Dimineata m-am trezit si vroiam sa ma ridic,dar nu puteam,pentru ca cineva pe nume Niall nu ma lasa,caci bratul lui imi inconjura talia.
-Niall...pssstt...trezestete.spun in soapta.
-Inca 5 minute mami. spune el morocanos.
-Mai nou sunt ,mami, nu Amanda cu care te casatoresti,nu? il intreb sarcastica.
-ufff...de ce m-ai treezit? intreaba frecandu-si ochii.
-Nu pot sa merg la baie ca bratul tau nu ma lasa. spun aratand spre bratul sau.
-Oh...scuze iubito. spune si ma lasa sa ma ridic,dar mai apoi ma trage peste el si ma saruta.
-Gata,ma duc la baie apoi jos.caci nu numai mie imi e foame. spun si plec in baie. imi fac un dus,apoi rutina de dimineata. ies din baie si il gasesc pe Niall pe pat imbracat in niste pantaloni de trening gri cu turul lasat,un tricou alb cu o felie mare pe pizza desenata,niste tenesi si un hanorac gri. Am mers la dulap si am scos un maieu cu model militaresc larg,niste blugi albastri,si un hanorac albastru. Am mers inapoi in baie si m-am schimbat,apoi mi-am luat din camera niste converse cu model militaresc ca si maieul.
-Vii jos? il intreb pe Niall.
-Da. Hai. spune si ma ia de mana,pornind jos. la bucatarie erau toti + Eliza si mancau clatite.
-Nu pot sa cred!!! Cum puteti manca clatite fara mine?!! intreb gesticuland. Ei doar se uita speriat la mine,apoi fug de la masa,numai Niall inca ma tinea de mana. Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam clatite.
-Amanda,si noi mai vrem. se plange Liam.
-Gata,Nu mai vreau clatite. hai la Nando's. spun si ma ridic de la masa.
-ok. spun baietii si Eliza si inca se uita la masa.
-Iubito,nu mai speria baietii. Spune auzat Niall.
-ok,iubire. spun si il sarut.
-La masina toata lumeaa!! tipa Louis.
Am urcat in masina. La volan era Zayn,iar in dreapta fata era Liam. restul eram in spate. Cand am ajuns,am asteptat sa se dee jos restul ca sa pot iesi si eu.
Ne-am asezat la o masa de 7 persoane si Niall cu Harry si Liam s-au dus sa ia de mancare. am asteptat cam 10 minute pana i-am vazut ca vin cu multa mancare. bineinteles ca pentru mine,Eliza si Niall era cea mai multa.
-Dupa ce mancam mergem in parc? intreb cu ochi de catelus.
-Ok. si lasa-ma sa ghicesc. vrei vata pe bat. spune Harry.
-Exact. spun eu cu Eliza.
Dupa ce am mancat,a plecat pe jos catre parc. am ajuns si peste tot erau mamici cu copii lor. eu cu Niall zambim numai gandindu-ne ca probabil si noi vom fi la fel. am mers la un stand unde se vindea vata pe bat. eu cu Eliza ne-am luat roz iar baietii albastra. Dupa ceva timp petrecut in parc,povestind,razand si uitandu-ne fericiti si plini de entuziasm la copii mici,am hotarat ca este timpul sa mergem acasa. Baietii l-au sunat pe Paul si i-au spus sa aduca masina din fata de la Nando's acasa si sa vina cu Simon caci are ceva Niall sa ii spuna.
Am ajuns si noi acasa,iar la scurt timp ajunge si Simon cu Paul.
-Vroiati sa vorbiti cu mine,baieti? intreaba Simon asezandu-se pe canapea.
-Da. Eu vroiam. spune Niall.
-Te ascult. spune Simon.
-Ai vazut si tu ca eu cu Amanda ne vom casatori. Am hotarat ca nunta va fi peste 9 luni, SPune Niall.
- De ce 9 luni? intreaba Simon nedumerit.
-Amanda e insarcinata. spune Niall,entuziasmul citinduise pe fata.
-Felicitari!! Spune Simon si Paul la unison apoi ne imbratiseaza strans.
-Mai este ceva ce sa stim? intreaba Simon.
-Nu. spunem toti la unison.
-Atunci noi plecam. Aveti grija ce faceti. spune Simon in timp ce el cu Paul se ridica de pe canapea.
-Ok,noapte buna. spune noi tot la unison. zici ca am exersat sa spunem asta in acelasi timp. :))
-Noapte buna copii. spune Paul si Simon apoi ies pe usa.
-Mi foameee!! spun si merg la bucatarie.
-ce vrei sa mananci? intreaba Niall in timp ce ma saruta pe frunte.
-Cartofi prajiti si un ou. spun eu.
-Ok. fac eu,tu mergi in sufragerie la restul si te chem eu la masa. spune Niall si eu il sarut apoi plec in sufragerie. am inceput sa vorbim ,iar apoi Niall ma cheama sa mananc.
*
-A fost foarte bun. spun si il iau in brate pe Niall. Multumesc.
-orice pentru printesa mea. spune si a saruta pe frunte.
-Vreau ciocolata! spun si merg la frigider.
-Daca nu as stii ca esti gravida,as fi putut spune ca te-au rapit extraterestrii. spune razand.
-De ce? intreb cu gura plina de ciocolata.
-Pentru ca tu abea te atingi de mancare. spune el.
-Ah,Ba nu. spun eu.
- ba da. spune Niall.
-Ba nu si punct. Spun eu luand 4 ciocolate in mana si urcand sus,in urma mea fiind Niall. mai aveam cateva scari pana simt mana lui Niall cum imi da o palma la fund.
-Auuu. spun si ii pun ana la fund. Pentru ce a fost asta? intreb eu indignata.
-Pentru ca te iubesc. spune cu o fata de copil inofensiv.
-arrgggrjhh. spun si erc in continuare,apoi merg in camera si ma trantesc in pat,Niall langa mine.
Mananc ciocolata,apoi ma duc la baie unde ma schimb in pijamalele mele cu unicorni.
-Noapte buna iubire. spun si il sarut
-Noapte buna printesa. spune si ma trage la pieptul sau sarutandu-ma pe frunta,eu stand si ascultand bataile ritmate ale inimii lui,pana cand ma fura somnul.
***********************************************************************************************************
Heeeei lume. stiu ca este plictisitor. dar de la urmatorul capitol voi face sa fie mai alpitant. sper.
Kisses iupurasi :*
Diana
CITEȘTI
Life is perfect ... or not -terminata
FanfictionHeii. Aici aveti continuarea cartii New Life(One Direction) In cartea a doua,Amanda se casatoreste cu Niall si au un copil...sau poate mai multi. Dar ce se intampla cand Ana(verisoara lui Harry,apare in prima carte) se baga in relatia Amandei cu Nia...