Capitolul 35

960 65 2
                                    

Perspectiva Marinei
Mi-a placut foarte mult ziua de ieri. Prima zi de scoala.
Acum e dimineata,iar ceasul meu suna de zor. Il opresc si ma ridic,plecand spre baie. Imi fac rutina de dimineata,un dus apoi merg in camera. Ma duc la dulap si stau cateva minute gandindu-ma cu ce sa ma imbrac. Am luat o pereche de iegari negrii,nu prea subtiri,o bluza larga si lunga pana mai jos de fund,visinie,pe care scria 45✌, niste converse visinii si o vesta cu o marime mai mare decat port eu,dar arata bine pe mine.
Ma imbrac,si apoi imi fac parul. Aleg sa il las pe spate. Imi dau cu rimel si tus,apoi imi iau telefonul si genata si plec jos.
Acolo ma intalnesc ca de obicei cu Chris si Vanessa si pornim spre scoala.
Cand ajungem,eu cu Vanessa mergem la dulapurile noastre.
-Te descurci la mate? Ma intreaba Vanessa inchizand dulapul.
-Posibil. Din lectiile pe care mi le-a dat Liam,am priceput ceva ceva. Spun eu. (In turneu,Liam m-a ajutat cu materiile. M-a invatat la mate,romana,fizica,bio,chimie)
-Sa speram. Spune ea.
Ne luam cartiile si caietele si plecam spre clasa.
Eu ma asez cu Erika,iar Vanessa cu Luke. Sunt asa de frumosi impreuna.
-Neata. Imi spune Erika.
-Neata. Spun eu zambind.
Nu mai apucam sa vorbim,din cauza ca intra profesorul in clasa.
-Buna dimineata elevi. Spune el asezand catalogul pe catedra.
-Buna dimineata. Spunem noi,unii fiind foarte plictisiti.
-Azi va voi da o lucrare din materia de anul trecut,notele se vor trece in catalog. Spune el iar toti incep sa scoata sunete de dezaprobare. Acum,o foaie de hartie,cartile si caietele in banca,iar pe masa numai pixul cu care scrieti. Spune el.
Ne scoatem o foaie de hartie,si profu incepe sa scrie subiectele pe tabla. Woow,ce frumos scrie.
Lasand asta deoparte,subiectele mi se par usoare. Adica,Liam m-a invatat chestii de genu,si la astea ma pricepeam cel mai bine.
-Acestea sunt subiectele. Spune profu. Aveti toata ora la dispozitie si primii 5 care termina lucrarea inainte sa se sune,le-o si corectez si le spun nota. Continua apoi ne face semn ca putem incepe.
Incep sa scriu tot ce stiu,sper sa fie si bine. Mai erau 20 de minute de ora,si nimeni nu a terminat lucrarea inafara de mine.
O duc in fata,pe catedra la profu si apoi plec la loc.
El se uita la ea,cu pixul rosu in mana.
-Pssst!! Striga soptit Erika.
-Da?soptesc eu inapoi.
-Ma ajuti? Intreaba ea aratandu-mi foaia.
-Ok. Soptesc eu si iau o foaie care era pe baca si incep sa ii scriu raspunsurile la 3 exercitii,din 6.
-na. Spun si ii dau foaia.
-Mersii. Spune ea si incepe sa copieze ce am scris.
Profu inca se uita concentrat pe lucrare.
-Horan Marina. Ai luat 10. Spune el si pune foaia cu testul pe marginea catedrei. Eu merg si o iau,si ma asez in banca. Nu aveam pix rosu,numai √ care aratau ca am facut bine.
Am zambit.
-Bravo. Sopteste Erika.
-Mersii. Spun eu.
Restul orei am mai ajutat-o pe Erika fara ca profu sa ma vada.
Cand s-a terminat ora am iesit si am mers impreuna cu Vanessa la dulap.
-Acum avem chimie. Spune ea strambandu-se.
