12

50 2 0
                                    

Elizabeth pov

,,Takže tam jenom vtrhneme ?"Zeptá se udiveně Niall.,,Jo znám to tam.Přesně vím kde kolik je lidí.",,Budeme muset někoho zabít ?"Zeptá se Liam.,,Jiná možnost není."Řeknu rozhodnutě.Prohlédnu si je a už teď vím,že to není dobré je tam vzít.No co jiného mi zbývá.Jiné lidi nemám.Snad Dylana nezabil.Vždyť to můžu zjistit.Jestli jsou v mučících místnostech zjistím to hned.Ještě,že tam jsou ty kamery.Do prdele,ale já nemám počítač.Snad ho tady někdo bude mít.,,Musím si něco zařídit."Řeknu a chci jít pryč z pokoje.,,Nikam sama nepůjdeš."Řekne starostlivě Niall.,,Tak pojď semnou a modli se,aby tě nikdo nepoznal."Otevřu dveře a čekám než Niall pohne prdelí a vyjde ze dveří.,,A co potřebuješ ?"Zeptá se,když zavírá dveře.,,Notebook",,K čemu ?",,To se dozvíš až ho budu mít.",,Zase tajemná."Otočím se a Niall se směje.Ironicky se na něj taky usměju.Zastavím u druhých dveří od nás a zaťukám.Po chvilce ke dveřím přijde chlap,tak kolem čtyřiceti.,,Dobrý den"Pozdravím mile.,,Co tady chcete ?"Zeptá se nás.,,Nemáte na půjčení notebook ?"Zeptám se.,,Mám,ale jakou mám jistotu,že mi ho vrátíte.",,Já vám to zaplatím."Řeknu a čekám.Chlap se uměje.,,Chci 700 dolarů."Řekne.Šáhnu do kapsy kde mám peníze.Mám tam balíček s penězi.Chlap vykulí oči,když je uvidí.,,1000 dolarů a notebook si nechám."Řeknu a zamávu mu penězi před obličejem.,,Platí"Řekne a jde do pokoje.Mezitím co hledá notebook Niall začne.,,Kde jsi vzala tolik peněz ?",,Vydělala a to není všechno."Řeknu namyšleně.Niall protočí očima a koukne se do pokoje toho chlapa.Zrovna jde zpátky a v ruce drží notebook.Je to starý MacBook.Podá mi ho a já mu dám peníze.,,Dík"Řeknu a otočím se.Vyrážím zpátky do pokoje.,,To bylo docela jednoduchý."Řekne Niall a jde vedle mě.,,Musíš umět."Řeknu a otevřu dveře.Všichni jsou rozprostřeni na postelích.Koukají na mě a prohlíží si mě.,,Na co potřebuješ notebook ?"Zeptá se mě Harry.,,Proč jste,tak zvědavý."Řeknu hnusně a sednu si na postel vedle Louise a Zayna.

Louis pov

Otevře notebook a začne tam psát do něčeho co vůbec netuším co je.Chvilku tam něco píše a různě proklikává.Jsem z toho až zmatenej.Fak hodně.

Unešení  (H.S.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat