Elizabeth pov
Bylo lehký se tam dostat.Celý zabezpečovací systém jsem dělala já,,Jsem tam"Řeknu a objeví se mi na obrazovce všechny kamery co jsou v našem domě.Dá se tomu,ještě říkat náš dům.Snad se tam už nikdy nevrátíme.V hloubi duše jsem doufala,že je tam neuvidím.No to jsem se spletla.Zvětšila jsem obraz kamery z mučící místnosti.Kate byla svázána na židli a Dylan klečel na kolenou.Zvuk bohužel nemáme.Táta něco říkal a Kate taky mluvila.No asi se mu nelíbilo co říkala a potrestal Dylana.Byla jsem do toho,tak zažraná,že jsem nikoho nevnímala.Cukla jsem sebou,když se mi někdo dotkl ruky.,,Jsi v pohodě ?"Zeptá se mě Zayn.Zvednu hlavu od notebooku a všichni stojí okolo nás.,,Jo"Vrátím hlavu zpátky k notebooku a už tam nikdo není jenom Kate s Dylanem.Dylan měl krvavou stopu na kalhotech.,,Musíme tam hned jít."Řeknu zavřu notebook a zvednu se.Vytáhnu si zbraň z kapsy a kontroluju,jestli je všechno v pohodě.Otočím se,že jdu do koupelny a všichni stojí zamnou a koukají na mě.Neřeším je a jdu dovnitř.Opláchnu si obličej studenou vodou.Chvíli se na sebe koukám do zrcadla a jdu zpátky.Zkontrolovala jsem všem zbraně.Teď se chystáme odejít.,,Nemusíte tam semnou.",,My chceme"Řekne Niall a jde blíž ke mně.,,Ale připravte se na to,že budete muset zabít člověka."Kouknu se na všechny.,,Tomu se nevyhnete dodám.",,Takový sračky nejsme."Řekne Harry.Aby si se neozval.Řeknu si v duchu.,,Tak jdeme."Řeknu vezmu si všechny věci a vyjdu z pokoje.Okolo recepce projdeme v klidu a jdeme k autům.Stojí na proti mně.,,Kdo bude řídit ?"Jelikož tady Kate není.Musí ji někdo zaskočit.,,Já"Řekne Harry.Vezmu klíče a hodím mu je.Chytí je a jde do auta.Zamnou jde Liam a Louis.Zbytek jde k Harrymu.Divím se,že Zayn je u Harryho.Asi mu vyhrožuje nebo nevím.Sednu si do auta a nastartuju.Měla bych přestat myslet.Ať se začnu soustředit.Zastavuji jednu ulici před našim barákem.,,Louisi podej mi notebook."Řeknu a natáhnu ruku dozadu.Louis otevře tašku a podá mi ho.Vezmu si ho a otevřu ho.Zapnu bezpečnosti kamery v mučících místnostech.Kate sedí na stejném místě a Dylan leží na zemi.Kameru přepnu na chodbu před místnostmi stojí tam jenom dva chlapy.Hledám tátu a najdu ho v jeho kanceláři.Před dveřmi stojí dva chlapy.,,Jdeme na to."Řeknu a vylezu z auta.Všichni vylezou,taky a jdou ke mně.,,Kdo si je na sto procent jistý,že dokáže zabit člověka hned a neváhat."Louis a Zayn zvednou ruku.Později se k nim přidá Harry.,,Takže vy tři půjdete semnou.Vyčistíme vám prostor a vy půjdete pro Kate s Dylanem."Přikývnou,ale nic neříkají.,,V mučících místnostech jsou jenom dva bodyguardi.Máte víc času je zabít.Ale,když se k vám dostanou moc blízko je po vás."Nejistě kývnou ještě jednou.Ježiši jestli to přežijou,tak si zasloužím nějakou medaili.Došli jsme k našemu domu.Jelikož je tma nevšimnou si nás,tak brzo.Jdeme tam na férovku předními dveřmi.Jak znám tátu nebudou,tak zabezpečený.Myslí si,že když jsem někdo bude chtít vtrhnout půjde zadníma dveřma.A ve většině případů to,tak bylo.
Tak jak si myslíte,že to dopadne.Zachrání je ? Nebo to už jejich otec čeká a potrestá všechny.No to zjistíte.Já vím musíte mě nenávidět.
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...