Capitolul 2:

1.6K 92 13
                                    

Dimineata

M-am trezit pe la 7. Sunt cam matinala azi. Am mers la baie unde am facut obisnuita rutina de dimineata,apoi am mers la sifonier. Niall inca dormea,asa ca am umblat cat de usor am putut. Cand am bagat mana sa caut haine,am vazut inelul depe degetul meu,si am inceput sa zambesc. Am ales sa port niste blugu rosii rupti in genunchi,un tricou alb cu niste inscriptii pe el,un hanorac rosu si niste converse albe. Parull-a prins intr-o coada de cal. Am mers incet la usa si am iesit,mergand jos. Nimeni nu era treaz asa ca am inceput sa fac de mancare. Am ales sa fac niste cartofi prajiti,clatite si suc de portocale. Am inceput sa fac si intr-o ora am terminat. Fix atunci coborau baietii si Eliza.

-Sa inteleg ca asta e revansa ta pentru gemetele voastre de aseara,din cauza carora nu puteam dormi? Intreaba Zayn amuzat. Eu si Niall doar am rosit.

-Gata cu vorbaria,hai la masa. Ma salveaza Eliza. Ne asezam la masa si incepem sa mancam.

Azi am decis sa mergem in parcul de distractii.
Peste 2 saptamani.

Au trecut 2 saptamani de cand am greturi,pofta de mancare. Asa ca am hotarat cu Niall sa mergem la doctor. Acum suntem pe drum spre spital.

Am ajuns si am mers spre cabinetul doctoritei

-Buna ziua. Spun eu doctoritei.

-Buna ziua. Cu ce va pot ajuta? Intreaba doctorita.

-De 2 saptamani am greturi,pofta de mancare. Spun eu.

-Oh. Du-te la baie si fa testul de sarcina. Spune si zambeste.

Eu ma uit la Niall si si el zambeste. Am mers la baie si era pozitiv.

-Eram sigura. Spune doctorita. Acum aseaza-te pe pat ca sa iti fac un ecograf.spune ea.

_-Ok. Spun si ma asez pe pat,iar Niall pe un scaun de langa.

-vezi punctul ala?Intreaba doctorita aratand spre un punctulet de pe ecran. Nu stiu inca daca sunt doi,sau 3 copii dar este sigur ca nu estedoar unul Continua ea zambind bland.

Dupa ce imi face ecograful,ne luam la revedere si plecam.

-Sunt asa fericit! Spune Nial zambind nerabdator.

-Si eu. Te iubesc. Spun eu zambind larg.

-Si eu te iubesc. Spune el.

Am ajuns intr-un sfarsit acasa. Am coborat din masina si am mers in casa.

-Deci ce ai? Intreaba baietii si Eliza.

-Sunt insarcinata! Exclam eu.

-Felicitarii! Spun toti si ma imbratiseaza.

-O nu. 2 gravide in casa. Avem nevoie de multa mancare! Spune Louis agitat.

-Ha ha ha. Spunem eu si Eliza sarcastice.

-Hai sa vedem in ce data punem nunta! Spun eu fericita.

-Ce spui dupa ce nasti? Intreaba Niall si imi mangaie burta.

-Ok. Deci peste 9 luni va fi nunta. Spune Eliza fericita.

-Da. Spun eu dar apoi gug la baie si vomit.

-Esti bine? Intreaba Niall.

-Da .spun si ma spal pe fata.

-Mie foame!! Spun la unison cu Eliza apoi incepem sa radem.

-Am facut pizza cat timp ati fost plecati. Spune Liam,iar eu Eliza si Niall fugim repede la bucatarie.

-Niall scumpule,te iubesc,dar eu sunt ea gravida aici asa ca nu mai manca atata. Spun eu seriosa iar Eliza rade.

-Cat e ceasul?inteeaba Eliza.

-18:30. Uau ce repede trece timpul. Spun eu.

-Da. Hai sa ne uitam la un film. Spune Harry si o ia in brate pe Eliza.

-Da. Sounrm si mergem in sufragerie. Zayn si Liam erau pe jos iar restul pe canapea. Am facut popcorn si am ales o comedie romantica.

In timpul comediei Niall imi zamgaia burta incet apoi lasa cate un pupic. La la fel facea si Harry cu Eliza.

-Eu merg la somn. Spun eu cascand dupa ce se termina filmul.

- Vin si eu. Spune Niall si ma ia in brate in stilul miresei si urca scarile.

-Noapte buna! Spun ceilalti.

-Noapte buna. Spunrm si noi.

Am intrat in camera si Niall m- a pus pe pat incepand sa ma sarute.

-Noapte buna printesa. Spune si ma ia in brate

-Noapte buna iubire. Spun si ma dau mai in pieptul lui.

Am adormit,vasand ca am 2 copii gemeni. O fata si un baiat. Poate asa si v-a fi.
**************************************

Heei. Sper sa va placa si acest capitol,si stiu ca este scurt dar trebe sa invat. :)
Kisses iepurasi
Diana

Life is perfect ... or not -terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum