Χαλαρα χτυπηματα ακουστηκαν απο το παραθυρο μου. Συκωθηκα και ειδα οτι σταγονες βροχης επεφταν η μια μετα την αλλη πανω στο τζαμι. Ετριψα τα ματια μου πηρα το κινητο μου για να δω την ωρα. Ηταν 10:30 το πρωι. Συκωθηκα βαριεστημενα και κατεβηκα κατω. Στην κουζινα βρισκοταν η γιαγια και εφτιαχνε κουλουρακια οπως συνηθιζει καθε Σαββατο πρωι.
''Καλημερα γιαγια.'' Την αγκαλιασα και της εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο.
''Γεια σου γλυκια μου. Πως κοιμηθηκες;'' Με ρωτησε.
''Μια χαρα. Καλα, η μυρωδια εχει φτασει μεχρι το δωματιο μου.'' Ειπα και εκλεψα ενα απο τα ετοιμα κουλουρακια.
''Χαχαχα. Υπαρχουν ετοιμα κουλουρακια στο μπολ που βρισκεται πανω στο τραπεζι. Μπορεις να φας αν θες.'' Μου ειπε χαμογελαστα.
Εβαλα ενα φλιτζανι γαλα και αρχιζα να τρωω.
Καποια στιγμη η γιαγια εσπρωξε με τον αγκωνα της το μπολ με τα αυγα που βρισκονταν διπλα της και αυτα επεσαν κατω.
''Ωχ οχι! Γλυκια μου μπορεις να πας στον φουρνο;'' Ειπε η γιαγια μου ανχομενη.
Εγω συκωθηκα τρεχοντας για να την βοηθησω.
''Μην σκυβεις ρε γιαγια. Θα τα μαζεψω εγω. Ποσες φορες θα σου το λεω να μην σκυβεις;'' Ειπα ανησυχη και αρχιζα να κοβω χαρτυ κουζινας και να μαζευω τον χαμο απο αυγα που ειχε δημιουργηθει.
''Σε ευχαριστω καλη μου.'' Μου ειπε η γιαγια.
Οταν σφουγγαρισα και ηταν το πατωμα παλι καθαρο πηγα τρεχοντας στο δωματιο για να ντυθω και να ετοιμαστω για να παω στον φουρνο. Κατεβηκα ξανα κατω και πηρα το πορτοφολι μου.
''Ποσα αυγα θες;'' Την ρωτησα μετρωντας τα χρηματα που ειχα.
''Παρε μου 10.'' Μου ειπε γλυκα. Την χερετησα, πηρα μια ομπρελα μαζι μου και βγηκα εξω. Εβρεχε καταρακτοδως και αρχιζα να τρεχω για να προλαβω να μην γινω μουσκεμα. Οταν επιτελους εφτασα, εσπρωξα την πρασινη πορτα και μπηκα μεσα λαχανιασμενη και κλεινοντας την ομπρελα την εβαλα στην θηκη με τις αλλες ξενες ομπρελες. Παρατηρησα οτι υπηρχαν αλλα 5 ατομα μαζι με μενα και οι 4 ειναι ηλικιωμενοι. Μαλλον αυτος ο φουρνος εχει περαση στην τριτη ηλικεια. Περιμενω για καποιον να εμφανιστει ωστε να με εξυπηρετησει. Μετα απο δυο λεπτα βγηκαν εξω απο την κουζινα ο Harry και η Barbara κρατωντας απο δυο ψωμια ο καθενας.
''Θα εξυπηρετησω εγω την κοπελα.'' Ειπε ο Harry στην Barbara ευγενικα και αυτη εγνεψε καταφατικα.
YOU ARE READING
A life behind of a bakery~Harry Styles (in Greek)
FanfictionΗ Icy ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει με την γιαγια της στο Holmes Chapel της Αγγλιας. Μενουν μαζι σαν μαμα με κορη. Ολα στην ζωη της ειναι φυσιολογικα μεχρι που πιο κατω απο το σπιτι της χτυζεται ενας φουρνος οπου λεγεται οτι υπαρχει ενας μυθος γι...