Capitolul 34

1K 64 1
                                    

Un Paste fericit tuturor! Sper sa va placa. :)

-Vanessa,hai trezeste-te!spune cineva zguduindu-ma.
-mmmhmmm.... Mormai eu cu fata in perne.
-Scumpo,trebe sa plecam. Spune aceeasi persoana.
Imi deschid somnoroasa ochii,si o vad pe mama in fata mea privindu-ma.
-Hai. In 40 de minute sa fii jos cu bagajele. Spune mama.
-Bine. Mormai eu si merg spre baie,mama plecand din camera mea.
Mi-am facut rutina de dimineata,apoi un dus. Am mers inapoi in camera infofolita intr-un prosop pufos.
Am mers la valiza care e facuta de aseara,si am scos lenjeria neagra, o pereche de blugi negri,putin rupti in genunchi,un maieu alb,un cardigan negru si niste converse albe. Le-am imbracat, si apoi mi-am pieptanat parul,prinxandu-l intr-o coada de cal. Nu am folosit macheaj. Mi-am pus ochelarii de vedere,mi-am pus telefonul in buzunarul pantalonilor,si am luat cele 3 valize,incerxand sa ajung jos.
La capatul scarilor,am dat drumul valizelor din maini,si am rasuflat usurata ca nu le mai car. Dar mai era o problema. Cum cobor eu geamantanele?
Le-am dat repede drumul pe scari in jos,si in nici 10 secunde,toata lumea era acolo.
-Ce faci Vanessa? Intreaba Luke venind langa mine.
-Aduc bagajele jos,pentru ca cineva,nu dau nume Luke,nu a venit sa ma asute,Luke. Spun ru accentuand numele lui.
-Scuze. Spune ea.
-E ok. Ii zambesc si il sarut.
-Hai. Toata lumea in autocar. Spune mama.
-Pa bunii,bunu! Spun la unison cu Marina si Chris.
-Paa dragilor. Spun ei.
Urcam in autocar si pornim. Eu stateam cu Erika,Marina cu Alexa,Chris cu Luke,Alex cu Marcus,Austin cu Robert iar adultii au stat la olalta ca sa joace carti.
Eu mi-am pus castile in urechi,si am inchis ochii adormind.
Peste ceva timp
Ma trezesc din cauza ca autocarul a dat intr-o groapa si am dat cu calul in geam.
-Ah! Spun eu.
-Buna si tie. Spune razand Erika.
Eu zambesc.
-Cat e ceasul? Mai avem? I intreb pe Erika.
-E 12:30. Mai avem cam jumatate de ora. Spune ea.
-Aha. Spun eu.
Am inceput sa povestim baliverne,pana cand Simob a spus ceea ce asteptam de ceva vreme:
-Am ajuns!
-In sfarsit! Spun la unison cu Austin,Alex,Marina si Chris.
-Ne vedem maine. Spun eu catre luke.
-Sigur iubito. Spune el si ma imbratiseaza apoi ma daruta.
-Pa. Spunem la unison.
Isi ia bagajul si pleaca spre casa lui,care e la 3-4 minute de mers pe jos.
Ne-am luat la revedere si de la restul,caci eram la noi acasa,si am intrat inauntru.
-Marina,hai sa iti arat camera ta. Spune Chris.
-Acum. Spune ea zambind.
Isi iau si bafajele cuei si urca sus.
Urc si eu,si incep sa despachetez.
Dupa o ora in xare am despachetat,m-am asezar in pat aprinzand televizorul.
Am inceput sa ma uit la Pantera roz.
Oara furnicarul ala nu se plictiseste la cat inxearca sa prinda o amarata d furnica? Nu de gandeste ca poate manca orice altceva?
-Prostule! Ai langa tine mancarea si tu nu o vezi! Tip eu la televizor.
-Ca tot vorbesti de mancare,hai la masa. Spune Marina amuzata din pragul usii.
-Acum. Spun eu. Sting televizorul si plec jos. Ma duc la bucatarie unde erau si restul si ma asez la masa.
Mama a facut piure de cartofi,cu pulpe de pui prajite si salata de varza. Miami!
Am inceput sa mancam in liniste.
-Vanessa,maine o iei pe Marina si mergeti la cumparaturi pentru scoala. Mai sunt 3 zile pana incepe. Spune mama.
-Sigur. Spun eu zambind.
Dupa ce am mancat,am urcat sus cu Marina ca sa povestim,iar seara m-am pus la somn extenuata.
