Waktu senja di hari lain.
Taehyung dan Jungkook duduk di luar sambil memandang pemandangan yang indah.
Kedua tangan Jungkook memeluk pinggang Taehyung dari samping kanan dan kepalanya di letak di atas bahu kanan Taehyung. Tangan kanan Taehyung memeluk ke lengan kanan Jungkook sambil mengusap dengan lembut. Tangan kirinya pula menongkat badannya di sisi belakang.
Angin meniup sepoi - sepoi sampai rambut mereka berterbangan. Ewah.
Jungkook: Huusssssshhhhh~ seeeeejuuukkk nyaaaaaa~
Jungkook mengeliat sejuk sampai mempereratkan pelukannya ke Taehyung.
V: Sejuk sangat ke? *Merasakan angin meniup sepoi sepoi*
Jungkook: Eung~ sekarang tak dah~ *manja di pelukan Taehyung*
V: Mm.. Manja..
Jungkook: Eleh~! Manja manja pun aku, kau tetap sayang aku kan?! Sayang tak?! *Marah Taehyung*
V: Ish~ mesti lah sayang.. Kalau aku tak sayang kau.. Buat apa lah aku nak kahwin ngan kau uh? Itu pun secara terpaksa..
Jungkook: Mana lah tahu kan?! Tsk! *Menjeling n peluk lagi*
Taehyung diam sahaja dan mengusap - usap lengan kanan Jungkook.
Jimin: Kaaiiii hyuuuuuuung~ *suara terlebih manja + eyesmile + goyang badan ke kiri ke kanan ngan gediks*
Kai: *sibuk ngah hidang makanan di atas meja kecil + pandang Jimin* yaaa Babyyyy~? Kenapa?
Jimin: Sini siniiiii~ *tangan kanannya mengisyarat pada Kai*
Kai: Apooooo~? *Kerutkan keningnya*
Jimin: Ish~ siniiii je laaah~ *merengek marah but comel*
Kai: *gi ke Jimin* haa apa? *Mencekak pinggangnya ngan muka berkerut*
Jimin: Eheeeee~
Jimin buat gaya badannya tadi goyang - goyang badan dengan gediks itu lalu jari telunjuknya menguis - nguis tengah dada Kai sambil tersenyum lebar seperti tadi.
Kai makin kuat kerutan keningnya melihat si isterinya ini.
Jimin: Em emm~ *buat muka comel*
Kai: Cakaplah Baby. Kenapa Baby panggil hyung huh?
Taehyung dan Jungkook perhati sahaja mereka itu.
Jungkook: Dah kenapa si pendek tu? Gedik benor lah.
V: Jangan ngata dia. Kau pun sama jugak..
Jungkook: Tsk~ *roll eyes*
Jimin: *muncungkan bibir ngan shy shy cat* emm.. Takda apa lah~ ehiiii~
Jimin terus pergi dengan kegedikannya malu - malu kucing lalu masuk ke dalam kedai. Kai melopong lalu garu kepala yang tak gatal dengan muka berkerut pelik.
Kai: Dah kenapa lah ngan dia ni? Makin lama makin pelik ja perangai. Ish ish ish~ *geleng kepala lalu senyum kecil*
Jungkook: *buat buat batuk ke Kai*
Kai: *menoleh* bwo-yah..
Jungkook: Si pendek tu dah kenapa? Gila ke?
Kai: Tsk~ molla. Dah. Gi lah makan tu. Dah siap dah. *Tunjuk*
YOU ARE READING
Abang Dingin [TaeKook][Malay]
FanfictionBook TaeKook yang ke-9. Banyak ya aku buat cerita TaeKook sesaja. Oh! Btw~ anda tekan sahaja READ but sebelum tu, dalam cerita ini ada unsur - unsur mencarut, ekhem 18+ or 21+ Matured Scene(?). Anda Innocent, Please jangan baca ek? Nak baca jugak, t...