Harry pov
,Proč ti to kurva vysvětluju vždyť tobě muže být u prdele co dělám."Zařve na mě.Nereaguju na ní a jdu do pokoje.Zabouchnu za sebou dveře.Ten kretén Zayn sedí na posteli.Když si mě Zayn všimne.Začne se usmívat.Ty chcípáku řeknu si pro sebe.Jdu za ním a chytnu ho za tričko.Dám mu pěstí a on spadne na zem.Obkročmo si na něj sednu.,,Už se ji nikdy nedotkneš.Je ti to jasný.",,To ještě uvidím,kdyby jsi nepřišel možná by se stalo něco víc."Už to nevydržím a začnu ho škrtit.V tom do pokoje vejde El.,,Harry přestaň"Zařve na mě,ale moc jí nevnímám.Přijde ke mně a chytne mě za rameno.Přestanu ho škrtit.,,Běž ze mě do prdele."Zeřve na mě.,,Souhlasíš"Řeknu a čekám.Zayn po chvilce odpoví.,,Jo"Slezu z něj a jdu do vedlejšího pokoje.
Elizabeth pov
,,Pojďte všichni sem."Zařvu.Po chvilce do pokoje přijdou.,,Co je ?"Zeptá se Louis.,,Dylana s Kate unesli.",,Cože a kdo to byl ?"Zeptá se vyděšeně Niall.,,Táta"Řeknu a chci pokračovat,ale Liam mi do toho skočí.,,Tak to se jim nemůže nic stát ne.",,No Kate se možná nic nestane,ale Dylan už může být mrtví."Koukají na mě a čekají co řeknu dál.,,Musíme vymyslet plán jak je dostat zpátky.",,Tak jdeme na to."Přidá se Zayn.
Kate pov
.,,Kam jdeš ?"Zeptá se mě El,,Na střechu.Venku by to bylo moc nápadný."Řeknu a vyjdu z pokoje.Otevírám dveře na střechu a slyším za sebou kroky.Otočím se a vidím tam Dylana.,,Co chceš ?"Řeknu na něj hnusně.Za tak krátkou dobu co tady byl mě nasral víc jak El za celej život.,,Jsi v pohodě ?"Nebudu mu lhát a řeknu mu to na rovinu.,,Ne nejsem všechno se sere kvůli tátovi.Což se dalo čekat,když jsme mu překazily plány."Nic neříká,tak se otočím a vyjdu na střechu.On jde za mnou a nic neříká.Docela mi vadí.Snad za chvilku odejde.Jdu co nejvíc ke kraji a kouknu se dolu.Je to docela výška.Narovnám se a rozhlídnu se.,,Hezký výhled co."Řekne a stoupne si vedle mě.,,Jde to",,Proč jsi pořád,tak...nasraná."Chvilku mu trvá než najde to správný slovo.,,Já nejsem pořád nasraná.",,Jsi",,N...možná někdy."Přiznám si to a usměju se.,,Vidíš tohle ti sluší.",,Dík"Řeknu a kouknu se na něj.Tohle je poprvé co se mu koukám do očí.Má je fakt hezký.Ani si neuvědomím jak dlouho jsem na něj koukala.Konečně vím co znamená,když někdo řekne ztrácím se v tvých očí.Přestanu se na něj koukat a rozhlídnu se.Čím dál tím víc jsem s ním sama mi to přijde trapný.Už se chci vrátit na pokoj,ale Dylan mě chytí za ruku.,,Počkej"Čekám co bude dál.Nakloní se a dá mi rychlou pusu.Chvilku jsem překvapená,ale já mu pusu vrátím.Jdeme od sebe až v tu chvíli,když oba potřebujeme vzduch.Koukne se na mě a usměje se.Já mu úsměv oplatím.,,Jdeme zpátky."Zeptá se mě.,,Jo jdeme."Otočíme se a jdeme ke dveřím.Po chvilce ucítím štiplavou bolest na stehně.A už vidím jenom tmu.
Doufám že se vám tento příběh líbí.Budu ráda za každý komentář a přečtení.
ČTEŠ
Unešení (H.S.)
RandomI mafiáni mají srdce.Jsou to sice jenom dvě bezcitné sestry,ale zachrání život lidem,které ani neznají. A kvůli tomu ztratí osobu,kterou znají celý život.Nic si z toho nedělají a to je zase dělá bezcitné. Jak se Elizabeth a Kate dostanou do takovéh...