A doua zi
Ma trezesc si merg la baie,facand o baie si rutina de dimineata. Imi usuc mai apoi parul si merg in camera ca sa imi aleg haine. Mi-am luat lenjeria albastra inchis,o pereche de blugi albastri,o bluza stramta cu maneca trei sfert alba,cu model ciudat negru pe ea,o geaca de piele neagra si niste botine negre pana la glezne. Am asortat tinuta cu o gentuta neagra nu prea mica dar nici prea mare. Mi-am pus ochelarii de vedere,pe care de acum sunt cam obligata sa ii port ca sa nu mi se strice si mai tare vederea. Parul l-am lasat pe spate,iar la macheaj am folosit rimel si tus. Am coborat jos,si la bucatarie erau  Chris si Marina si Luke
-Neata. Spun si il sarut pe Luke.
-Neata. Spun ei.
-Marina,nu esti gata? O intreb uitandu-ma la pijamalele ei.
-Pentru? Intreaba somnoroasa.
-Azi mergem la shopping. Spun eu entuziasmata.
-Ah. Am uitat. Vin in 15 minute. Spune so fuge sus.
Incep sa povestesc cu Luke si Chris,pana vine Marina imbracata intr-o pereche de blugi negri,o camasa rosie,o geaca de piele neagra si niste botine rosii.
-Gata. Spune ea.
-Ok. Hai sa mergem. Spun eu.
-Pa iubito,Marina. Spune Luke sarutandu-ma si zambindu-mi. Ii zambesc si eu apoi merg spre unsa.
-Pa fetelor. Spune Chris.
-Pa. Spunrm si iesim din casa.
-Unde mergem mai intai? Intreaba ea.
-La mall ca sa iti iei ceva haine. Spun eu.
-Dar am destule. Spune ea pe un ton plangacios.
-Nu,nu ai. Spun eu zambind.
Am putut sa o aud cum ofteaza,dar a acceptat si cand ajungem la mall,o tarasc in fiecare magazin,luandu-i de toate. Bineinteles ca mi-am luat si eu cate ceva.
-Hai la Nando's. Spune ea rasufland greu.
-Ok. Spun si pornim intra colo.
Intram inauntru si ne asezam la o masa.
-Ma dor asa de tare picioarele. Spune ea uitandu-se la mine urat.
-Ne e vina mea ca trebe sa iti mai iei haine. Spun ridicand din umeri.
Ea isi da ochii peste cap,si imediat ne ajunge si comanda. Incepem sa mancam cu pofta.
-Cat e ceasul? Intreaba ea.
-15:20. Spun uitandu-ma la telefon.
-Aha. Spune ea continuand sa manance.
Fupa ce am terminat de mancat,am platit si am plecat iar la o tura de shopping.
-Hai sa luam lenjeriee. Spun eu.
-Off. Spune ea.
Am chicotot apoi am plecat sa luam lenjerie.
*
In sfarsit mergem acasa. E deja ora 18. Am luat un taxi spre casa,ma dureau picioarele. Stiu ca a fost ideea mea sa merrm atat timp pe jos,dar acum chiar ma dor foartr tare picioarele.
Am ajuns acasa si nu r nimrni la bucatarie.
Mergem in sufragerie si acolo sunt toti uitandu-se la televizor si povestind.
-Buna. Spunem noi doua la unoson.
-Buna. Spun ei.
-Mama. Am cumparat tot ce avea nevoie. Spun eu.
-Foarte bine scumpo. Spune mama zambind.
Merg la Luke si il sarut. Mai stam amandoua un timp cu ei,apoi eu plec in camera mea sa dorm. M-am schbat in pijamalele mele cu ursuleti si am adormit.
Peste 3 zile
Dimineata
Azi e prima zi de scoala dupa vacanta. Sunt pe clasa a 9-a. La fel si Marina,Chris,Alex,Luke,Austin,Marcus,Robert. Alexa e pe a 8-a.
M-am trezit din cauza ceasului care supa neincetat.
M-am ridicat bolborosind chestii urate,si am mers la baie facandu-mi un dus si rutina de dimineata. Am mers inapoi in camera. Cum este toamna,am ales sa port o pereche de blugi negri,o camasa crem,prin care mi se vedea putin sutienul negru,niste botine crem pana puton mai sus de glezna si un pulover mov inchis,pana mai jos de fund. Mi-am lasat parul pe spate,indreptandu-l cu placa,iar macheajul consta in: rimel,creion si tus. Mi-am luat telefonul de la incarcat si geanta neagra si am plecat jos.
-Mergem? Ma intreaba Marina entuziasmata.
-Da. Spun eu si iau 3 mere din fructiera.
-Poftim. Spun eu si le dau cate un mar Marinei si lui Chris.
-Mersii. Spun ei. Iesim din casa si pornim spre scoala,Marina fiind foarte entuziasmata de prima ei zi de scoala.
