Dimineata ma trezesc din cauza galagiei de jos. Cred ca Marina si Chris se joaca jocuri video. Nu au somn?! Oppss. E 13:20. Am dormit cam mult. Am uitat sa va spun,dar azi nu mergem la scoala. E consiliu sau ceva de genu. Ieei.
Ma ridic si merg sa trag perdelele,lasand razele soarelui sa intre in camera si sa o lumineze,apoi plec spre baie. Imi fac un dus si rutina de dimineata,apoi merg la dulap sa vad cu ce ma imbrac.
Aleg o pereche de blugi albastri deschis,un maieu alb lung pana mai jos de fund,cu ceva inscripii pe el si niste vansuri albastre. Imi prind parul intr-un coc dezordonat,si imi iau ochelarii.
Cobor jos,si cum ma asteptam,Chris si Marina se joaca jocuri video.
-Neata. Spun eu.
-Neata. Spun ei fiind foarte concentrati pe jos.
Merg in bucatarie, si pun painea,gemul de capsuni,untul,nutella si prajitorul pe masa. Imi prajesc painea si ung o felie cu unt. Pe cea cu unt pun gem,iar pe cea fara nutella. Am inceput sa mananc,gandindu-ma ce ar vrea Luke sa vorbeasca cu mine.
Dupa ce am terminat de mancat,adun dupa mine si beau un pahar de apa.
Merg sus,si ma uit la telefon. Am 1 mesaj. De la Luke.
,,Vin pe la 14.,, Atat scrie.
M-am uitat la ceas si e 13:50. Trebe sa apara.
Ma mai joc pe telefon pana aud soneria.
-Vanesssaaaaa!!! Deschiideee tuuuu!! Tipa Marina. Mda. Inca se joaca inseamna.
Cobor jos si deschid usa. Acolo statea Luke privind in gol.
-Buna. Spun eu vrand sa il sarut dar ma respinge.
-Buna. Am venit sa vorbim. Spune el.
-Intri? Il intreb.
-Nu. Am venit sa iti spun ca ma mut in Germania. Nu mai putem fi impreuna. Spune el privndu-ma.
-De ce?! Intreb abea tinandu-mi lacrimile.
-Nu e problema ta! Spune el rastit.
-Nu mai tipa la mine!! Tip eu la el. Esti un nesimtit! Tip si ii trag o palma foarte tare peste fata,apoi ii inchid usa in nas.
Am inceput sa plang si am urcat sus,fara ca cineva sa ma vada,si m-am inchis acolo,plangand cu fata in perne.
*
Toata ziua,Chris,Marina si Ted au incercat sa ma scoata din camera. Dar nu au reusit. Stateam si plangeam. Foame nu imi era.
Mi-au spus ca mama si tata au plecat intr-o excursie,de 2 saptamani si ca va mai veni Perrie pe la noi sa vada ce facem.
-Vanessa! Deschide! Spune-ne ce ai patit! Tipa Ted dand cu pumnul in usa.
-Lasati-ma singura! Tip eu plangand.
I-am auzit oftand si apoi pasii cum se indepartau de usa.
Am mers in baie si mi-am luat ,,prietena,, in mana. Stateam si ma uitam la lama. Pana la urma am decis. Am dus lama pe piele,apoi am apasat,trasand linii pe pielea mainii. Ma uitam cu sangele curge din mana mea. Ma linistea intr-un fel. Am mai tras cateva linii,apoi m-am ridicat si m-am spalat pe mana si am bandajat-o. Pe la ora 21 m-am bagat sa fac o baie,caci maine am scoala. Dupa acea baie mi-am uscat parul si m-am schimbat in pijamale bagandu-ma in pat si adormind.
Dimineata ma trezesc din cauza ceasului. Il iau in mana si il arunc in perete,el facandu-se tandari. Inca nu pot sa cred ca Luke pleaca in Germaia si se desparte de mine asa ca si cum as fi o carpa.
Am lasat gandul asta la oparte si m-am dus la baie facandu-mi rutina de dimineata.
Dupa ce am iesit din baie,am mers la dulap si mi-am ales o pereche de blugi negri,un hanorac fara fermoar,gri cu fata lui Mickey Mouse pe el,si in picioare niste vansuri negre. Mi-am lasat parul blond pe spate,iar macheajul a constat in tus,rimel si creion negru.
Mi-am luat gheozdanul negru si telefonul si am plecat jos.
-Doamne!! Credeam ca ai patit ceva! Exclama Marina cand ma vede apii ma imbratiseaza.
-Mda. Sunt bine. Spun eu trista.
-Da ce ai patit? Intreaba Chris.
-Luke pleaca in Germania si a venit sa se desparta de mine. Dar s-a despartit de mine asa de usor,ca si cum ar fi aruncat ambalajul unei bomboane la gunoi. Spun eu lasand sa cada 2 lacrimi.
