Taehyung dan Jungkook keluar dari perut kereta dan pergi ke arah beberapa pekerja di sana. Jungkook memerhatikan mereka ini.
Mereka pandang Taehyung lalu pandang Jungkook dengan muka berkerut.
P1: Siapa dia, V? *Tunjuk Jungkook*
Jungkook: *mendehem + peluk lengan Taehyung* Bakal isterinya. Kenapa?
They: Heeeehhhhhh?!
Makin kuat kerutan kening mereka lalu imbas diri Jungkook. Taehyung mengeluh tabah. Jungkook buat gaya lagak angkuh.
(Aku malas nak describe 😭 lepas ni aku letak gambar je lah 😭)
T-shirt hitam itu milik Taehyung. Gaya rambut Jungkook, tiada gaya tapi Fluffy gitu.
Mereka pandang Taehyung untuk jelaskan.
V: Mmmh.. Jom je lah cari ahjussi tu. Ahjussi tu ada ja kat sekitar ni.
They: Baik!
Mereka terus berpecah dan mula mencari pakcik yang bernama Park Jin Young.
(Park Jin Young ni banyak tau 😌 bukan ada dua orang ja nama sama k? Wkwkwkwk)
Taehyung masuk ke lorongan sempit itu. Jungkook masih pegang tangan kiri Taehyung dengan kedua tangannya dan ikut.
Mana boleh tinggal Jungkook di situ.
Lepas itu, keluar dari tempat itu dan belok ke kiri.
Mereka terus mencari kelibat pakcik Park Jin Young itu.
Taehyung ternampak dan tajamkan matanya ke arah longgokkan sampah kotak - kotak di sana. Ada seorang lelaki menyorok di sana sambil mengintai sini sana.
Taehyung mendecih dan berjalan ke sana. Tetiba pakcik itu menoleh ke arah Taehyung dan terkejut lalu terus lari.
Taehyung Pokerface.
V: Kook.. Kau lari ke sana.. Aku kejar dia..
Jungkook: K. Aku akan tangkap dia untuk kau, okey~ abang dingin~
Taehyung bergumam dan mereka berpecah ke lorong lain.
Tup
Tup
Tup
Akhirnya pakcik Park Jin Young di tangkap oleh Jungkook. Jungkook tahan kedua tangan pakcik itu di belakang.
Jungkook mendongak sikit untuk membanggakan diri.
Taehyung berjalan ke arah Jungkook yang sudah tangkap pakcik itu. Pakcik itu meronta - ronta untuk melepaskan diri.
YOU ARE READING
Abang Dingin [TaeKook][Malay]
FanfictionBook TaeKook yang ke-9. Banyak ya aku buat cerita TaeKook sesaja. Oh! Btw~ anda tekan sahaja READ but sebelum tu, dalam cerita ini ada unsur - unsur mencarut, ekhem 18+ or 21+ Matured Scene(?). Anda Innocent, Please jangan baca ek? Nak baca jugak, t...