-Sii..am ajuns. Spune Chris zambind.
-Esti in clasa cu mine. Spun eu. Hai la director. Spun si o iau dupa mine. Lumea se uita lung la noi. Nici nu ma mira. Semanam ca doua picaturi de apa.
-Cred ca o sa ai dulapul langa al meu. Cine era langa,s-a mutat si nu mai e nimeni acolo. Spun eu.
-Ar fi super. Spune ea.
Am batut la usa directorului si cand am auzit un ,,intra,, am ibtrat.
-Buna dimineata domnule director. Am venit cu noua eleva ca sa isi ia orarul si codul dulapului. Spun eu zambind politicoasa.
-Buna dimineata. Tu trebuie sa fii Marina Horan. Spune directorul zambind.
Marina afirma dand din cap.
-Uite aici orarul si codul dulapului. In dulap o sa gasesti cartile necesare. Semneaza aici,aici si aici. Spune directorul.
-Multumim. La revedere. Spunem la unison si iesim.
-Ce numar ai la dulap? Intreb eu.
-45. Spune ea uitandu-se pe foaie.
-Grozav. Eu am 46. Spun si o trag dupa mine. Cand ajungem la dulap,isi lasa lucrurile si isi ia cartea de fizica,caci asta avem prima ora.
-Ce fac surorile mele? Intreaba Chris venond langa noi.
-Mergem la ora de fizica. Spun eu.
-Foarte bine. Si eu. Spune el zambind jucaus.
Am plecat spre clasa unde aveam ora.
Cand intram,toata lumea se opreste din ceea ce facea,si se uita la noi,cu exceptia lui Luke si Erika.
Toti trei bufnim in ras.
-Ce? Suntem tripleti. Spun eu zambind.
Ne asezam in banca. Eu langa Luke iar Marina langa Erika.
-Buna. Spun eu.
-Buna iubito. Spune el si ma saruta.
Cand ne desprindem din sarut,intra profa de fizica in clasa.
-Buna dimineata. Spune ea.
-Buna dimineata.  Spunem noi plictisiti.
-Avem o eleva noua. Te rog sa vii sa te prezinti. Spune profa.
Marina merge in fata clasei timida.
-Buna. Eu sunt Marina Horan,am 15 ani,sunt din Franta. Sunt sora Vanessei si a lui Chris. Spune ea.
-Foarye bine. Poti mergr la loc. Spune Profa.
Ea face intocmai si vine la locul ei.
Profesoara isi incepe ora,facand intai prezenta.
*
In sfarsit pauza.
Am plecat la dulap,si mi-am lasat cartea de fizica in dulap. Aveam dirigentie acum,ai nu am nevoie de caiet sau carte.
-O sa iti placa de diriga. Spun eu catre Marina.
-Sa speram. Spune ea zambind.
-Crede-ma . e foarte de treaba. Spune Chris.
Mai povestim una alta,Luke mai sarutandu-ma din cand in cand,pana se suna de intrare. Intram si ne asezam in banci.
*
Ora asta a trecut repede,la fel si ur.atoarea iar acum este pauza de masa.
Am plecat spre cantina,iar dupa ce ne-am luat de mancare,am plexat in cautare de masa libera.
-Ah! Spune Marina. Ma intorc si o vad uda,langa ea fiind Lili,,Diva,, scololi,cu o stical de apa in mana si razand.
-Ups. Nu te-am vazut. Spune ea batjocuritoare.
-O mai lasama Lili. Spun eu taios. Lasa-mi sora in pace.
-Ca daca nu ce?! Intreaba ranjind.
-Asta. Spune Chris si ii toarna sucul lui de portocale in cap.
-Aaaa!! Tipa ea plecand spre baie impreuna cu marionetele ei.
-Mersii. Spune Marina.
-E ok. Stai asa pana se termina pauza. Avem sport si trebe sa ne schimbam oricum. Spun eu.
-Ok. Hai sa mancam caci mie una imi e goame. Spune Marina.
Am chicotit slab apoi am plecat la masa si am inceput sa mancam.
*
Otele s-au sfarsit iar acum suntem in drum slre casa toti(Marcus,Luke,Chris,Marina,Erika,Alexa,Austin,Alex)
Cand ajungem acasa,eu merg sus si ma schimb,apoi ma apuc de teme. Seara merg la masa iar apoi ma duc sa ma schimb in pijamale ca sa pot sa ma pun la somn. Maine sper ca v-a fi o zi usoara.
****************************
Heei lume.  scuzari greselile.
Kisses iepurasi :)
Diana

Life is perfect ... or not -terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum