Dimineata m-am trezit din cauza ca mai aveam umpic si scoteam tot din mine pe Niall. Am fugit repede la baie. Dupa asta mi-am facut un dus si rutina de dimineata,apoi m-am imbracat cu niste iegari largi negri,un tricou de-al lui Niall lung pana aproape la genunchi si gri si niste tenesi.
Am iesit din baie si l-am vazut pe Niall pe marginea patului frecandu-se la ochi.
-Neata. Eu te-am trezit? Il intreb grijulie.
- Neata.Nu. M-am speriat ca nu mai erai langa mine. Spune si ma trage intr-o imbratisare apoi ma saruta.
Peste 8 luni si jumatate(scuze ca trec asa repede,dar am niste idei acum ca vor avea copii)Zilele astea trebe sa nasc. Am aflat ca am 2 copii. O fata si un baiat. Eliza a nascut si are un baietel pe nume Alexander. E foarte dragalas.Acum sunt in sufragerie pe canapea alaturi de baieti,Eliza si Alexander,mancand ciocolata la greu.
-Iubito,mai poti manca? Ma intreaba Niall amuzat de fata mea.
-Daa,ma.... Dar nu apuc sa spun ca simt o durere in burta semn ca mi s-a rupt apa. A..Apaa.. Spun eu tinandu-ma de burta.
-Nu imi trebe apa iubito. Vrei tu? Intreaba Niall nestiinddespre e vorbesc.
-i s-a rupt apa idiotule!!! Suna la salvare!! Tipa Eliza si il lasa pe Alexander la Harry si vine la mine. Inspira,expira,inspira,expira... Spune Eliza incercand sa ma linisteasca. Peste 5 minute ajunge salvarea si ma duc la spital.
Perspectiva lui NiallO doamnee o doamneee!!! Amanda naste!!! O doamne. Mai am umpic si lesin. Amanda este in sala unde trebe sa nasca.
-Domnule Horan? Intreaba doctorul grabit.
-Da? Intreb si sarde pe scaun.
-Sotia dumneavoastra a spus ca nu naste pana nu veniti si dumneavoastra. Spune el.
Nu mai spun nimic si intru vazand-o pe Amanda pe un pat. Am mers langa ea luand-o de mana ea incepand sa ma stranga tare de mana. Eu strangeam din dinti de durerea provocata de strangerea ei.
-Haide,impingee! Spune o asistenta.
-Imping cat pot de tare femeie!! Naste tu 2 copii si vezi daca poti!! Tipa Amanda.
-Uitee!! Se vede capul!! Impinge!! Spune si se aude un plans de copil,eu lesinand.
Perspectiva AmandeiCand s-a auzit un planset Niall a lesinat. Am vazut cum o alta asistenta vine si i-a un copil,apoi striga iar la mine sa imping. Dupa ceva vreme de aude si al doilea planset si inca o asostenta vine si ia copilul.
Asistenta imi spune sa ma odihnesc si cand ma voi trezi imi va aduce copii.
Am pus capul pe perna si am adormit cu Niall lesinat langa mine.
*
Peste cateva ore ma trezesc,si exact atunci pe usa intra baietii si Eliza,impreuna cu copii mei.
-Buna. Spune Niall zambind si avand in brate copii.
-Buna. Spun si zambesc.
-Vrei sa ii tii in brate,asa-i? Intreaba el.
-Da. Spun si el imi intinde intai fetita apoi baietelul. Fetita avea ochii albastri,iar baiatul albastru spre verde.
Am zambit jucandu-ma cu manuta baiatului.
-Cum o va chema pe fata? Intreaba Eliza.
- Vanessa.Spun eu.
-Anastasia. Spune Niall.
-Anastasia Vanessa Horan. Suna bine. Spun si zambesc.
-Si pe baietel? Intreaba Harry
CITEȘTI
Life is perfect ... or not -terminata
FanfictionHeii. Aici aveti continuarea cartii New Life(One Direction) In cartea a doua,Amanda se casatoreste cu Niall si au un copil...sau poate mai multi. Dar ce se intampla cand Ana(verisoara lui Harry,apare in prima carte) se baga in relatia Amandei cu Nia...