Capitplul 19: Plan esuat

967 67 0
                                    

Perspectiva lui Austin
Dimineata m-am trezit si m-am imbracat in niste jeansi rosi,un tricpu apb si niste converse. Aseara am facut un plac cu ceilalti,cum sa il facem pe Luke sa fie impreuna cu Vanessa.
Amers jos la restaurant,si m-am ascuns dupa niste tufe,unde erau si restul.
Luke si Vanessa asteptau la masa.
-Bun si acum? Intreaba Erika.
-Asteptati. Spun eu. Peste cateva minute,un chelner le duce niste spaghete cu sos rosu,comandate de mine pentru eiam vazut cum se uita conguji la chel er care doar le zambeste apoi pleaca. Vanessa ia o furculita si incepe sa manance dat dintr-o data Luke da in ea cu pate. Se ridica de la masa si arunca cu restul mancarii in el appi pleca sus.
-Firar! Spunem noi la unison.
Perspectiva Vanessei
Am plect nervoasa sus si mi-am facut o baie apoi m-am schimbat inniste blugi verzi,un maieu alb cu fete zambitoare pe el si niste vansuri verzi.
Mi-am lasat parul liber si am plecat jos unde se pare ca au ajund si restul.
-Neata. Spun si ma asez langa Alexa.
-Neata. Spune ei posomorati.
-Da ce ii cu voi? Intreb eu .
-Nu am dormit bine. Spun chiar toti la unison.(numai copii caci adulti stau la alta masa).
Am mers pana la mama care vorbea cu Eliza si Cassidi.
-Mama,trupa cand are concert? Intreb eu.
-Peste 2 zile. Spune zambind.
-Aha. Spun si merg la masa.
-Peste 2 zile trupa are concert. Spun eu catre ei.
-Hai la mall. Spune Erika repede si ma trage pe mine si Alexa dupa ea.
-Mama plec la mall! Tip dupa ea.
Ea iki face smn cu mana in semn de bine,apoi plecam la mall. Pe drum ne-am oprit la un magazin ca sa imi iau ceva de baut.
Cand am ajuns la mall,am mers repede la un magazin care arata bine.
Am intrat si am mers la fuste. Am vazut una neagra,pana la jumatatea coapselor,stramta si cu talie inalta,cu sclipici pe ea. Am mers si am probat-o si imi venea bine.
Am gasit si un maieu albastru simplu si un cardigan negru pana la genunchi de lung.
Mi-am luat niste oincute ca sa asortez tinuta.
Alexa si-a luat o fusta rosie,un maieu alb,niste opincute si o vesta de blugi.
Erika si-a luat o fusta albastru inchis,un maieu negru,p geaca de blugi pana la uumatatea spatelui si niste opincute.
Am mers la unagazin de bijuterii,de unde mi-am luat un lantic dragut cu o pasare pe el,o pereche de cercei albastri,cateva bratari dragute si gata.
Pe la 15 am terminat cumparaturile si fix atunci imi suna telefonul.
Convorbire telefonica
-Da? Intreb eu.
-Buna scumpp. Ce faceti? Intreaba mama.
-O,buna mama,acum am terminat de cumparat haine si toate cele si ne-am gandit sa mergem prin parc. Spun eu.
-Ok scumpp. Vorbim deseara. Paa. Spune si inchide inainte de a mai putea spune ceva.
Convorbire incheiata
-Tine putin astea. Spun fetele si imi dau toate pungile lor si pleca.
-Hei,unde mergeti? Tip dupa ele dar ele nu imi raspund. Cum nu putean fuge dupa ele caci avem prea multe plase,m-am pus pe o banca si am asteptat cateva minute pa a cand vad ca Lule se apropie de mine.
-Ce faci? Intreaba cand ma vede.
-Imi calaresc unicornul portocamov,ce ti se pare ca fac? Intreb ironica.
-Stai pe banca. Spune el iritat.
-Ma ajuti sau nu? Intreb eu aratand spre plase.
El isi da ochii peste cap si ia mai multe plase,restul luandu-le eu.
Am plecat cu el spre hotel,nici unul nespunand nimic.
Am ajuns la hotel si cand am intrat in receptie le-am vazut pe Erika si Alexa razand.
M-am uitat urat ls ele,apoi am mers spre ele.
-Aa..buna Vanessa. Spune Erika inocenta.
-Mda. Buna dupa e m-ati lasat singura in parc cu plasele! Spun iritata.
-Scuze. Spun amandoua.
-Eh. Spu ru danddin umeri. Ne-am luat in brate si am plecat sus,Erika si Alexa luandu-si mai intai hainele de le Luke.
Am urcat pana sus di pr hol l-am vazut pe Alex.
-Hei. Spunem noi la unison.
-Buna fetelor. Spune el zambind.
Ne-am continuat drumul pana am ajuns la camera.
Cum era destul dr seara,m-am schimbat in pijamale apoi m-am pus in pat uitandu-ma la televizor si poestind cu fetele. Mai pe seara m-am pun la somn,adormind repede.
Dimineatama trezesc greu. Ma uit la ceas si vad ca este 12.
Erika se plimba de colo colo prin camera,pieptanadu-si parul.
-Neata. Mormai adormita.
-Neata. Spune ea uitamdu-se la mine.
Alexa inca dormea. Am mers la baie facandu-mi rutina de dimineatasi undus apoi m-am schimbat intr-o pereche de blugi albastri rupti,o camasa in carouri negre si rosii care ambagat-o in pantaloni si nu avea maneci,si niste vansuri albastre.
Mi-am piptanat psrul lasandu-l pe spate,apoi am iest din baie.
**************************************
Stiu ca este scurt. Scuze. Scuzati_

Life is perfect ... or not -terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum