Joy dan Karina berjalan - jalan di tepi jalan sambil berbual. Karina ternampak motor aiskrim dekat sana.
Karina: Eonni~! Adik nak gi beli aiskrim. Eonni nak?
Joy: Boleh jugak. Pergi lah. Eonni tunggu sini.
Karina: Ooookey~ eonni~
Karina berlari anak ke arah motor aiskrim di sana yang sudah ada pelanggan sedang beratur.
Karina tunggu dengan sabar dan tengok - tengok Joy di sana sedang bersilang kedua tangan dia di bawah dada sambil bergoyang badan ke kiri dan ke kanan dengan gerakan kecil.
Joy tengok suasana ini dan kenderaan - kenderaan berlalu - lalang.
Karina pandang aiskrim itu. Lepas itu, pandang Joy balik. Mata Karina terkejut.
Ada seorang lelaki berpakaian hitam di belakang Joy dan di tangannya ada sesuatu. Di sebelah dia ada sebuah van hitam.
Karina: EOOOOONNIIIII~!
Karina menjerit dan berlari ke arah Joy dengan muka berkerut takut. Joy memandang Karina dengan muka berkerut pelik.
Tetiba ada seseorang menekup hidung dan mulut Joy dan Joy terkejut lalu meronta - ronta. Lelaki itu menarik Joy membawa masuk ke dalam van dengan cepat.
Joy pengsan di dalam van kerana terhidu bau di sapu tangan lelaki itu. Karina tidak sempat menyelamatkan Joy.
Karina mengeluarkan phone-nya cepat - cepat lalu Call Taehyung sambil berlari untuk mengejar van hitam itu.
V: Hel--
Karina: Oppaaaaa! Eonni kena culik, oppaaaaa! *Panik*
V: BWOOOO?!
Karina: Oppaaa! Tolong selamatkan eonni! Adik nak kejar dia-- okey! Adik curi motor orang kejap!
V: Shit! Hati hati! Ingat apa yang oppa pernah ajarkan sebelum ni okey?!
Karina: Okey oppa!
Karina terus mematikan panggilan dan simpan ke dalam Handbag-nya. Karina tengok orang itu sudah pergi ke gerai situ dan Karina baru sahaja nak naik motor tetapi ada bunyi hon di sebelah belakangnya.
Karina menoleh dan terkejut lalu pergi ke arah kereta NSX yang dikenali. Karina buka pintu kereta itu dan masuk ke dalam sambil menutup pintu dengan kuat.
Jungkook: Uuiishhh--
Karina: Palli oppa! Palliiii! *Panik + takut + risau*
Jungkook: Nae?
Karina: Eonni kena culik, oppa~! *Pandang Jungkook ngan muka berkerut takut*
(Jungkook bukan lagi jadi guru mereka)
Jungkook terkejut dan terus menukar gear dan pecut. Karina pandang dan cari - cari van hitam itu. Karina sudah jumpa van hitam itu dan juga plat nombor.
Karina tunjuk van hitam itu pada Jungkook.
Jungkook: Okey. Karina jangan risau. Oppa akan selamatkan eonni kesayangan Karina.
Kereta NSX GT3 EVO milik Jungkook mengejar van hitam itu di sana. Tetapi van hitam itu sepertinya sudah tahu mereka sedang mengejarnya dan mula mengelak dan bawa dengan laju.
Jungkook tidak akan membiarkan van hitam itu terlepas.
Van hitam Vs NSX GT3 EVO sedang berlumba berkejaran di jalan raya yang begitu banyak kenderaan - kenderaan yang lain.
YOU ARE READING
Abang Dingin [TaeKook][Malay]
FanfictionBook TaeKook yang ke-9. Banyak ya aku buat cerita TaeKook sesaja. Oh! Btw~ anda tekan sahaja READ but sebelum tu, dalam cerita ini ada unsur - unsur mencarut, ekhem 18+ or 21+ Matured Scene(?). Anda Innocent, Please jangan baca ek? Nak baca jugak, t...