklízím si nářadí co jsem použila a cítím jak někdo stojí za mnou.Otočím se a je to Harry.,,Co tady děláš ?"Zeptám se ho.,,Koukám na tebe."Řekne a jde blíž ke mně.,,Aha"Řeknu a uklidím si poslední nářadí.Chci jít pryč,ale Harry mě zastaví a přitáhne si mě blíž.Spojí jeho krásně plné rty s těmi mými.A chytne mě za pas.Zavřu oči a užívám ten krásný pocit.Odtáhnu se a kouknu se do jeho krásně smaragdových očí.
,,A takhle jsme se s tátou potkali."Řeknu a kouknu se na Harryho.,,Ty si vážně tátu bodla ?"Zeptá se Cassidy.,,Jo",,Hustý",,No pro mě to moc hustý nebylo."Řekne Harry.Cassidy nic neříká a sleduje nás.,,Takže nikdo neví,že jste na živu.Všichni vaši fanoušci museli trpět,když jste se najednou vytratili a nikdy už o vás neslyšeli."Řekne smutně.Nic ji neřeknu ani Harry ne.,,Cassidy pojď do bazénu."Zakřičí Mitch.Syn Kate a Dylana.,,Už běžím."Zakřičí na něho zpátky a opravdu běží až k bazénu a skočí tam šipku.Koukám se na ně jak blbnou a usmívám se.,,Jsem rád,že si nás unesla."Řekne Harry a dá mi pusu do vlasů.,,Miluju tě.",,Já tebe taky."Řekne a přitáhne si mě blíž.
Snad se vám tento příběh líbil.Moc si vážím toho,že jste dočetli až do konce.Je to můj první příběh,který jsem dokončila.S tím koncem nejsem úplně spokojená.Nechtěla jsem to zase až moc rozepisovat,protože bych napsala další dvě kapitoly.A tento příběh jsem chtěla napsat jako takový krátký,když se někdo nudí a neví co číst.Možná do budoucna tento příběh někdy přepíšu.No uvidím.Mějte se krásně a snad u nějakého dalšího příběhu.
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...