Kate pov
El se za Harrym vydá sama,tak já běžím do autobusu.Jestli neutekl někdo další.Zbylí čtyři sedí jako by se nic nedělo.,,Kdo to vymyslel ?"Odtrhnu pásku z Nialla.,,Harry"Odpoví.,,To nedopadne dobře El už pěkně serete."Dořeknu to a uslyším výstřel.,,Já to říkala snad jste se rozloučili."Když se na ně kouknu mám pocit,že mají v očích slzy.Elizabeth pov
Zbraň uklidím zpátky do kapsy a jdeme do autobusu.Vejde do autobusu první a já za ním.Všichni se na nás podívají a přijde mi,že brečí.,,Copak se stalo ?"Zeptám se.A mluvím na ně jak s dítětem.Kate začne.,,Slyšely jsme výstřel,tak si mysleli,že si Harryho zabila.A já chvíli taky.",,No nebojte se váš kamarád žije,ale ne na dlouho."Strčím ho,aby si sednul.Vyndám pásku a zalepím mu pusu i Niallovi.,,Přines fofr pásky."Řekne Kate.Jdu pro ně dozadu.Vezmu rovnou celou tašku,protože mě už nebaví tam chodit.Vezmu fofr pásku a svážu mu Nohy k sobě.Kate udělá to samý.Když už mají svázané nohy.Kate jde opět řídit a já je jdu hlídat.Po pěti hodinách jízdy zastavíme u motelu který jsme vybrali nejsou tady žádný kamery.Takže hotel přímo pro únosce.,,Takže teď vám rozvážeme nohy,ruce a sundáme pásku s pusy."Říká Kate.Já začnu mluvit po ní.,,Nebudete dělat blbosti,řvát utíkat a tak dále.Nejsou tady kamery,takže pistole můžeme použít kdykoliv."Rozvážeme je všichni se zvednou a protahují se.Řekly jsme jim jak to bude probíhat.,,Teď si běžte vzít oblečení."Řeknu všichni jdou dozadu.Za chvilku se vrátí a každý má sportovní tašku.,,Můžeme ?"Zeptá se Kate a všichni kývnou.První jde Kate a vedle ní Niall za ní jde Liam,Louis a Zayn pak jdu já a Harry.Vejdeme do motelu.Sedí tam stará paní.,,Dobrý den"Pozdravíme všichni.,,Dobrý večer jaký pokoj si budete přát.",,Pokoj pro sedm lidí."Mluví se starou dámou Kate.,,Dobře takže pokoj 129",,Děkuju".,,Máte tady noviny ?"Zeptám se.,,Tady"a podá mi je.Vezmu je do ruky a vydáme se k výtahu.Všichni vejdeme a čekáme až dorazíme do našeho patra.Když jsme tam vydáme se do pokoje.Je to tady docela v pohodě.,,Už fakt smrdíte,tak se běžte vykoupat."Řeknu a kouknu na ně.,,Tak když jste nás unesli hned po koncertu,tak se nediv."Řekne nasraně Harry.,,Já se divím,že si ještě živej."Řekne Kate.Takhle nasraná jsem dlouho nebyla.Tašku co jsem si předtím položila na zem jsem otevřela a vytáhla nůž.Šla jsem k Harrymu začal couvat.Když jsem byla skoro u něj narazil do zdi.Na to,že byl tak o hlavu větší se mě bál hodně.Zvedla jsem hlavu a koukala jsem se mu do očí.Vydělá jsem tam jenom strach.,,Ty mě srát nebudeš."Řeknu skrz zuby.Vezmu nůž a zapíchnu mu ho do nohy.Zabít ho ještě nechci.Vytáhnu nůž.Harry se chytí za nohu a sjede po zdi dolu.
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...