-Offff! Nu merita lacrimile tale! Spune Chris si ma ia in brate. Eu ii raspund la imbratisare.
-Asa e. Nu merita lacrimile mele. Spun si imi starg lacrimile de la coltul ochilor.
-Hai sa mergem. Ted ne astepta la colt. Spune Marina.
-Ok. Spun cu Chris la unison.
Am iesit din casa si aerul tomnanic imi bate in fata. Pornim spre scoala. Pasarile calatoare au plecat de la noi. Florile nu mai sunt prezente iar copacii nu mai au frunze verzi.
Ajungem la colt,si dam de Ted.
-Buna. Spunem nou.
-Buna. Vanessa! Spune el si ma ia in bate strandandu-ma tare.
-Hei Ted. Spun eu si ii raspund imbratisarii.
-Hai sa mergem. Intarziem. Spune Chris.
Am pornit,pe drum ei facandu-ma sa rad si sa uit de Luke.
Cand ajungem la scoala,plec cu Marina la dulap.
-Ai auzit ca Lili s-a mutat de la scoala asta? Intreaba Marina.
-Ce? Cum de? Intreb fericira ca nu ma va mai sacai.
-Nu stiu. Cica a mers la o scoala din Italia ca parinti ei au primit o slujba mai buna acolo. Spune ea dand din umeri.
Am zambit si mi-am luat cartea de biologie.
Am plecat in clasa,si cand am intrat in clasa am mers la banca in care obisnuiam sa stau cu Luke. Offf. Toate lucrurile imi amintesc de el.
Ma pun in banca si Marina se pune in alta,cu Robert.
-Pot sta? Intreaba Ted aratand spre scau.
-Sigur. Spun zambind slab.
-Hei. Fi fericita. Nu lasa pe nimeni sa te intristeze. Dar nici sa nu te faca sa plangi. Spune el luandu-ma in brate.
-Mersii. Spun eu.
-Oricand. Spune el. Profa intra in clasa si isi incepe ora.
In pauza am stat pe afara cu Ted,iar toate orele care le aveam eu le avea si el.
Acum sunt pe drum spre casa impreuna cu Marcus,Austin,Ted,Marina si Chris.
-Am auzit de ce s-a intamplat. Imi spune Austin si ma ia in brate. Imi pare rau.
-Nu trebuie sa iti para rau. Nu e vina ta. Spun eu trista.
-Nu mai fi trista. Spune Marcus.
Tot drumul m-au facut sa fiu vesela.
Cand am ajuns acasa am urcat la mine in camera,schimbandu-ma intr-o pereche de pantaloni gri,largi,un tricou de al tatei,care imi ajungea pana la genunchi,si niste sosete cu dungi.
M-am dus jos,la bucatarie unde erau si Marina si Chris.
-Ce mancam? Intreb eu.
-Facem cartofi prajiti? Intreaba Chris.
-Da. Spun la unison cu Marina.
Am inceput sa curat cartofii,Marina ii taia si Chris ii prajea.
Cand au fost gata am pus ketchup pe ei si am inceput sa mancam.
*cioc*cioc*
-Merg eu. Spun si plec la usa.
O deschid si dau de Perrie.
-Buna. Spun eu.
-Buna scumpo. Cum sunteti?,
Intreaba .
-Bine. Hai inauntru. Ii spun si o las sa intre.
-Buna copii. Spune ea.
-Buna. Spun fratii mei la unison.
-V-am adus prajitura cu caspusi si una cu ciocolata,si niste tocana de cartofi.
Spune ea si pune pe masa un cos-Mersii. Spunem noi la unison.
-Cu placere. Spune ea. Acum trebe sa plec. Trebe sa fac cumparaturi. Continua ea.
-Ok. Ne mai vedem. Spunem noi.
-Paa. Spune.
-Pa. Spunem si inchid usa dupa ce pleaca.
Am luat o prajitura cu ciocolata si una cu capsuni si apoi am mers sus. Am intrat pe twiter si am vazut ca acum Luke e intr-o relatie cu o alta fata. Aha. Deci eu stau si plang dupa el si el ce face?! Sta dupa curu alteia??
E un mare porc! Am inchis leptopul nervoasa si am aprins televizorul. Ma uitam la desene pana am adormit.
****************************
Heeei. Sper sa va placa. Poate mai lasati cate o parere despre ce scriu sa stiu daca mai are rost sa continui. Scuze de greseli
Kisses iepurasi :)
17-04-2025
Diana
CITEȘTI
Life is perfect ... or not -terminata
FanfictionHeii. Aici aveti continuarea cartii New Life(One Direction) In cartea a doua,Amanda se casatoreste cu Niall si au un copil...sau poate mai multi. Dar ce se intampla cand Ana(verisoara lui Harry,apare in prima carte) se baga in relatia Amandei cu Nia...