Eu chicotesc apoi imi iau cartile si plecam spre clasa.
Intram si de data asta numai Marcus si Chris au ora cu noi.
-Hei,Marina. Hai aici. Spune Marcus aratand spre locul de langa el.
-Sigur. Spun si ma asez langa.
Vanessa se aseaza langa Chris.
-Am auzit ca ai luat deja un 10 la mate. Bravo. Spune el batand palma cu mine.
-Mersii. Spun eu zambind.
-Sa stii ca e foarte greu sa iei o nota asa de mare la profu de mate. Spune el serios.
-Pe bune? Intreb eu serioasa.
-Da. El de obicei da note mici. Spune el. Nu mai spunem nimic pentru ca profa intra in clasa.
Ne saluta,face prezenta si pune absentii apoi inchide catalogul.
-Vom face niste experimente astazi. Spune ea.
Din clasa se aud senete de bucurie.
A luat mai multe substante si le-a amestecat,apoi dintr-o data BUM! Iasa toata compozitia afara ca si cum ar fi erupt un vulcan.
-Acum voi. Spune ea.
Eu cu Marcus incercam sa facem,dar nu ne iasa si se pare ca am reusit doar sa facem ca toata chestia aia sa sara pe noi.
Am inceput sa radem incet apoi sa strangem mizeria.
-Copii,acum va voi da un proient de facut. Trebe sa faceti structura unui vulcan. Trebe sa aiba forma vulcanului,culoarea sa,si trebe sa faceti in asa fel incat atunci cand veti apasa pe un buton,acesta sa erupa cum am facut eu mai inainte cu substantele. Ve-ti lucra cate 2. Cum stati in banca asa vor fi echipele.Spune profa.
Noi oftam.
-Aveti la dispozitie o saptamana. Buna ziua. Spune si ia catalogul si pleaca afara caci s-a sunat.
-Buna colegu. Spun eu amuzata si il imping jucausa pe Marcus.
-Salut colega. Spune el chicotind.
Am plecat din clasa,mergand afara. Acolo m-am intalnit cu Vanessa,Erika si Alexa.
-Buna. Spun eu.
-Buna. Spun ele.
-Ce faceti? Intreb eu.
-Noi bine. Tu? Intreaba Erika.
-Foarte bine. Spun eu razand.
Am inceput sa povestim pana s-a sunat.
Am mers cu Vanessa la dulap,si ne-am luat chestiile de care aveam nevoie la desen.
Perspectiva Vanessei
-Eu merg intai pana la baie. Spun eu.
-Bine. Spune Marina si fiecare pleaca. Eu merg in spre baie. Dupa ce am iesit de acolo,plec spre clasa,dar pe drum ma ciocnesc de un baiat.
-Uita-te pe unde mergi. Spun eu ridicandu-ma de jos si inepand sa strang lucrurile.
-Scuze. Nu am vrut. Spune el ajutandu-ma.
-lasa. E ok. Spun si zambesc.
-Ai desen? Intreaba el dandu-mi pensulele.
-Da. Tu? Intreb curioasa.
-Tot asa. Esti a 9-a,nu? Intreaba el.
-Da. Si tu,asai? Intreb zambind.
-Da. Apropo,eu sunt Ted. Spune el.
-Vanessa. Spun eu zambind.
Am inceput sa povestim pana in clasa. Intre timp il si examinam. Era un baiat inalt,saten,cu ochii verzi spre negru,bine facut si avea gropite in obraji. Purta o pereche de blugi negri stramti,un tricou alb,un hanorac albastru inchis peste tricou si niste converse albastre inchis.
Am intrat in clasa si fetele deja salivau la Ted. Cred ca e popular.
-Ai vazut cum se uita fata aia la tine? Intreb amuzata si arat spre fata care arata de zici ca e de pe traseu.
-Nu imi pasa. Ai vazut ce bine arata tipul ala? Intreaba aratand spre un baiat blond si foarte frumos. Stai. De ce spune ca un baiat arata bine?!?!
-Ted? Intreb eu suspicioasa.
-Da? Intreaba el.
-Ai uitat sa imi spui ceva? Intreb la fel de suspicioasa.
-Am...nu. De ce? Intreaba confuz.
-De ce ai spus ca tipul arata bine? Intreb eu.
-Aaaa. Pai...stii tu... Sunt...Gay. Ok. Am spus-o. Poti sa razi de mine. Spune el lasand capul in jos.
-Hei. Nu am sa rad de tine. Chiar imi pare bine ca esti Gay. Spun eu punandu-mi mana pe spatele lui.
-Serios? Intreaba ridicand privirea si avand o fata mirata.
-Serios. Putem vorbii despre baieti,despre ce fel de haine sa purtam la prima intalnire. Spun eu zambind.
-Ieeei. Spune el si ma ia in brate.
-A...aer.. Spun eu abea respirand.
-O. Scuze. Spune el retrangandu-se din imbratisare.
Chiar m-a strans tare.
Profu intra in clasa. Era un domn inalt,de varsta a doua,putin carunt in cap. Purta un costum caki,cu o camasa rosie. Arata ciudat.
A facut prezenta si spoi a spus ca trebe sa ne desenam colegul de banca,iar pana saptamana viitoare sa avem desenele gata ca sa ne dea nota.
Restul orei am povestit si am hotarat cu Ted sa vina el la mine ca sa ne desena unul pe altul.
*
Orele au trecut repede,Iar eu cu Ted ne intelegem foarte bine. Am aflat ca mai are o sora care e plecata in alta tara cu sotul ei.
-Deci ne vedem sambata la mine,da? Intreb eu la iesirea din curtea scolii.
-Da. Spune el.
-Oh. Era sa uit. Da-mi telefonul tau. Spun eu.
-Ok. Spune lungind literele. Imi bag numarul meu in memorie,apoi ii dau telefonul meu ca sa si-l bage si el.
-Paa. Spunem amdoi si plecam fiecare spre casa noastra,eu impreuna cu Chris si Marina.
Sambata
Azi este ziua in care Ted vine la mine. Mama a spus ca e ok sa vina si ca nu are vreo problema cu faptul ca e gay.
Ma ridic din pat si merg la baie sa imi fac un dus. Nu vreau sa miroasa dupa mine. Dupa ce fac dusul,imi infasor corpul intr-un prosop pufos roz si merg in camera.
Imi iau boxeri portocali,niste pantaloni scurti gri,caci e cald in casa,o bustiera neagra,un hanorac larg cu fermoar gri pe care l-am incheiat si niste sosete pana la genunchi. Mi-am lasat parul pe spate si am mers la usa caci s-a auzit un ciocanit.
Merg la usa si o deschid,si dau de Ted.
-Buna. Spun eu.
-Buna. Spune el zambind.
-Mama si tata nu sunt acasa. Simte-te ca acasa. Spun chicotind.
-Ok. Spune el razand.
-Hai sus. Spun eu si merg in fata.
Pe hol,dau de Chris.
-Buna. Spune Ted si cu mine la unison.
-Bun....Aaaaaaaaaaa!!! Tipa Chris cand il vede pe Ted. Stai departe de mine!!! Tipa el dandu-se in spate si impiedicandu-se.
-Ce? Intreb nedumerita.
-El...el mi-a dat o palma la fund spunandu-mi ca am cur fain. Spune el ingrozit.
Eu ma uit la Ted care zambea stangaci,apoi ma bufneste rasul.
-Bine Ted. Spun eu batand palma cu el.
-Nu e vina mea ca dedeai asa de mult din fund. Spune Ted ridicand din umeri si razand.
-Ma rog. Spun eu. Chris,el e Ted,si e gay deaia ti-a dat palma,Ted,el e Chris,fratele meu geaman.
-Imi pare bine. Spune Ted.
-Si mie. Spune Chris mai calmandu-se umpic.
-Noi mergem in camera. Avem un desen de facut. Spun si il trag pe Ted de mana pana in canera mea.
-Fa-te comod. Spun eu.
-Ok. Spune si se aseaza pe pat.
-Vrei ceva de baut? Suc,ceva? Intreb eu.
-Un suc ar fi ok. Spune el.
-Ok. Aduc si niste dulciuri si ceva de rontait. Spun eu.
-Cum vrei. Spune zambind.
Am plecat jos si am cautat prin dulapuri. Am gasit cipsuri,jeleuri,ursuleti Haribo,napolitane,o cutie de pizza,ciocolata,popcorn. Am luat pungile de popcorn care erau 3 si le-am pus la microunde,apoi am pus si pizza sa se incalzeasca.
Am luat din frigider 2 sticle de apa plata si 2 de suc.
Am pus popcornul intr-un castron mare,am luat sticlele in buzunarelor hainelor de pe mine,am luat o tava unde am pus bolul cu popcorn si restul chestiilor pe care le-am luat+ ca am luat si niste servetele. Am urcat cu chiu cu vai sus,si am intrat in camera.
-Lasa-ma sa te ajut. Spune Ted si i-a din chestiile care le tineam.
-Mersii. Spun eu.
-Cu placere. Cine incepe sa deseneze? Intreaba el.
-Tu. Spun eu zambind dulce.
-Ok. Unde te pui? Intreaba luandu-si creion,foaie si radiera.
-Aici. Spun si ma asez in pat,cu spatele rezemat de perne.
-Ok. Stai nemiscata. Spune el.
-Stai ca mi cald. Spun eu si imi deschei hanoracul dandu-l jos. Nu te deranjeaza ca stau asa,nu? Intreb eu deschizand si geamul.
-Nu. Si mie imi e cald. Spune el si isi da hanoracul jos ramanand in tricou.
-Bun. Acum hai la treaba. Spune el.
Nu mai spun nimic si astept sa termine portretul.
*
Dupa 30, de minute.
-Gataaa! Spune el mandru si imi arata desenul.
-Woow. Ai talent. Spun eu uimita de desenul care l-a facut.
-Mersii. Spune el.
-Acum,tu stai acolo. Spun eu si el merge unde am stat si eu.
Incep sa il desenez si dupa jumatate de ora termin si eu.
-Gata. Spun si ii arat desenul.
-Ce bine arat. Spune el mandru.
-Ce modest esti. Spun eu chicotind.
-stiu. Spune el mandru.
-Hai sa ne uitam la un film. Spun eu si incep sa mananc jeleuri.
-Ok. Comedie?intreaba el.
-Comedie. Spun eu si zambesc apoi scot un CD cu filme.
Pun unul de comedie si incepem sa ne uitam,in timp ce mancam pizza,popcorn,jeleuri,cipsuri e ce am mai adus.
Mai pe seara ajung si mama cu tata acasa,si il cunosc pe Ted.
Ne mai uitam la un film apoi Ted pleaca acasa.
-Dragut baiat. Spune mama.
-Stiu. Spun eu visatoare.
Mama chicoteste apoi pleaca sus.
Plec si eu sus si ma uit la telefon.
Se pare ca am un mesaj.
De la Luke.
,,Trebe sa vorbim,, atat scria.
I-am trimis un mesaj in care i-am spus sa vina dimineata la mine.
Ma pun la somn si imediat adorm.
****************************
Buuunaaa!! Sper sa va placa aest capitol. E cel mai lung dintre toate :). M-am gandit ca de acum sa pun data la capitole. Ca sa stiti cand am postat ultimul capitol :)
Scuzati greselile .
16-04-2015
Diana

Life is perfect ... or not -terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum