Waktu balik.
Semua pelajar terus keluar dari kelas dan keluar dari bangunan sekolah menengah Big Town.
Jungkook berjalan dengan Cool dengan pakaiannya tak berapa kemas dan tayang tattoo tangannya belah kanan. Semua pelajar perempuan sedang menunggu cikgu kegemaran mereka ini keluar.
Mereka berhisteria heboh apabila nampak cikgu kegemaran mereka iaitu cikgu Jungkook, keluar dari bangunan dengan gaya Cool dan Bad Boy.
Jungkook tersenyum sinis lalu tolak rambut depannya ke belakang dengan begitu seksi. Bertambah histeria lagi semua pelajar perempuan itu.
Pelajar yang tidak ikut berhisteria hanya bertabah sahaja dengan telinga mereka. Harap gegendang telinga mereka tidak rosak.
Jungkook keluar dari pagar sekolah.
Kenderaan - kenderaan guru berada di luar sekolah ya. Harap maklum pfft.
Jungkook tengok sekelilingnya dan terhenti langkahnya. Jungkook terpandang pada seorang lelaki dewasa di sana sedang bersandar belakang dia ke pintu kereta Civic berwarna hijau dan bercorak tengkorak dan juga Dessert Eagle Gun. Coraknya berwarna hitam dan Silver.
Orangnya pula, berambut panjang hampir menutup mata dan memakai spek mata berwarna hijau. Baju kemeja dan dua butang atas di buka. Kedua tangan baju kemeja dia di lipat ke siku dengan tidak begitu kemas dan boleh nampak urat - urat tangan itu. Berseluar Jeans berkoyak di bahagian lutut. Kasut Converse panjang ke buku lali. Semuanya berwarna hitam kecuali kasut dia sebab ada berwarna putih iaitu tali, corak dan bahagian tepi di bawah.
Jungkook menajamkan matanya untuk melihat rupa lelaki dewasa itu.
Jungkook: Apa benda kat bibir dia tu? Lip Ring ke?
Jungkook bergumam.
Tetiba lelaki dewasa itu menurunkan spek mata hijau bertenggek ke hidung mancung dan mata tajam dia menatap ke arah Jungkook dengan tatapan dingin.
Jungkook terkejut dan pandang tempat lain kerana sudah terkantoi melihat orang itu.
Jungkook acah garu sana sini. Tetiba telinganya terdengar suara pelajar perempuan menjerit. Jungkook pandang ke arah lelaki dewasa itu lagi.
Situasi di sana.
J/K: Ooooppaaaaaaa~! *Peluk abang kesayangannya*
V: *balas peluk adik adik perempuannya dengan senyuman kecil* macam mana sekolah? Okey?
Joy dan Karina melepaskan pelukan tadi. Karina menyilang kedua tangannya di bawah dada sambil mencebik.
Joy: Okey ja oppa~
Karina: Herhhh! Oppa nak tahu tak?! Adik ni selaluuuu ja terkena masalah tau! Ada ja nak ajak gaduh!
V: *muka dingin* siapa yang kacau adik? *Suara datar*
Karina pusing ke belakang dan pandang mereka. Semua pelajar yang mengagumi abangnya Joy dan Karina ini terus terdiam sebabnya mereka tidak tahu pula lelaki itu adalah abang mereka berdua ini.
Karina pandang kumpulan Itzy di sana dengan senyuman sinis. Itzy terkejut tapi tetap pandang Karina dengan kerutan tak suka.
Karina: Diorang tu haaaaa~ *tunjuk Itzy* diorang selalu cari gaduh ngan kami, oppaaaaa~!
V: *pandang Itzy ngan kerutan dan tatapan dingin*
Itzy takut memandang muka dingin lelaki itu, Taehyung.
YOU ARE READING
Abang Dingin [TaeKook][Malay]
FanfictionBook TaeKook yang ke-9. Banyak ya aku buat cerita TaeKook sesaja. Oh! Btw~ anda tekan sahaja READ but sebelum tu, dalam cerita ini ada unsur - unsur mencarut, ekhem 18+ or 21+ Matured Scene(?). Anda Innocent, Please jangan baca ek? Nak baca jugak, t...