Peste 11 ani
Woow. Au trecut deja 14 ani de cand am copii,de cand sunt sotia lui Niall,Amanda Horan,11 ani in care au avut loc schimbari. Vanessa acum are 14 ani si este in clasa a 8-a,la fel si Chris. Se inteleg foartr bine,dar uneori se mai si cearta. Relatia mea cu Niall este foarte buna. Nu am mai avut certuri de cam 8-9 ani. Acum suntem in luna iunie. Sunt in pat si ma uit la televizor. Copii sunt la scoala azi fiind ultima zi de scoala,iar Niall la studio cu baietii. Da,inca mai au trupa. Au acelasi succes,chiar daca sunt mai batrani. Mai umpic trebe sa ajunga copii,asa ca m-am ridicat din pat,am mers la dulap si mi-am luat niste iegari largi gri,un tricou albastru larg si lung si niste tenesi de casa. Mi-am prins parul lung pana la jumatatea spatelui intr-o coada de cal si am mers in bucatarie. Am inceput sa scot ce am nevoie pentru un piure de cartofi si snitele.
-Buna mami. Spun Chris si Vanessa dupa ce intra pe usa.
-Buna. Cum a fost la scoala? Ii intreb si merg sa ii imbratisez.
-Bine. Cand ne punem la masa o sa iti spunem de o tabara. Spune Chris zambind.
-Ok. In 20 de minute puteti cobori. Spun si ei dau din cap apoi urca sus.
Perspectiva Vanessei
Dupa ce am ajuns acasa,am mers in camera mea. Sa va spun cate cevadespre mine. Sunt inalta,cam 1.65,am 50 de kg,am parul lung pana aproape la jumatatea spatelui si are culoarea blond -castaniu acum ca este vara,iar iarna,toamna si primavara este blond. Nu am o cea mai buna prietena. Imi plac animalele,ciocolata. Mda..am uirat sa spun....sunt batuta si jicnita mereu de prietenul cel mai bun al lui Chris,dar el nu ma crede cand ii spun. Pe el il cheama Luck si este foarte bun prieten cu Alexander(copilul lui Eliza si Harry), Austin(Liam si Cassidi),Marcus si Robert(Eleanor si Louis). Am incercat de cateva ori sa le spun ce imi face,dar pur si simplu nu ma asculta. Mamei nu ii spun,pentru ca ea este foarte buna prietena cu mama lui Luke.
Am mers in camera si m-am schimbat de haine. Mi-am luat bustiera albastra,un tricou larg galben,niste iegari negrii si niste papuci de casa informa de iepure. Mama a spus ca in 20 de minute sa mergem jos asa ca am timp sa vorbesc cu Erika(Zayn si Perrie)
Mesaj catre Erika
Ce faci? :)
Mesaj de la Erika
Bine,numa ce am ajuns acasa,tu? :D
Mesaj catre Erika
Si eu. Ai vorbit cu ai tai despre tabara? Mesaj de la Erika
Da. Au spus ca ma lasa :) tu?
Mesaj catre Erika
Inca nu am vorbit. Cand o sa vorbesc o sa te sun :)
-Vanessa,Chriiiss la masaaa!! Tipa mama de jos.
Mesaj catre Erika
Ma cheama mama la masa. Vorbim dupa. Paaa :)
Mesaj de la Erika
Ok. Paaa.
Am lasat telefonul pe noptiera si am coborat jos. Chris era imbracat in niste pantaloni scurti albastri,un tricou verde si niste papuci de casa.
Ne-am asezat la masa si am inceput sa mnacam.
-Deci,despre ce tabara era vorba? Intreaba mama.
-Ah da. Directorul a spus ca face o tabara de 2 saptamani la mare. A spus ca parintii sa sune si sa spuna daca mergem sau nu. Spune Chris.
-Si cine mai merge? Intreaba mama.
-Alex(prescurtarea de la Alexander),Marcus,Robert,Austin,Luke,Lucian,Dustin,Asher...si a mai spus vreo 10 baieti.
-La fete vine Erika,Marina,Irina,Carmen... Si am mai spus cateva fete.
-ok. Va las. Spune mama zambind.
-mersii. Spunem noi.
-Si stai,ai spus ca vine si Luke?! Intreb socata.
-Dap. Stiu ca iti place de el dar nu fa sa fie asa evident! Spune Chris ranjind si facndu-mi cu ochiul.
-Ba nu!! Spun mintind. Bineinteles ca imi place de el chiar daca ma bate si jicneste. El are parul castaniu spre blond,ochii verzi,este inalt.
-Ooo,nu ma lua ca nu iti place. Te cunosc foarte bine! Spune el razand.
-Mda..cum spui tu. Spun plictisita.
-Si cand ii tabara? Intreaba mama.
-Peste o saptamana. Spun zambind.
-oh,aveti timp. Spune mama.
Am terminat de mancat asa ca pun farfuria la spalat apoi urc sus.
Mesaj catre Erika
Ma lasa :)
Mesaj de la Erika
Super. Maine vii pe la mine? :)
Mesaj catre Erika
Sigur. :D
Mesaj de la Erika
Atuci ne vedem kaine. Trebe sa plec. Ma cheama mama. Paa.
Mesaj catre Erika
Ok,ne vedem atunci. Paa
Am vazut ca era deja ora 16,asa ca am luat leptopul si am intrat putin pe facebook. Mda...toate curvele scolii au pus poze. Am iesit de pe faebook si am dat drumul la Tv.*
Ma trezesc si ma uit la ceas. E 12:30. Cred ca am adormit uitandu-ma la televizor. Am mers la baie,unde am facut o baie apoi rutina de dimineata. Amers in camera si mi-am uscat parul,apoi am mers la dulap. Cumera cald,am ales sa port o fusta pana aproape la genunchi stramta cu model zig zag albastru,un maieu alb care l-am bagat in fusta si niste converse cu model ca fusta. Mi-am lasat parul pe spate si am mers jos.
-Neata mama,tata. Neata fratioare. Spun si merg sa il sarut pe obraz pe mama,tata si Chris
.
-Neata. Spun ei.
-Mama,vezi ca azi merg la Erika si dorm la ea. Ok? Ii spun si ma pun la masa
-ok. Oricum si eu trebe sa vorbesc cu Perrie. Spune zambind.
-ok. Spun si incep sa mananc niste fursecuridw ciocolata cu lapte cu cacao.
Dupa ce am mancat,am mers susu de unde am luat un gheozdan. Am inceput sa imi pun haine. Pijamale,haine pe cand ma intorc,periuta de dinti,pasta de dinti,incarcator,rimel si tus,lenjerie si ce mai am nevoie.
Am mers la Chris in camera si l-am gasit stand in pat fara tricou. Avea patratele. Ce pot sa spun,am un frate care arata super. Si cand spun ca arat super,chiar arata pentru ca toate fetel din scoala salivau dupa el.
-Ce faci fratioare? Il intreb punandu-ma pe pat langa el.
-Bine surioara,tu? Intreaba si lasa telefonul.
-Bine. Vii cu mine pana la Erika? Il intreb.
-Sigur. Acum? Intreaba.
-Da. Spun si el merge la dulap de unde scoate un tricou verde si isi ia niste tenesi gri.
-Hai. Spune si imi face semn spre usa.
-Merg sa imi iau lucrurile pe plecam. Spun si alerg in camera de unde imi iau geozdanul si telefonul.
-Mama,tata,plecam la Erika. Tip prin casa.
-Ok,sa va distrati. Spun amandoi la unison de pe canapea apoi ma saruta pe frunte.
Am iesit afara si aerul cald ne batea in fata. Afara este soare si prin parcuri sunt numai copii. Am pornit la drum spre casa Erikai care era la doar 5 case departare,vorbind chestii neimportante. Cand am ajuns,am batut la usa si mi-a raspuns Perrie.
-Buna matusa Perrie. Spun zambind cu Chris.
-Buna copii. Ce faceti? Intreaba dupa e inchide usa.
-Am venit la Erika. In seara aata dorm la voi. Spun si ea zambeste.
-ok,atunci duceti-va sus. Ea este in camera ei. Spune si noi urcam sus,ea mergand la bucatarie. Am urvat cu Chris pe urmele mele,pana am ajuns la camera ei. Camera era mare. Avea culoarea rosu,avea mobilierul alb,lenjeria de pat mov si masuta de macheaj galbena. Cam colorata.
-Buna. Spun si o iau in brate. Era imbracata in niste pantaloni scurti albastri,un maieu verde si niste converse negre.
-Buna. Spune si Chris.
-Buna. Spune si ea si ma ia in brate.
Am inceput sa povestim si sa facem glume.
**************************************
Heeei. Sper sa va placa. De acum va fi mai mult din perspectiva lui Chris si Vanessa,poate si a altora dar mai rar. Scuzati-mi greselile.
Kisses iepurasi _:)
Diana
CITEȘTI
Life is perfect ... or not -terminata
FanfictionHeii. Aici aveti continuarea cartii New Life(One Direction) In cartea a doua,Amanda se casatoreste cu Niall si au un copil...sau poate mai multi. Dar ce se intampla cand Ana(verisoara lui Harry,apare in prima carte) se baga in relatia Amandei cu Nia...