Capitolul 1: Vrei sa fii sotia mea??

3.3K 102 2
                                    

Dupa 2 ani
Perspectiva Amandei

Au trecut 2 ani in care eu cu Niall am fost ei mai fericiti. Eliza s-a casatorit cu Harry acum 5 luni,si asteapta si un copil. Eliza are 20 de ani si face mai umpic 21,iar eu abea am implinit 20. M-am mai schimbat. Acum nu mai am parul roz,il am blond spre castaniu si lung pana mai jos de umeri(in poza este Amanda acum). Sunt mai inalta putin si am formele mai accentuate,baietii chiar se uita dupa mine,dar Niall se uita mereu urat la ei.

Sa trecem peste,azi baietii au concert in New York. Ati ghicit. Suntem in turneu. Dar peste o saptamana se termina,caci am stat 6 luni. Este luna Martie,iar afara este deja foarte cald .

Este deja ora 15,iar la 17:30 baietii incep concertul.

-Eliizaaaa!!! Tip pe coridorul hotelului de 5★.

-Sunt chiar aici. Spune ea din spatele meu.

-Ah,da. Am nevoie de ajutor. Nu stiu cu ce sa ma imbrac. Ma plang eu.

-Hai sa vad ce ai in dulap. Spune si amandoua mergem spre camera. Ea merge la dulap,si scotoceste cateva minute,apoi scoate o fusta pana la jumatea coapselor,neagra cu paiete si stramta,un maieu roz pal,stramt care sa il bag in fusta si niste opincute negre.

-Tadaam! Spune ea mandra de hainele care le-a scos.

-Woow. Sunt perfecte. Multumesc. Spun si merg sa o imbratisesz. Desi ea e in luna a 3 de sarcina,deja burta ei se vede.

-Acum eu plec,trebe sa ma pregatesc. Spune si pleaca. Baietii sunt la repetitii,deci mergem cu limuzina pana la locul unde se tine concertul. Am mers la baie si mi-am facut o baie,apoi am mers in camera si mi-am uscat parul. Apoi m-am imbracat cu hainele pregatite de Eliza. Aratam super,dar lipsea ceva. Macheajul. Am mers la masuta pe care erau macheajele am inceput sa aplic niste fond de ten,fard negru pentru pleoape,tus,rimel,ruj roz pal care nu prea se vedea si niste pudra. Parul l-am facut bucle. Aratam ca scoala din cutie :)).

M-am uitat la ceas si am observat ca mai am jumatate de ora pana vine limuzina,asa ca am inceput sa caut o gentuta. Am gasit una neagra,simpla. Mi-am luat si o jeaca de piele mai subtire pe deasupra si am plecat jos. Acolo ma astepta Eliza,care era imbracata in niste blugi nu prea stramti albastri,un tricou larg verde cu unicorni si niste converse. Parul ii era prins intr-un coc dezordonat,dar totusi dragut.

-Arati super. Spun cand o vad.

-Si tu. Limuzina ii afara. Mergem? Ma intreaba ea.

_-Sigur. Spun si amandoua plecam. Afara era o limuzina alba si mare,si pe langa reporteri si fane tinute de bodyguarzi.

Am intrat in limuzina si am plecat. Drumul a fost scurt,si cand am coborat fanele tiuiau,semn ca mai umpic incepe concertul.

-Hai sa ne grabim. Tip ca sa ma auda Eliza,caci altfel nu se intelegea nimic.

-Ok. Tipa si ea inapoi.

Am mers repede in backstage,unde erau si baietii agitati.

-Hei baieti. Spunem noi.

_-Hei iubire. Spune Niall si ma saruta

-Buna printesa. Spune Harry si o saruta pe Eliza.

-Hei. Spun si ceilalti.

-In cateva minute incepe concertul. Spune Zayn emotionat.

-Nu inteleg de ce sunteti emotionati. Ati mai tinut foarte multe concerte. Spun eu ganditoare.

-Ah...se mai intampla. Prea multe fane,doar atat. Spune Liam.

-Ok. Spun eu.

-Baieti! Intrati in 3.. Niall vine si ma saruta..2...Harry face la fel cu Eliza...1... Ne imbratiseaza....intrati. Si baietii intra,iar fanele tipau cat le tineau plamanii.

Baietii au inceput sa cante. Dupa cateva ore,in care eu si Eliza ne jucam X si 0 concertul se termina dar baieti nu vin de pe scena. Mergem langa cortina si il vad pe Niall care imi face semn sa merg la el. Eu fac intocmai si cand ajung acolo,fanele tipau si aplaudau.

-Amanda,suntem impreuna de 3 ani. Ai fost alaturi de mine si la bine si la rau. Cand sunt in preajma ta inima parca vrea sa imi sara din piept. Te iubesc foarte mult. Spune si se aseaza intr-un genunchi si de la spate scoate o cutiuta mica si rosie. O deschide,iar inauntre ura un inel cu o piatra micuta alba,eu fiind deja cu gura cascata si fanele la fel. Amanda Smith,vrei sa fii sotia mea? Intreaba emotionat.

-Da Niall,da vreau sa fiu sotia ta! Spun si fanele aplaudau. Imi pune inelul pe deget,si eu ii sar in brate si il sarut. Baietii si Eliza se uitau zambind la noi.

-Si eu te iubesc. Spun si inep sa plang.

-Nu plange printesa! Spune si se uita in ochii mei.

-Plang de fericire,prostutule. Spun si incep sa rad,dar si sa plang.

Am plecat de pe scena impreuna cu baietii,si eu cu Eliza ne-am pus pe scaune cat timp baietii dadeau autografe.

-Gata. Au fost foarte multe fane care ne-au sustinut. Spune Niall si ma ia in brate.

-Ok. Hai sa mergem. Spune Louis si plecam spre limuzina. Pe drum stateam cu capul pe umarul lui Niall,uitandu-ma atenta la trasatutile fetei lui.

-Ce e? Intreaba el amuzat.

-Nimic,doar ma uitam la viitorul meu sot. Spun eu zambind larg. La fel face si el si apoi ma saruta pe frunte.

Am ajuns acasa si eu cu Niall am mers sus,unde am facut o noapte alba,daca stiti la ce ma refer :))
**************************************
Ieeeei primul capitol din cartea a doua. In acesta carte cred ca o sa postez odata la 2 zile.
Kisses iepurasi.
Diana

Life is perfect ... or not -terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum