Chapter no.7

157 26 3
                                    

Song: Hello-Adele.

Τι είμαι για να ανηκω σε κάποιον ας πούμε? Όχι! Δεν ανηκω σε κάποιον και ιδιαίτερα σε αυτον τον κυκλοθυμικό ανθρωπο. Κοιτουσα την κοπελα έντρομη χωρίς να ξέρω πως να αντιδρασω κι κυρίως τι να πω. "Αυτό θα έχει καποιες επιπτώσεις πανω μου?" Ρωταω πανικόβλητη την Eleanor.
"Ναι. Αν ενιωσες ποτε κάτι καλό γι'αυτον, κάτι δυνατό, θα δυναμωσει πιο πολύ και δεν θα φύγει ποτε. Θα τον αγαπάς για παντα." Μου λέει κοιτώντας το δικο της σημάδι.
"Τα αισθήματα μου για τον Louis μέρα με την μέρα δυναμωνουν και δεν ξέρεις ποσο πονάει. Διότι τον αγαπάω. Και το ξέρεις οτι αυτό δεν δρα σε ολους. Εννοώ είχαν κανει τέτοιες παρόμοιες χαρακες στον καρπό μιας κοπέλας για τον Zayn και δεν έδρασε διότι δεν ένιωθε τίποτε γι αυτον. Αυτή αγαπούσε τον Liam όμως ο Liam δεν την ήθελε και ο Zayn την είχε ερωτευτεί και ήθελε να την κάνει δική του ακόμα και αν αυτά που υποτίθεται πως θα ένιωθε η κοπελα δεν θα ήταν πραγματικα. Έτσι, αφού δεν έδρασαν την πήραν απο το κελί της και την σκότωσαν." Τα ματια μου γουρλωσαν στο τελευταιο.
"Γιατί την σκότωσαν?"
"Της είχαν ειδη καταστρεψει την ζωή. Δεν είχε κανέναν στον κοσμο οποτε λέει ποιος ο λογος να επιζήσει?" Μου είπε η Eleanor η οποία τα έλεγε αυτά και της ερχόταν να βάλει τα κλάματα.
"Εσύ ήσουν μπροστά;"
"Έβλεπα τα γεγονότα πίσω απο αυτήν την πόρτα." Κοίταξε πίσω της και αργότερα κατευθύνθηκε στο παράθυρο της και εκεί έκατσε για να κοιτάει την θεα.
Δεν υπήρχε και τίποτε άλλο να πούμε. Χρειαζομουν λιγα λεπτα μονη μου να σκεφτώ και να καταλάβω όσα δεδομένα ακουσα μόλις τώρα. Τι εννοείς θα τον αγαπώ για παντα? Τι εννοείς πονάει? Δηλαδή τι? Πρεπει να λεω και ευχαριστω απο πανω επειδη παλι καλα κατι νιωθω γι'αυτον? Δηλαδη αν δεν ενιωθα θα με σκοτωναν?Αρα τι? Αυτός δεν με θέλει καθόλου? Αν με ήθελε έστω και λίγο δεν θα με άφηνε να πεθάνω. Αυτός ο Zayn ισχυριζόταν πως αγαπούσε την κοπελα όμως τους άφησε να την σκοτώσουν.
"Ο Zayn πως δεκχτηκε να την σκοτώσουν αφού την αγαπούσε?" Λέω μετα απο πολλά λεπτα σιγής.
"Δεν είχε αλλη επιλογή. Του είχε πει πως ή θα την βασάνιζε και θα πέθαινε με αργό θάνατο ή θα πέθαινε μια και καλη. Και ο Zayn προτιμησε το δεύτερο. Δεν μπορούσε να νιώθει την κοπελα της ζωής του να οδύρεται και να κλαίει."
"Ποιος του της έδωσε αυτές τις επιλογές?"
"Ο Harry."
Τοτε σωπασα. Σωπασα και δεν ξαναμιλησα. Προτιμω να πεθάνω παρα να αγαπαω μια ζωή αυτον τον σαδιστή. Εκατσα στην γωνία μαζεύοντας τα πόδια μου και κρύβοντας το κεφάλι μου μέσα στα χέρια μου.

Δεν είναι πραγματικότητα αυτό που ζω. Ένας εφιάλτης είναι μονάχα. Θα ξυπνησω έτσι?

A life behind of a bakery~Harry Styles (in Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora