Ηρθε το επομενο πρωι και εννιωθα το σωμα μου πολυ κουρασμενο αλλα οταν συκωθηκα απλα τεντωθηκα και εννιωσα λιγο καλητερα. Οταν θυμηθηκα την προηγουμενη μερα ενα χαμογελο ζωγραφιστηκε στο στομα μου. Ολα ηταν υπεροχα αλλα οταν με φιλησε ηταν μαγικο. Ακουμπησα με τα δαχτυλα μου τα χειλη μου και τα χαηδεψα. Απλα θελω να το ξανα νιωσω αυτο. Δεν ηταν οπως με τον Ryan. Ηταν διαφορετικα. Βασικα με τον Ryan αν και ηταν κουκλος, δεν εννιωθα αυτο που λεμε πεταλουδες στο στομαχι. Με τον Harry νιωθω οτι αν φαω κατι αυτην την στιγμη, θα ανακατευτω.
Συκωθηκα απο το κρεβατι μου και πηγα στην τουλαπα μου να φορεσω κατι. Πηρα ενα ασπρο κοντομανικο μπλουζακι και ενα κοκκινο σορτσακι. Εβαλα τα μαυρα μου allstar και οταν τιναξα και τα μαλλια μου κατεβηκα κατω.
''ΓΙΑΓΙΑ?'' Φωναξα αλλα κανεις δεν απαντησε. Τοτε βρηκα ενα σημειωμα που ειχε αφησει η γιαγια πανω στο τραπεζι της κουζινας.
''Καλημερα γλυκια μου. Εχω παει με την Alice για ψωνια στο Λονδινο. Ναι. Αποφασησαμε να παμε μια μικρη εκδρομη αφου δεν πηγαμε την προηγουμενη φορα στο Bath. Θα γυρισω στις 6 γι'αυτο πηγαινε να παρεις κατι να φας απο τον φουρνο. Σου αφησα λεφτα. Βρισκονται στο παγκο της κουζινας. Να εχεις μια υπεροχη μερα!!
Η γιαγια σου Grace.
Αφησα το σημειωμα εκει που ηταν και πηρα τα λεφτα απο τον παγκο. Πηρα το κινητο και τα λεφτα μαζι μου και εφυγα. Αρχισα να περπαταω ανχωμενη για το πως να φερθω απο οτι εγινε χθες. Χαλαρη, σκεφτηκα. Μα αμα τον δω βαζω στοιχημα πως θα κανω λες και ειδα ποδοσφαιριστη.
''Απλα σταματα να το σκεφτεσαι.'' Ειπα απο μεσα μου.
Περπατησα αλλα 2 λεπτα μεχρι που εφτασα στον φουρνο. Μπηκα μεσα και εκλεισα την πορτα απο πισω μου. Μεσα υπηρχαν αλλα 2 ατομα. Μια κοπελα καπου στην ηλικεια μου και ενας ηλικειωμενος. Εκεινη την ωρα βγαινει ο Harry απο την κουζινα και οταν με βλεπει μου χαμογελασε. Αν και το χαμογελο του δεν ηταν αυτο που ηθελα να δω. Βασικα...Δεν ξερω. Μου φενεται λιγο παραξενος σημερα.
''Καλημερα Ice.''Μου ειπε γλυκα. Απλα βγαλτο απο το μυαλο σου Ice και σταματα να εισαι καχυποπτη.
''Καλημερα.'' Ειπα χαμογελαστα.
''Κυριε, πειτε μου εμενα την παραγγελια σας.'' Ειπε η Barbara στον κυριο.
''Λοιπον. Τι θα ηθελες?'' Μου ειπε ο Harry.
''Εμ. Θελω 3 απο τα κεκακια σου.'' Ειπα. Ο Harry μου χαζογελασε και αρχισε να βαζει τα τρια κεκακια μεσα σε ενα κουτακι. Μου το εβαλε σε μια σακουλα και μου το εδωσε. Του εδωσα τα λεφτα. Τον χερετησα και πηγα να φυγω την ωρα που εφευγε και ο κυριος. Αλλα εκεινη την στιγμη εγινε κατι πολυ παραξενο. Η πορτα εκλεισε δυνατα και κλειδωσε.
YOU ARE READING
A life behind of a bakery~Harry Styles (in Greek)
FanfictionΗ Icy ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει με την γιαγια της στο Holmes Chapel της Αγγλιας. Μενουν μαζι σαν μαμα με κορη. Ολα στην ζωη της ειναι φυσιολογικα μεχρι που πιο κατω απο το σπιτι της χτυζεται ενας φουρνος οπου λεγεται οτι υπαρχει ενας μυθος γι...