29:Aylan'a sarf edilen kelamlar

56 12 29
                                    

Kuşlar yola çıktı, sıra sende.
Yol açık, yola çık.

⚜⚜⚜

Tarih: Havai fişek seslerinin, kulağıma bomba sesi olarak ulaştığı bir gün.

Azizi (sevgili) Aylan,

Cehalet bataklığına dönmüş şehrimden yazıyorum sana.

Koşmadan yorulmuşluğumla yazıyorum.

Acizliğim ve korkaklığımla.

Her şey aynı.

Ben, değişmeye çalışıyorum.

Geçenlerde, yine ve yine, yaşadığım çağın iğrençliğinden şikâyet ederken bir cümleye denk geldim.

Beni iliklerime kadar donduran bir cümle.

"Kalbim bu asrın dengi değil desem, ben bu günahlarla anca bu çağa yakışırım."

SubhanAllah!

Bir süre baktım yazıya. Etrafıma baktım. Kendime baktım. Hayatımı gözden geçirdim. Çevremdeki insanların hayatını düşündüm.

Doğruydu Aylan.

Biz bu günahlarla anca bu çağa yakışırdık.

Bırak sınırımızda ki zulümleri, kendi ülkemizde yaşananlara bile sessiz kalmadık mı?

Biz değil miyiz, Allah'ın dini için mücadele edenleri terörist ilan eden?

Biz değil miyiz bize pazarlanan ABD İslâm'ını kabul edip, gerçek İslâm'dan bir haber yaşayan?

Biz değil miyiz, İslâm'ı hayat nizamı kabul edenleri dışlayan, onlara zulmeden?

Ve yine biz değil miyiz, bir milliyetçilik türküsü dillerde, dünyalık menfaatlerimiz için yaşayan?

Biziz.

Biziz Aylan.

Hak ediyoruz.

Başımıza gelen her şeyi hak ediyoruz.

"Ancak bir düşmanın varlığı hatırlatıyor size, kim olduğunuzu."

Ancak dinimizi yaşamamız engellendiğinde, hatırlıyoruz Müslüman olduğumuzu.

İşte bu yüzden biz yasakların insanlarıyız. Biz rehavetle imtihan olan bir avuç aciziz.

Bu hayat zor. Bu yol zor. Yâreni az.

Allah'ın, peygamberlerinin ve şehidlerin yârenlik yaptığı bir yol.

Sen ise benim küçücük yoldaşımsın.

Sana olan özlemim, her geçen gün yüreğimi dağlıyor.

Bazen kendimi yalnız hissediyorum.

Nasiplisin, Aylan.

Binlerce, milyonlarca dostun var cennette. Daha bu Ramazan'da 66 arkadaş verdik sana. 66 çocuğumuzu uğurladık cennete.

Cennet bahçelerinde oyunlar oynuyorsunuzdur.

Cennette açlık yok, evsizlik yok, bomba yok, kurşun yok, kan yok, göz yaşı yok, hüzün yok.

Orada nur var, adam gibi adamlar ve huriler. Sahabeler ve Rasulullah (sav) var..

Siz bu dünya için fazla temizdiniz. Bu yüzden göçtünüz. Çünkü cennet en çok size yakışıyor.

***

Bir düş kuruyorum Aylan.

Seninle cennette buluşup, Rasulullah'ın (sav) yanına gittiğimizi düşlüyorum. Cennetin meyvelerinden yiyoruz. Ben koşmayı sevmem lakin sen istersen koşarım. Seninle birlikte, nereye istersen.. koşarım.

Sonra her şey bitiyor, ölüm öldürülüyor ve Allah (azze ve celle) buyuruyor.

"Rızam size helaldir."

Bunu düşlüyorum, bunun için dua ediyorum, bunun için çabalıyorum, en azından çabalamaya çalışıyorum.

Bir gün, buluşacak ellerimiz.
Kavuşacak gözlerimiz.

Bir gün, masmavi gökyüzü olacak gülüşlerimiz..

-Nira

⚜⚜⚜

(bir çocuk kitabından)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(bir çocuk kitabından)

DEVİN | 🕊️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin