Cand am iesit din baie,Erika si Alexa erau de negasit. Mi-am luat telefonul si am iesit pe usa. Un angajat al hotelului trece pe langa ine si ma saluta respectuoas,mai apoi continuandu-si drumul. Am ers la lift,o batranica foarte ciudata fiind in lift. aveaa parul roz cu suvite albastre si mov,avea pe ea niste blugi rupti prin care i se vedeau picioarele care arata bine pentru o batranica ca ea,un tricou cu 5 SOS pe el,un cardigan verde deschis si niste converse mov. Imi zambeste apoi apasa pe butonul care duce spre parter. Dupa 2 minute in care batrana doar se uita in ogizile de pe peretii liftului,am ajuns la parter. Am plect repede de langa ea si am mers la restaurant. acolo erau doar adultii,Austin,Marcus,Robert si Alex.
-Neata. spun si a asez langa Austin.
-Neata. spun ei.
-Unde sunte Alexa si Erika? intreaba Alex.
-Nu stiu. Cand am iesit de la baie nu mai erau in camera. spun si dau din umeri.
Un chelner vine si imi ia comanda. am mai stat la povesti cu baietii,apoi imi ajung si mie pastele cu sos rosu pe care le-am comandat. Ii multuesc pe italiana apoi incep sa mananc pastele care aveau un gust foarte bun. dupa ce am terminat de mancat,la restaurant vin Luke si Chris.
-Neata! spun amadoi la unison si se aseaza la masa.
-Neata. spunem noi.
incepem sa povestim iar dupa cateva minute,Erika si Alexa vin incarcate cu multe plase.-Unde ati fost? le intreb dupa ce se aseaza si ele la masa.
-La cumparaturi. spune Erika,
-Pentru? intreaba Marcus.
-Maine e concertul si nu aveam haine. spune Alexa.
-*tusit* Nu aveati deloc*tusit* nuu. spune sarcastic Robert.
Erika si Alexa isi dau ochii peste cap apoi incep sa manance.
Dupa ce am mancat am plecat sus. Mi-am luat telefonul si am inceput sa ma joc. Imi suna telefonu. Numar ascus. raspund.
Convorbire telefonica
-Alo? intreb asteptand ca cineva sa raspunda.
-Aaaloooo! spune cineva cu un aer de fantoma.
-Mda. ok. Cine esti? intreb plictisita.
-Cosmarul tau. spune tot la fel.
-Nu iti merge cu mine Tomlinson! spun eu dandu-mi seama ca e Marcus.
-Firar! spune apoi inchide.
convorbire incheiata.
-Hei. Cu cie vorbeai? intreaba Alexa intrand in camera.
-Marcus. spun plictisita aprinzand televizorul. Era Tom & Jerry asa ca am lasat.
*CIOC*CIOC*
Merg si deschid iar in fata usii sta mama imbracata intr-o rochita de vara.
-Scumpo,noi plecam cu Simon la studio sa repetam. spune ea.
-Ok. atunci noi raanem cu Paul,nu? intreb eu.
-Da. spune zambind.
-Ok. Ne vedem mai tarziu. spun si o sarut pe obraz.
-Pa. spune apoi pleaca.
Intru in camera iar pe pat stateau fetele.
-Cine era? intreaba ERika.
- Mama. A spus ca pleaca la repetitii si noi ramanem cu Paul. spun eu.
-Asta inseamnaa...spune Alexa ranjind/
-FARSE!!!!tipam toate trei la unison.
Am plecat repede pana jos,mergand in debaraua de unde angajatii isi iau maturile si toate alea.
Am intrat fara sa ne vada cineva. Inauntru sung si vopsele si maturi si farasuri.
Am luat 4 cutii de vopsele de par,Verede,roz si albastru. Am luat 4 galeti,niste maturi,pensule si apoi am plecat asa cumam venit. Am mers la camera lui Chris. Am intrat si el nu era incamera si intreana Luke sau altcineva. I-am luat oglinda si am pictat-o roz. I-am turnat vopsea verde in sampon,iar lui Luke albastru. Am umplut o galeatacu apa,si am intre deschis usa,punand galeata sus. Am iesit incet,incercand sa nu rasturnamgaleata apoi am plecat la urmatoarea camera. Marcus si Robert. Am luat o matura si am pus-o intr-un suport de brad,punand-o in baie,si legand varful maturii cu un elastic de ghiuveta,matura stand inclinsta,in asa fel in cat atunci cand v-a deschide usa ii v-a da in fata.
Am pus si in samponul lor vopsea roz si verde. Am luat galeata si am umplut-o cu apa,punand-o la tocul usio ca la Chris.
Si la ceilalti baieti am facut la fel. La sfarsit am mers toate incamera incepand sa radem.
-Sa vezi ce fete o sa faca.! Spune Alexa razand.
-Ahaha!! O sa avem nevoie de o camera de filmat! Spune Erika razand si tinandu-se de burta.
Am mai povestit un timp apoi vad ca au trecut 2 ore.
Am mers la valiza si mi-am scos camera de fimat,mai apoi iesind afara caci se auzeau tipete. Am pornit camera si pe hol erau baietii,colorati in cap,uzi si cu fetele nervoase.
Eu cu fetele am pufnit in ras,mai apoi ajungand sa fugim ca bezmeticele prin hotel,caci baietii fugeau dupa noi spunandu-ne ca atunci cand o sa ne prinda o sa ne lege de scaune.
Am ajuns la parter,nu cu liftul,pe scari si inca mai pot,dar fetele si baietii nu. Mai alergam cativa metri apoi in fata noastra aprate un munte imbracat la costum si ne opreste,baietii ajungand sa ne prinda.
Cand ma uit in sus,il vad pe Paul uitandu-se la noi malefic. Noi facem niste fete speriate,apoi baietii ne iau pe sus,receptioneri uitandu-se la noi ciudat. Dar nu inteleg de e. E perfect normal sa vezi niste baieti colorati si un body-guard luand 3 fete pe sus. Da,cum sa nu. Asa spuneam si eu.
Am mers la lift,baietii uitandu-se unii la alti ranjind,mai apoi uitandu-se la noi. Pe mine ma tinea Robert numai pe hol cand vroiam sa fug,caci in rest ma tinea Luke care avea forta nu gluma ,pe Erika Austin si Alex,iar pe Alexa Marcus si Chris. Am ajuns la etajul nostru,baietii ne-au dus in camera lui Chris si Luke. Au luat 3 scaune si ne-au legat cu niste material care nu puteam sa il dezlegam,caci daca ne agitam mainile,picioarele sau corpul,materialul se strangea.
-Acum fetelor,pedeapsa suprema! Spun ranjind baietii.
-O nu! Spunem noi speriate.
Il vad pe Paul cum sta pe pat uitandu-se la noi amuzat.
Luke merge in baie si aduce niste vopsele.
Ranjeste,apoi Marcus,Robert si Austin ne toarna niste galeti cu apa calda in cap.
-Apa am pus-o calda ca sa nu raciti! Spune Chris amuzat. Alex i-a vopsea verde si incepe sa imi puna in par,dand pe fiecare particica din par,eu facand fete plangacioase.
Chris ia vopsea albastra si ii face lui Erika la fel cum mi-a facut mie.
-Tie iti facem numa varfurile. Esti inca mica. Spune Marcus.
Ia vopsea rosie si ii face varfurile.
**************************************
Heei. Sper sa va placa si astept pareri. Scuzati-mi greselile.
Kisses iepurasi :)
Diana
CITEȘTI
Life is perfect ... or not -terminata
FanficHeii. Aici aveti continuarea cartii New Life(One Direction) In cartea a doua,Amanda se casatoreste cu Niall si au un copil...sau poate mai multi. Dar ce se intampla cand Ana(verisoara lui Harry,apare in prima carte) se baga in relatia Amandei cu Nia...