Capitolul 26: Marina

957 70 2
                                    

Perspectiva Vanessei.
Stateam afara din hotel,Cu Chris si Luke.
-Scumpo. Am o surpriza pentru tine si Chris. Spune mama din spatele nostru.
-Ce?intrebam curiosi.
-Marina. Spune mama si de dupa ea,iasa o fata care spui ca sunt eu,seamana leit cu mine,dar si cu Chris.
-Ci-cine e ea mama?intrreb inca socata.
-E sora voastra. Cand era mica cineva a luat-o,confundand-o cu altcineva. Numai acum am gasit-o. Slune mama lacrimand.
-Nu mai stau pe ganduri si merg sa o imbratisez pe Marina,incepand la plag,la fel cand si Chris.
Luke doar statea si se uita confuz la noi.
-Nu pot sa cred! Spunem la unison toti.
-Hai sa te prezint si celorlalti! Spun stergandu-mi lacrimile.
-Bine. Sojne ea si eu o trag de mana dupa mine.
-Nu pot sa cred ca am o sora! Spun eu inca socata.
-Nici mie. Spune ea zambind.
-Copii,am sa va prezint pe cineva. Spun cand dau de ei.
-De ce vad dublu? Intreaba speriat Austin.
-Ea e sora mea geamana pierduta! Spun fericita si o imbratisez.
-Ei sunt Austin,Erika,Alexa,Alex,Marcus si Robert. Spun si i prezint pe toti.
-Buna. Spune ea.
-Buna. Spun si ei zambind.
*
Dupa ce s-au mai cunosctut,am plecat jos la Chris si Luke.
-El e fratele tau geaman,si el iubitul meu. Spun eu.
-Buna. Spune ea.
-Buna. Spun ei iau Chris o ia in brate.
-Hai sa mancam! Spun eu cu Luke la unison.
Il sarut apoi o iau pe Marina si brat si pe Luke de mana.
La restaurant,ea se mira de cata mancare e.
-Uite. Ei sunt ,,maturile si unchii,, nostri,acum si ai tai. Spuncand ii vad pe barbati si femei.
Ei au imbratisat-o apoi am inceput sa ii spun despre One Direction,turneul si absolut totul despre noi.
*
Seara ne-am dus la noi incamera,Marina dormind cu mine si fetele in camera.
-Azi iei haine de la mine si maine o sa mergem la mall. Bine?intreb eu zambind.
-Bine. Spune si ea zambind.
Ne-am pus la somn,caci maine va fi o zi lunga.
Dimineata
M-am trezit repede,era cam 8:20,si am mers labaie facandu-mi rutina de dimineata si un dus. M-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti,negrii,o camasa alba transparenta si niste vansuri negre. Mi-am lasat parul pe spate si m-am dat cu niste rimel si tus. Cand ies din camera dau de Marina care statea in fund pe pat.
-Neata. Spun si o imbratisez.
-Neata surioara. Spuje si zambeste.
-Hai sa iti dau haine. Spun si merg la dulap. Scot lenjeria neagra,care e noua vaci nu am purtat-o,un sutien negru,un maieu crem,cu dantela pe deasupra,niste blugi albastri scurti si niste vansuri albastre.
-Poftim. Spun si ii inmanez hainele.
-Mersii. Spuje si merge la baie. Peste 10 minute iasa,aratand super,dar parul...nu prea.
-Ma ajuti te rog? Intreaba incercand sa scoata degetele din par.
-Da. Stai putin. Spun si merg sa iau peria,dar o scap pe jos si Alexa cu Erika se trezesc.
-Neata. Spun ele

-Neata. Spunem noi.
-Ce faceti? Intreaba Erika.
-O ajut la par. Pana atunci,haideti,mereti si pregatiti-va. Spun si merg la Marina.
Ii scot incet degetele din par,apoi incep sa o piaptan,parul ei fiind lung pana la solduri.
I-am facut o coronita din par,care arata super.
-Pot? Intreaba aratand spre rimel.
-Sigur. Spun eu zambind.
Ia rimelul,dar nu stie sa se dea.
-Hai sa te ajut. Spun si ii iau rimelul. O dau pe gene,apoi ii aplic si putin tus.
-Gata! Spun si ii arat o oglinda.
-Woow. Zici ca nu mai sunt eu. Spune ea admirandu-se in oglinda.
-Gata! Tipa Alexa si Erika.
-Hai sa mergem. Spun si o iau pe Marina.
Am plecat jos,intai la restaurant unde ne-am intalnit cu baietii. L-am sarutat pe Luke,am mancat,apoi am plecat spre mall,pe drum vorbind si glumind.
-Ce mare e! Exclama Marina cand vede mall-ul.
Noi doar chicotim,apoi intram inauntru. Marina se mira la fuecare colt al magazinelor.
Am mers la fiecare magazin in parte,luandu-i lenjerie,bluze,maieuri,tricouri,pantaloni,fuste,rochii,iar la sfarsit,papuci.
Am mai mers si la un magazin de cosmetice,de unde am luat,tus,rimel,fard,ruj,fond de ten. Am luat agrafe de par,fixative.
Am mers la un magazin de bijuterii,de unde i-am cumparat o bratara de aur,un lant cu numele ei pe el,cerei multi,lanturi.
-Hai la coafor! Spun eu entuziasmata.
-Pentru? Intreaba confuza Marina.
-Ca sa iti aranjam parul. Spun si le trag pe toate treu dupa mine.
Ajungem la coafor,dar mai stam 10 minute caci in fata noastra era o doamna.
-Buna ziua. Spunem noi.
-Buna dragelor. Cu ce va pot ajuta? Intreaba doamna de la coafor.
-Pai as vrea ca ei sa ii luati din varfuri, si sa ii da-ti o forma altfel. O las pe mana dumneavoastra. Spun si o imping putin in fata pe Marina.
-Sper ca o sa va placa. Spune zambind coafeza
*
In sfarsit. Dupa 20 de minute,Marina vine la noi,aratand altfel. Avea parul pana mai jos de umeri,zi era ij forma de V,cu breton.
-Arati uimitor! Exclam si o iau in brate.
Dupa ce ii platim doamnei,ne mai plimbam prin mall,mergand si la Nando's,Marina mancand la felde mult ca tata.
Cand s-a facut ora 16,am plecat spre hotel. Pe drum,ne mai opream caci aveam multe plase.
Intr-un sfarsit,dupa 45 de minute,am ajuns la hotel,salutandu-i pe toti si mergand la noi la etaj.
Cand am ajuns la camera noastra,am inceput sa imi pun jumatate din haine care erau pe partea stanga,in partea dreapta,Marina avand si ea acum loc pentru haine.
Mai pe seara am mers la restaurant,mama spunandu-ne ca maine de la 16:30 incepe concertul tatei si trupei.
Ne-am pus la somn,adormin instantaneu.
**************************************
Heeei lumee! Sper sa va placa si scuzati-mi greselile.
Kisses iepurasi :)
Diana

Life is perfect ... or not -terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum