Keesokkan harinya.
Di pantai.
Mereka terus masuk ke pantai dan bermain tampar - tampar bola kecuali Taehyung. Taehyung tidak mahu ikut bermain bersama.
Taehyung tengok sahaja mereka itu begitu semangat menampar bola di dalam laut. Taehyung duduk di bibir pantai sambil menongkat badannya di sisi belakang.
Taehyung bangun dan masuk ke dalam laut untuk membasahkan dirinya.
Beberapa puluh minit kemudian. Mereka sudah penat bermain dan keluar dari air laut dan duduk di atas pasir.
Jungkook: Wait! Mana laki aku? *Mencari cari Taehyung*
Kai: Tadi aku nampak dia masuk dalam laut *tunjuk*
Jungkook: Bwo? *Berkerut muka + pandang laut itu*
Jimin: Lama jugak ya..
Jungkook merasa risau sambil menatap laut di mana Taehyung berada.
Akhirnya, Taehyung pun muncul sambil berjalan lepas itu tolak rambut depannya ke belakang dengan muka berkerut yang begitu seksi nan tajam. Kemeja putihnya tidak di butang dan nampak bentuk otot badannya yang begitu sempurna, apalagi ada tattoo di belah sisi kanannya.
M
Y
💋
K
O
O
K
I
E
💋Agak Cringe..
Jungkook terpesona tengok suaminya itu. Lisa dan Rose menjerit heboh. Jimin pun Join sekali. Kai biarkan saja.
Jangan risau, Kai tidak cemburu. Kai tengok sahaja Taehyung itu berjalan dengan begitu Cool, apalagi rupa dingin dia lagi.
Gadis - gadis yang ada di sekeliling Taehyung, mula ternganga sebab kagum dan terpesona. Ada yang pengsan. Ada yang menjerit.
Taehyung abaikan mereka itu dan mula mencari isterinya dan juga kawan - kawan isterinya. Akhirnya jumpa dan pergi ke Jungkook.
Jungkook masih dalam mode terpesona pada Taehyung. Jungkook mendongak kepala sedikit. Taehyung tinggi berapa cm ja dari Jungkook.
Tangan kanan Taehyung mengusap pipi kiri Jungkook.
V: Sayang~ *deep voice but soft*
Jungkook: Nae?
V: Jom duduk.
Taehyung terus menarik Jungkook dan duduk bersama dengan kengkawan Jungkook. Jungkook Blank.
Lepas itu, Jungkook bereaksi datar pula. Ingatkan nak bagi ayat Sweet, rupanya idak.
Kai: Kau menyelam ke?
V: Mm..
Kai: Apa yang kau nampak?
V: Ikan lah. *Berkerut muka dengan pelik*
Kai: Okey~ okey~ *sengih* Eerr.. Ada nampak duyung tak?
V: ...
Jimin: *pukul bahu Kai ngan geram*
Kai: au~ *gosok bahunya*
Jimin: Nak curang huh?! *Tatapan marah*
Kai: Tak tak tak tak tak! Gurau jaaaaa~!
Jimin menjeling dan sambung bina istana pasir. Jungkook pun nak Join dengan Jimin membuat istana pasir. Lisa dan Rose sudah pergi untuk mengambil gambar.
YOU ARE READING
Abang Dingin [TaeKook][Malay]
FanfictionBook TaeKook yang ke-9. Banyak ya aku buat cerita TaeKook sesaja. Oh! Btw~ anda tekan sahaja READ but sebelum tu, dalam cerita ini ada unsur - unsur mencarut, ekhem 18+ or 21+ Matured Scene(?). Anda Innocent, Please jangan baca ek? Nak baca jugak, t...