Chapter no.10

153 28 3
                                    

(Μια μικρή παρεμβολή. Επειδή είδα οτι το χα κανει σε ενα chapter. Δεν θέλω να βάζω προτεινόμενα τραγούδια για να ακούτε και καλά σε κάθε chapter. Ο κάθενας ακούει διαφορετική μουσικη. Χωρίς να θέλω να θιξω κανέναν συγγραφέα που το έχει κανει, απλα εγώ δεν το προτιμω. Προτιμώ όλοι να διαβάζετε την ιστορία με τα τραγούδια που εσείς πιστεύετε οτι ταιριάζουν σε κάθε περίσταση και να ταξιδεψετε στον κόσμο της Ice μέσω της δική σας μουσικής διότι έτσι θα εκδηλωθούν πιο ελεύθερα τα συναισθήματα σας. Αυτααα!!:) )

^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^

Το πρωι ήρθε σαν σιφουνας. Δεν είχα καταλάβει οτι το φως του Ηλίου είχε εισχωρήσει μέσα στο δωμάτιο. Το κρεβάτι ηταν άδειο. Όπως είχε πει χθες...Τίποτα δεν θα είναι ίδιο σήμερα με χθες. Μα και εγω το είπα. Δεν το μετανιώνω.

Ηταν η πρωτη νύχτα που κοιμηθηκα τόσο βαθιά. Ενιωσα οτι ξεκουράστηκα. Το χρειαζομουν η αλήθεια είναι. Κοιτάζω το ρολόι και είχε παει 12:00 το μεσημέρι. Υπο αλλες συνθήκες θα είχα αγχωθει διότι θα είχα χασει το σχολείο. Τώρα δεν έχω και τίποτα να κάνω...

Συκωθηκα πανω και κατευθύνθηκα στη ντουλάπα με τα ρούχα του Χαρρυ για να βρω να βάλω κατι. Επιασα ενα μαυρο φουτερ και μια φαρδιά γκρι φόρμα και τα φορεσα. Ηταν τεραστια πανω μου όμως είναι τέλειο να φοράς τα ρούχα αγοριών. Έχει πλάκα.

Βγήκα εξω απο το δωμάτιο και κατευθύνθηκα στο σαλόνι. Ηταν άδειο. Δεν υπήρχε κανεις. Το φως της μέρας έδινε ζωντάνια στον χώρο. Στο γυάλινο τραπεζάκι είδα ενα χαρτί. Και έγραφε:

"Ice, έχω μια δουλεια και ίσως αργησω να γυρίσω. Έχω έτοιμο πρωινό για να φας και μεσημεριανό φτιάξε εσύ οτι θες. Θα είμαι πίσω στις 5.
Ο Λουις θα ερθει με την Ελεανορ γύρω στη 1.
Τα λέμε
-Harry
:) xx"

Άφησα παλι το χαρτί εκεί που ηταν και πήγα να βρω το πρωινό μου. Σε μια ωρα θα ερχόταν ή Ελεανορ. Ήμουν πολύ χαρούμενη που θα την ξανά έβλεπα μετα από τόσο καιρο.

Όταν έφαγα συκωθηκα και επλεινα το πιάτο μου. Εκείνη ακριβως την ωρα χτύπησε η πόρτα. Η Ελεανορ και ο Λουις θα ηταν. Πήγα και ανοιξα την πόρτα και τους είδα. Ο Λουις με μια κόκκινη μπλούζα και μαυρο τζιν και η Ελεανορ μέσα σε ενα μαυρο μακρύ φόρεμα ξυπόλητη.

Γιατί ξυπολητη?

Τους καλωσόρισα και τους άφησα χώρο για να μπουν μέσα. Ο Λουις όπως παντα ξυνος και αγέλαστος. Δεν θα έλεγα πως τον συμπαθω ιδιαίτερα.

A life behind of a bakery~Harry Styles (in Greek)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon